Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
63
Rejestracja
19 maja 2009, 18:41
Lokalizacja
sochaczew
źle napisałem, Dział Utrzymania nie ma oferty dla mnie - rezygnację przyjęli i powiedzieli że system nie pokazuje żadnej oferty utrzymaniowej. dla zwykłego abo dzwonili, ale także im nic *nie wyskoczyło* - oczywiście co by mnie zatrzymało. generalnie albo siedzą i główkują na ofertą albo nie zależy im na kliencie. kary na 100% nie będzie, potwierdzone w wielu sprawdzonych źródłach.sochaczew pisze:Kubik a nie obawiasz się, że nie dzwonią bo chcą Ci dowalić karę za przedterminowe rozwiązanie umowy ( przed upływem płatności te 7 dni )? Czytając te różne fora mam pewne wątpliwości...
nie powinno, ale jak będzie na prawdę?kalion pisze:Także potwierdzam, kary nie powinno być za wcześniejsze wysłanie pisma. Z tego co zrozumiałem , jest to po prostu dla tych co obudzą się np. w dniu zapłaty , że nie zapoznały się z regulaminem i dostają czas na rezygnację. Mnie szczerze mówiąc nie podobają się sprawa kaucji , oraz dziwnie sformułowane punty z możliwością zażądania zaliczki na następny miesiąc, chyba że ja dobrze nie rozumiem tego paragrafu.
Gdzieś czytałem że nie można przenieść numeru do simplusa w takim wypadku.Sig pisze:-czy jest możliwe przeniesienie numeru 'abonamentowego' do SIMPLUSA po wypowiedzeniu umowy z powodu regulaminu (nie,. nie są identyczne, nie ma w SP 5 zł)?
Stracę numer?
Nie jeżeli na czas złożysz wniosek o przeniesienie numeru do innego operatora. Nie możesz przenieść swojego numeru w ramach oferty w Plusie (nie możesz np. migrować z numerem do Simplusa).
Oj, zapewniam Cię, że niektórzy baaaaardzo źle na to zareagują. Plus ma miliony klientów, niewielu śledzi informacje ze świata GSM (sądzisz że czemu Play ma tę swoją kampanię?). Nawet nie chodzi o pieniądze związane z fakturą, tylko zasadę - pojawienie się 'niespodziewanej' (choć uprzednio komunikowanej) opłaty. Z doświadczenia marketingowego wiem, że nie ważne ile wysiłku włożysz w edukowanie swoich klientów, informowanie ich w możliwie subtelny sposób, to do zaskakująco dużego odsetka ta informacja nie dojdzie. Ludzie nie czytają Twojego komunikatu, nie czytają ulotek, co najwyżej sumę rachunku. Wiele osób nie zauwazy tej informacji w pierwszym, ale którymś z kolei miesiącu. Zirytują się i zaczną być 'złymi' ambasadorami marki w swoim środowisku (Pani Stasiu wie Pani co ten złodziesjki Plus znowu sobie wymyślił!!!!!????), a że będzie sie to działo w środowisku (jakby to ująć delikatnie...) niezbyt się orientującym, to tym większe będzie negatywne oddziaływanie. Ludzi bardzo łatwo jest zrazić do marki, często jest to nie do naprawienia nawet lepszą ofertą. Mam tylko nadzieję, ze PLUS bardzo wyraźnie podkreśli 'ekologiczność' takiej decyzji - to jedyna szansa na pozytywny przekaz w takiej sytuacji. Znowu jednak, trafi tylko to świadomych konsumentów, dla których ekologia coś znaczy.kubik pisze:ale dlaczego mieliby się zdziwić?Sig pisze:Ciekawi mnie tylko jak wielki odsetek klietów zdziwi się kiedy opłąta zostanie naliczona. To smutne, ale ludzie bardzo często nie zwracają uwagi na komunikaty.
TAK! Tak wyczytałem na jednym z forum. Wygląda na to, że wypowiedzenie należało złożyć ściśle w tych 7 dniach dlatego do tych co złożyli wczesniej ( mnie tezkalion pisze:"nie mozecie wyslac wypowiedzenia chocny dzien za wczesnie i dzien za pozno - wtedy bedzie normalna kara". To znaczy tyczy się to tych 7 dni w końcu?.