• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 54
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 54

 #336237  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 14:48
Juzef a mnie się wydaje, że z tą kaucją to przegięcie przepisów prawa! Składamy rezygnacje nie z naszej winy i pozwala nam na to prawo, wiec wydaje mi się, że należy tu mowic o pewniej dyskryminacji!!! Kubik a nie obawiasz się, że nie dzwonią bo chcą Ci dowalić karę za przedterminowe rozwiązanie umowy ( przed upływem płatności te 7 dni )? Czytając te różne fora mam pewne wątpliwości...

 #336238  autor: kubik
 20 maja 2009, 14:52
sochaczew pisze:Kubik a nie obawiasz się, że nie dzwonią bo chcą Ci dowalić karę za przedterminowe rozwiązanie umowy ( przed upływem płatności te 7 dni )? Czytając te różne fora mam pewne wątpliwości...
źle napisałem, Dział Utrzymania nie ma oferty dla mnie - rezygnację przyjęli i powiedzieli że system nie pokazuje żadnej oferty utrzymaniowej. dla zwykłego abo dzwonili, ale także im nic *nie wyskoczyło* - oczywiście co by mnie zatrzymało. generalnie albo siedzą i główkują na ofertą albo nie zależy im na kliencie. kary na 100% nie będzie, potwierdzone w wielu sprawdzonych źródłach.

 #336240  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 14:58
Kubik a jakie źródła masz na myśli???

 #336242  autor: juzef
 20 maja 2009, 15:06
No może nie dyskryminacja, ale przegięcie. Jeśli nie odezwą się z ofertą utrzymaniową to podpiszę nową umowę i tak wyjdę na tym na PLUS ;)

Chyba że wymyślą KAUCJE wtedy kupie sobie karte, albo ucieknę do innego operatora tak czy inaczej Plus straci klienta.

P.S. Jeśli ktoś otrzyma ofertę od BOK proszę dajcie znać co proponują. Mnie jak wspomniałem interesuje najbardziej nowy tel. ale warto dowiedzieć się co proponuje nasz były operator ;)

 #336243  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 15:09
juzef a Ty rozwiązałęś umowę w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku czy wcześniej? Może tez z tego powodu nie dzwonią :-(
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 15:11 przez sochaczew, łącznie zmieniany 1 raz.

 #336244  autor: kalion
 20 maja 2009, 15:11
Także potwierdzam, kary nie powinno być za wcześniejsze wysłanie pisma. Z tego co zrozumiałem , jest to po prostu dla tych co obudzą się np. w dniu zapłaty , że nie zapoznały się z regulaminem i dostają czas na rezygnację. Mnie szczerze mówiąc nie podobają się sprawa kaucji , oraz dziwnie sformułowane punty z możliwością zażądania zaliczki na następny miesiąc, chyba że ja dobrze nie rozumiem tego paragrafu. O cenniku już nie będę wspominał.

 #336245  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 15:15
kalion pisze:Także potwierdzam, kary nie powinno być za wcześniejsze wysłanie pisma. Z tego co zrozumiałem , jest to po prostu dla tych co obudzą się np. w dniu zapłaty , że nie zapoznały się z regulaminem i dostają czas na rezygnację. Mnie szczerze mówiąc nie podobają się sprawa kaucji , oraz dziwnie sformułowane punty z możliwością zażądania zaliczki na następny miesiąc, chyba że ja dobrze nie rozumiem tego paragrafu.
nie powinno, ale jak będzie na prawdę? :-( kto to wie :-( różnie piszą. A moze mi pozwola jeszcze wrócić :-)

 #336250  autor: juzef
 20 maja 2009, 15:27
Ostatecznie zdecydowałem się na rozwiązanie umowy w dzień po terminie zapłaty. Zdecydowałem się na taką opcję po tym jak zadzwoniłem do BOKu i spytałem:

"Nie zgadzam się na zmiany w regulaminie. Kiedy mam rozwiązać umowę aby nie zapłacić żadnej kary, przypominam że rozmowa jest przez państwa nagrywana :)" Pani spytała na kiedy datę rachunku po czym podała termin od/do, czyli dokładnie 7 dni po tej dacie.

