Właśnie dzwoniłem na cudowny numer 2601. Miałem problem z krótkimi kodami (a konkretnie odpowiedziami sms na nie) od poniedziałku 4.05. Wspominałem o tym już trochę w tym wątku.
Otóż pan z BOK powiedział mi, że są problemy z krótkimi kodami, oni o tym doskonale wiedzą i że właśnie mniej więcej od poniedziałku to trwa.
Jednocześnie nie potrafił odpowiedzieć mi na to kiedy (mniej więcej nawet) zostanie to usunięte. Gadał coś też, że dodatkowo nałożyły się dwa inne problemy (jeden z nich to ważność konta) i że niezły sajgon mają
Z gadki z nim zrozumiałem, że standardowo podczas rozmowy ze mną powinien mieć informacje o moim numerze (np. aktualny stan konta) a teraz nie ma

Gadał, że bazę danych naprawiają czy jakoś tak.
Ale pocieszył mnie, że rozliczenia pieniędzy na koncie przebiegają prawidłowo, co akurat sam widzę, bo *100# jeszcze działa...