• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #296929  autor: hainasz
 10 lis 2008, 20:56
Od godz 19:30 mam problem z 36.6 podobnie dwóch znajomych.

Objawy:
Zasięg na telefonie pełny. Sprawdzanie konta kodem *100# "Odp. sieci nie rozpoznana"
Połączenia i SMSy
- połączenia wychodzące - dowolny numer: po ok 5 s. słychać sygnał zajętości
- połączenia przychodzące - dowolny numer: po ok 5 s. słychać sygnał zajętości
- SMS wychodzący - niemożliwe - wyskakuje komunikat: "Nie wysłano spróbuj ponownie"
- SMS przychodzący - można normalnie odbierać SMSy

Ja i znajomi korzystamy z telefonu w Siemianowicach Śląskich. Proszę o informacje innych użytkowników 36.6 czy mają problem. Awarię zgłosiłem po 40 min czekania na połączenie z nr Simplus.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2008, 21:41 przez hainasz, łącznie zmieniany 1 raz.

hainasz

 #296935  autor: mariusz9a
 10 lis 2008, 21:04
Awaria dotyczy również niektórych numerów z taryfą MixPlus4. Dodatkowo nie da się doładować konta.

U mnie akurat mój numer z Mix4 działa bez problemów.

 #296937  autor: biotyt
 10 lis 2008, 21:06
Simplus podobno też leży. Może to nowa platforma systemowa padła. Czyżby powtórka sprzed niecałych dwóch lat? Właśnie od problemów z doładowaniem się zaczęło.

biotyt

 #296940  autor: hainasz
 10 lis 2008, 21:09
Nasze już działają uff ;-)

hainasz

 #296952  autor: plusteczek
 10 lis 2008, 21:31
Stargard Szczeciński

U mnie nie działają dwa telefony mixplusa takie same objawy co u kolegi powyżej co korzysta 36.6 Juz reklamacja złozona do bok przez e-mail

 #297023  autor: martini
 11 lis 2008, 10:38
miałem wczoraj takie same objawy w mixplusie 4 na podkarpaciu, na szczęście koło godziny 20.30 wszystko wróciło do normy

 #297028  autor: Prezesek
 11 lis 2008, 10:53
U mnie występowało to samo, między 20 a 21 później wszystko już działało.

 #297030  autor: michalek94
 11 lis 2008, 10:55
Ja miałem to 2 dni temu w Lublinie... Ale tylko przez 20minut

 #297034  autor: MadzikS
 11 lis 2008, 11:05
W okolicach Krakowa wszystko dzialalo i dziala bez problemu, w mixie3 i 36,6

 #297061  autor: ewelina86
 11 lis 2008, 12:57
michalek94 pisze:Ja miałem to 2 dni temu w Lublinie..
też w Lublinie,
ale tylko przez niezauważalną chwilę. :roll:

Jeśli ktoś zarzuca Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna, pomyśl sobie, że Titanica budowali profesjonaliści, a Arkę Noego amatorzy.

 #297272  autor: taktakowiec
 12 lis 2008, 14:36
W Elblągu od 19:30 do 21:00 leżało wszystko :(

 #333463  autor: wojtekpolska
 06 maja 2009, 10:14
Znowu 36i6 leży nie można wysłąć SMS i zadzwonić;/;/ 2009-05-06 godzina 10:15. Pare dni temu sytuacja sie powturzyla wtedy nawet 9 godzin nie działała sieć :evil:

 #333697  autor: Spioszek
 07 maja 2009, 08:53
Ja 2 dni temu w 36i6 nie mogłem kupić Gadki Szmatki na 24 godziny...
Widać jakieś problemy techniczne mają

 #334049  autor: Rambus
 08 maja 2009, 18:06
No niestety ta platforma na której jest 36i6 oraz mixplus4 stwarza problemy.

Na początku jak mixa na nią przenieśli było źle: problemy ze zliczaniem doładowań do kontraktu, brak możliwości wysyłania sms na wybrany numer, zdarzyło się nawet totalne padnięcie rozmów i sms jednego wieczora.
Nie wspomnę już o innych problemach, jak częste kilkudziesięcio minutowe braki możliwości aktywowania pakietów.