W salonie natomiast dowiedziałem się że wystarczy że na komputerze pojawi się opcja przy moim numerze do zaznaczenia więc nie obawiałbym się jeśli ktoś wypowiedział umowę przed tym terminem.

 #336251  autor: luukkaassz
 20 maja 2009, 15:38
Dzisiaj postanowiłem zabrać się za rozwiązanie umowy w Plusie i przeniesienie numeru do Play. Na początku poszedłem do Plusa, aby zapytać się dokładnie kiedy kończy mi się okres rozliczeniowy,kiedy najwcześniej numer będzie wolny. Pan/chłopak w punkcie plusa w Centrum Handlowym nie cechował się obeznaniem w temacie, za wszelką ceną próbował mi w mówić, iż nawet nie mogę rozwiązać umowy bez podania przyczyny. Odpowiedziałem na to, że nie powodem jest brak akceptacji RŚUT, a on mi powiedział, że jeżeli chodzi mi o 5 zł za biling to można coś zrobić (chociaż o tym nie wspominałem); z kolei odpowiedziałem, że nie interesuje mnie 5 zł tylko całokształt nowego regulaminu i że nie muszę się tłumaczyć, na co on, że muszę podać konkretny powód ( gdzie logika?). Po wymianie argumentów na temat RŚUT przyszedł czas na rozmowę o przeniesienie numeru do Play. Pan powiedział, że on nic nie wie o możliwości przeniesienia numeru do Play, mówił o tym iż najlepsze informację udzielą mi konsultanci BOK Na końcu powiedział jeszcze że w tym Sklepie Plusa nic nie załatwię i mam iść do Punktu Firmowego ( a raczej jechać - jest w centrum miasta). Po tym wyszedłem bo jak mówi stara maksyma - nie rozmawiaj z głupcem bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. Rozumiem, że za wszelką cenę chcą zatrzymać klienta i aktywację,ale mogliby nie robić z siebie idiotów.
Po rozmowie w Plus GSM udałem się do Play. Tam jeszcze nie mieli szkolenia z tego zakresu, a że był tam ich kierownik regionalny to pracownik za wszelką cenę próbował mi pomóc w rozwiązaniu problemu i rozwiązanie znalazł, ale jak się okazało nie wiedziałem jaki mam termin płatności najbliższej faktury i muszę iść tam w sobotę.

 #336258  autor: Sig
 20 maja 2009, 16:07
Pierwszy post i pechowy, treeść zjadło, arghhhh. Drugi raz znacznie krócej i szybciej ; -).

Przeczytałem wszystkie 10 stron tematu i nie znalazłem odpowiedzi na kilak pytań. Porozmawiam oczywiscie jeszcze z BOK, ale chciałbym wiedzieć, zczy moz,e któryś z forumowiczów już coś podobnego załatwiał (w sumie możnaby przykleić jakiś FAQ...)

-czy jest możliwe przeniesienie numeru 'abonamentowego' do SIMPLUSA po wypowiedzeniu umowy z powodu regulaminu (nie,. nie są identyczne, nie ma w SP 5 zł :-P)? Wiem, ze w drugą stronę jak najbardziej, ale z tego co wyczytałem to chyba nie. PLUS strzela chyba sobie w stopę czyniac łątwiejszym przejście do konkurencji.

-posiadamy kilka numerów, akceptujemy lub nie regulamin dla wszystkich, tak?

-co z tymi 'utrudnieniami' w powrocie (po jakimś czasie w SIMPLUS jeżlei pojawiłby się jakiś ciekawy abonament albo zmienily się moje potrzeby, może bym i wrócił) - ktoś tu pisał o kaucji 760zł. To oficjalan polityka, czy może sprzedawcy PLUS sieją tutaj niepewność?

-procedurę można rozpocząć jeszcze przed przyjsciem faktury z nowym regulaminem?

Pozdraiwam

 #336260  autor: Peet
 20 maja 2009, 16:34
Sig pisze:-czy jest możliwe przeniesienie numeru 'abonamentowego' do SIMPLUSA po wypowiedzeniu umowy z powodu regulaminu (nie,. nie są identyczne, nie ma w SP 5 zł :-P )?
Gdzieś czytałem że nie można przenieść numeru do simplusa w takim wypadku.

Edit: Znalazłem.
Stracę numer?
Nie jeżeli na czas złożysz wniosek o przeniesienie numeru do innego operatora. Nie możesz przenieść swojego numeru w ramach oferty w Plusie (nie możesz np. migrować z numerem do Simplusa).
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 16:37 przez Peet, łącznie zmieniany 1 raz.

 #336261  autor: Leszek89
 20 maja 2009, 16:36
1) Niestety nie ma możliwosci przeniesienia numeru na simplusa
2)czy strzela sobie w stopę? Moze tego nie wiem... jakies tegie głowy pewnie to przemyslały.
3) mozesz zrezygnowac tylko z częsci numerów. Nie musisz składac rezygnacji na wszystkie.
4)Co z utrudnieniami? Nie jestem w stanie odpowiedziec, niestety nie posiadam takich informacji
5) Procedure mozna rozpocząć wcześniej, nie musisz czekać na info ktore przyjdzie z fakturą.

pozdrawiam

 #336268  autor: Sig
 20 maja 2009, 17:05
@Leszek89&Peet:

'BOK' zapłać za odpowiedź, teraz zasięgnę informacji u źródła.

Co do tej stopy i głów, cóż... Zasadniczo lepiej mieć jakiś przychód z klienta niż nie mieć - brak możłiwosc zatrzymania numeru to dla części ludzi będzie czynnik motywujący do przejscai do konkurencji. Akwizycja, pozsykiwanie nowych klientów /odbijanie konkurencji jest kosztowne. Tragedii nie ma, pakiet 600SMS w SIMPLUS załatwi powiadomienie o nowym numerze ;-).

Ja moze jeszcze dodam w tym wątu, odnosnie tej nieszczęsnej faktury za 5 zł. Bardzo łatwo jest się przełączyć na darmowę wersję rachunku po zalogowaniu do eBOK, jakby jeszcze ktoś nie zauważył.
Ciekawi mnie tylko jak wielki odsetek klietów zdziwi się kiedy opłąta zostanie naliczona. To smutne, ale ludzie bardzo często nie zwracają uwagi na komunikaty.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

 #336269  autor: kubik
 20 maja 2009, 17:08
Sig pisze:Ciekawi mnie tylko jak wielki odsetek klietów zdziwi się kiedy opłąta zostanie naliczona. To smutne, ale ludzie bardzo często nie zwracają uwagi na komunikaty.
ale dlaczego mieliby się zdziwić?

 #336275  autor: Sig
 20 maja 2009, 17:28
kubik pisze:
Sig pisze:Ciekawi mnie tylko jak wielki odsetek klietów zdziwi się kiedy opłąta zostanie naliczona. To smutne, ale ludzie bardzo często nie zwracają uwagi na komunikaty.
ale dlaczego mieliby się zdziwić?
Oj, zapewniam Cię, że niektórzy baaaaardzo źle na to zareagują. Plus ma miliony klientów, niewielu śledzi informacje ze świata GSM (sądzisz że czemu Play ma tę swoją kampanię?). Nawet nie chodzi o pieniądze związane z fakturą, tylko zasadę - pojawienie się 'niespodziewanej' (choć uprzednio komunikowanej) opłaty. Z doświadczenia marketingowego wiem, że nie ważne ile wysiłku włożysz w edukowanie swoich klientów, informowanie ich w możliwie subtelny sposób, to do zaskakująco dużego odsetka ta informacja nie dojdzie. Ludzie nie czytają Twojego komunikatu, nie czytają ulotek, co najwyżej sumę rachunku. Wiele osób nie zauwazy tej informacji w pierwszym, ale którymś z kolei miesiącu. Zirytują się i zaczną być 'złymi' ambasadorami marki w swoim środowisku (Pani Stasiu wie Pani co ten złodziesjki Plus znowu sobie wymyślił!!!!!????), a że będzie sie to działo w środowisku (jakby to ująć delikatnie...) niezbyt się orientującym, to tym większe będzie negatywne oddziaływanie. Ludzi bardzo łatwo jest zrazić do marki, często jest to nie do naprawienia nawet lepszą ofertą. Mam tylko nadzieję, ze PLUS bardzo wyraźnie podkreśli 'ekologiczność' takiej decyzji - to jedyna szansa na pozytywny przekaz w takiej sytuacji. Znowu jednak, trafi tylko to świadomych konsumentów, dla których ekologia coś znaczy.