Po jakimś czasie (mniej więcej do konća 2008r końca stycznia 2009) nad wszystkimi problemami zapanowali jakoś.

Lecz od kilku dni ja np. mam problem z smsem o stanie pakietów czy stanie wybranego numeru lub poczty głosowej.
Wysyłam odpowiedni kod - dostaję że złoszenie przyjęte i czekam, no właśnie czekam od 2 - 3 do nawet 8-9 godzin na odpowiedz a i tak np. info o pakietach to jeden sms z dwóch które powinny przyjść. Oczywiście wszystko inne działa - normalnie wysyłam i dostaję smsy oraz dzwonie.

Widać, że albo się platforma pracownikom Polkomtela wymyka spod kontroli, albo pracownicy Polkomtela się tak znają. Chociaż generalnie i tak jest lepiej niż było na początku :)

 #334083  autor: dominik920
 08 maja 2009, 20:00
Natomiast u mnie w okolicach Krakowa Plus śmiga jak należy, żadnych awarii i jak na razie zero problemów dodam że korzystam z platformy Simplus Twój Profil , tej samej co 36i6.

 #334097  autor: bolek2004
 08 maja 2009, 20:20
Może to trochę nie na temat ale z tymi platformami to plus już przegina, odkąd przeniosłem sim+ na "nową platforme" że się stan konta wyświetla kodem ciągle były jakieś problemy, potem ta sławna awaria platformy gdzie część numerów po odłączali, reszcie kasa z konta ubyła było to parę lat temu. Z tego co piszecie to nawet przejście na tą najnowszą platformę też dużo nie pomaga. Widać plus nie potrafi sobie poradzić z tym. Minęło już kilka lat i do tej pory jest lipa. Mnie zraziło do sim+ właśnie działanie platformy, i wreszcie przeniosłem nr do innej sieci i teraz wiem to było słuszne.

 #334104  autor: dominik920
 08 maja 2009, 20:28
Jak widać to że Plus jest największą siecią w Polsce wcale nie świadczy o tym że nie mają problemów które w szczególności dotyczą klientów pre-paid.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2009, 22:18 przez dominik920, łącznie zmieniany 1 raz.

 #334121  autor: mariusz9a
 08 maja 2009, 21:12
Rambus pisze:Widać, że albo się platforma pracownikom Polkomtela wymyka spod kontroli, albo pracownicy Polkomtela się tak znają. Chociaż generalnie i tak jest lepiej niż było na początku
Obsługa techniczna Inteca leży. Pracownicy Plusa sie nie zajmują ta awarią. Od początku były problemy. Problem jest ciągle z softem :-/ Serwis jak widać nie może sobie z tym poradzić. Podobno hardware Alcatela działa poprawnie a ciągle oprogramowanie pada. Czemu? (???) Sam Intec (jak widać) nie może sobie z tym poradzić.

Tutaj należy zauważyć że system wylatuje zawsze przy wejściu do obsługi nowej taryfy - MixPlus4 - platforma się sypie; Sami Swoi - platforma się posypała; Twój Profi - jak widać się sypie.

 #334179  autor: Rambus
 09 maja 2009, 00:06
Odkąd jest Mix4 to tak poważnie mówiąc już w tej chwili i nie wdając się w szczegóły to miałem tylko jeden poważniejszy problem.
Resztę dało się przeżyć, były bardzo szybko naprawiane i nie występowały już po raz kolejny. I to jest chociaż takie drobne pocieszenie.

Generalnie to jednak narazie nie widzę potrzeby zmiany operatora po skończeniu mixa, bo takie rzeczy owszem i wkurzają, lecz nie jest to powód bym zmieniał dość korzystną dla siebie taryfę (gadam głównie z jednym numerem).

 #334309  autor: Spioszek
 09 maja 2009, 18:34
Ja dzisiaj znowu nie mogłem aktywować darmowego nr na 24 h:(, pisało żebym spróbował póżniej.
Wy też tak macie?
Okolice Wrocławia... ale to chyba najmniej istotne...