Ok, nie rozwijam (już i tak za długa wypowiedź), to tylko moje zdanie.
Jak tylk odowiem się czegoś wartościowego w BOK, czego nie ma w tym wątku, na pewno uzupełnię.

 #336279  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 17:46
Leszek89 a skąd masz te wieści, że można rozwiązać umowę przed terminem płatności rachunku? wyczytales na forach? :-D. Moim zdaniem nie należy mylić terminu kiedy się rzeczywiście zapłaciło a kiedy upływa termin wskazany na fakturce :-)

[ Dodano: 2009-05-20, 18:54 ]
Cytuję ze strony: http://biznes.onet.pl/1,12,11,56584679, ... orum2.html "Pracowalem przez pare lat w plusie,za mojej kadencji byla wlasnie taka akcja. Jesli rozwiazanie umowy nastepuje z powodu zmianu regulaminu przez polkomtela, to jest to rozwiazanie umowy z winy polkomtela... W takim przypadku nie moze byc mowy o zadnej karze zawartej w umowie. Moze prosciej - stary regulamin przestaje obowiazywac, a z nowym sie nie zgadzasz, do czego masz prawo. Wiec piszesz grzecznie wypowiedzenie umowy, ale musisz zaznaczyc ze wypowiadasz ja z powodu zmiany regulaminu na nowy, z ktorego warunkami sie nie zgadzasz. Jesli chodzi o aparat telefoniczny, to w momencie podpisania umowy staje sie on Twoja wlasnoscia. I nie wazne czy placiles za niego 1zl czy 1000zl - to jest Twoja wlasnosc. Tylko jedna uwaga - nie mozecie wyslac wypowiedzenia chocny dzien za wczesnie i dzien za pozno - wtedy bedzie normalna kara :P"

 #336292  autor: luukkaassz
 20 maja 2009, 19:19
Orientujecie się w którym momencie podpisuje się umowę po przeniesieniu numeru do Play? Czy na początku, przy pierwszej wizycie czy dopiero po uwolnieniu numeru? Interesuje mnie to czy załapię się na miesięczna promocję w Play - One Play 65 za 50zł (numer będzie wolny 16.07.2009 r.).
Jak myślicie, czy będzie możliwość odłożenia/zarezerwowania telefonu w punkcie Play, na okres trwania wypowiedzenia? Nie chciałbym dowiedzieć się po tym okresie, że samsunga f480 lun e63,które mnie interesują nie są już dostępne.
I ostatnie: przy przechodzeniu do Play można wybrać sobie 1 z trzech pakietów. Interesuje mnie dodatkowe 70 minut do abonamentu One Play 65 za 50zł. Czy promocje te się łączą?

 #336294  autor: kalion
 20 maja 2009, 19:28
"nie mozecie wyslac wypowiedzenia chocny dzien za wczesnie i dzien za pozno - wtedy bedzie normalna kara". To znaczy tyczy się to tych 7 dni w końcu, nie jest o tym wspomniane.
To już tylko została informacja najprawdopodobniej u źródeł czyli UKE, może by rozwiali wszystkie wątpliwości?.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 19:47 przez kalion, łącznie zmieniany 1 raz.

 #336298  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 19:47
kalion pisze:"nie mozecie wyslac wypowiedzenia chocny dzien za wczesnie i dzien za pozno - wtedy bedzie normalna kara". To znaczy tyczy się to tych 7 dni w końcu?.
TAK! Tak wyczytałem na jednym z forum. Wygląda na to, że wypowiedzenie należało złożyć ściśle w tych 7 dniach dlatego do tych co złożyli wczesniej ( mnie tez :-( ) nie dzwonią z nową ofertą bo będą mieć karę umowną :smt010
  • Strona 8 z 54
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 54
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 54