• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #328685  autor: Prometo
 10 kwie 2009, 23:55
Sikor28 pisze:Regulamin to nie jest Biblia
Jeśli nie zgadzasz się z treścią regulaminu to zrezygnuj z usług Play :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #328686  autor: Tomek_19
 10 kwie 2009, 23:55
Sikor28, w prawie telekomunikacyjnym, które możesz sobie przeczytać na stronie UKE jest wyraźnie napisane w jednym z punktów, że operator świadczy usługi użytkownikom na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, w którym określa m.in., kiedy może odciąć Cię od sieci. Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych jest zgodny z prawem telekomunikacyjnym. Nie wiem, kto Ci naopowiadał takich bzdur, że odcinanie od sieci jest niezgodne z prawem telekomunikacyjnym, jeżeli łamiesz postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych danego operatora i Regulamin danej promocji, która w tym przypadku jest swego rodzaju umową z operatorem. Jeżeli działasz, nawet nieumyślnie, wbrew regulaminom, które sam zaakceptowałeś, możesz zostać odcięty od sieci przez operatora w każdej chwili bez podawania przyczyn.

[ Dodano: 2009-04-11, 00:04 ]
Tutaj jeszcze jest fragment z Regulaminu świadczenia usług przez Play dla użytkowników na kartę:

"Operator może według własnego wyboru rozwiązać Umowę w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym (bez wcześniejszego uprzedzenia Użytkownika) lub zawiesić
świadczenia Usług Telekomunikacyjnych bez odszkodowania dla Użytkownika w przypadku: f. działania na szkodę Operatora lub korzystania z Usług Telekomunikacyjnych i usług Operatora niezgodnie z prawem lub Umową."

W regulaminie darmowych smsów w Play Fresh, wysyłanie dużej liczby smsów w jednym czasie jest wyraźnie zabronione:

"17. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej Użytkownik zobowiązuje się: g. nie używać Karty SIM/USIM do rozsyłania dużej ilości informacji o jednakowej treści do Użytkowników, w szczególności informacji przeznaczonych bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Użytkownika, lub służących osiągnięciu efektu handlowego."

 #328688  autor: piokuk
 11 kwie 2009, 00:27
Jak prawnik powiem Ci sikor tak: racji nie masz i nic nie wywalczysz. Masz umowę adhezyjną (o korzystanie z Play Fresha). Umowa określa zasady świadczenia usług na które ty włączając się do sieci domyślnie się zgodziłeś. Skoro je naruszasz, operator podejmuje śwodki na które regulamin mu zezwala. Wszystko.

 #328690  autor: hettman
 11 kwie 2009, 00:38
Sikor28 pisze:Kolego nie potrafisz zrozumiec jedenej rzeczy,ktora juz pisalem.
Regulamin to nie jest Biblia a nad ta Twoja Biblia jest PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE.
Operator nie ma prawa odcinac od sieci kart prepaid.
nie ma 2 zdan-PLAY Cie oszukal wiec mysle ze powinienes sie na nich obrazic,wystapic do Trybunalu Haskiego o zasadzenie odszkodowania(nie idz do Polskiego sadu bo on jak Play-tez Cie oszuka bo pewnie 3ma z play za lapowki,by oszukac biednych konsumentow jak Ty np.)no a przede wszystkim rozstan sie z Play i przejdz do jakiejs miedzynarodowej sieci o europejskich standartach obslugi -mysle o Orange PL na ten przyklad-tam bedziesz mial tanio,uczciwe i nic Ci nie zablokuja :!: Mozesz tez wybrac 2-gie wyjscie,posluchac forumowiczow przytaczajacych regulamin Play i przestac wypisywac glupoty :!:

 #328710  autor: tomko111
 11 kwie 2009, 09:26
Pan Sikor28 ewidentnie myśli, że UKE pomoże mu 'po trupach', nawet jeśli nie ma racji, a w 100% jej nie ma. Regulamin to regulamin - najpierw go czytasz i akceptujesz bądź nie - wybór należy do Ciebie. Pozostali operatorzy na pewno nie zablokują Ci SMSów - śmiało możesz przejść do Orange - tam zapłacisz za SMSa 18 bądź 20gr więcej niż w Playu. :wink:

 #328711  autor: widex
 11 kwie 2009, 09:41
tomko111 pisze:Regulamin to regulamin - najpierw go czytasz i akceptujesz bądź nie - wybór należy do Ciebie.
Idąc do sklepu znajduje się napis, że należy wziąć koszyk. To w takim razie, jeżeli ktoś wejdzie bez koszyka i zostanie wyrzucony to nalezy zgłosić to na policję.

Powiem na innym przykładzie. Idąc do sklepu patrzę, czy można zapłacić za zakupy kartą. Jeżeli jest ograniczenie np. 10 zł to omijam ten sklep. Nie lubię posługiwać się gotówką, wolę transakcje bezgotówkowe.

Ten regulamin powstał zanim rozpocząłeś korzystanie z Play Fresh. Twoje opinie nt. oferty są przesadne. Play ma prawo zawiesić usługi, więc nie złamał prawa.

 #328712  autor: Sikor28
 11 kwie 2009, 09:47
Zaroilo sie od obroncow Play.
Tylko, ze oni mnie przeprosili i powiedzieli, ze wiecej tego nie zrobia, wedlug nich system zwariowal, bo nie jest jeszcze dostosowany do nowej taryfy, takich blokad nie bedzie. Rowniez pisalem o tym powyzej - wystarczy przeczytac watek a nie ostatnie posty.
Jesli przepraszaja to czuja sie winni, czyz nie ?
Zaraz pewnie pojawi sie kolejny post od dzielnego obroncy, ktory stwierdzi cos innego.
A moze to ja powinienem przeprosic operatora, za to, ze podstepnie chcialem wykorzystac pule przyznanych mi sms-ow, albo Was obroncow biednej firmy, ktora dopiero sie rozwija a ja to ten przebiegly lis probojacy wydoic Play'a.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328714  autor: tomko111
 11 kwie 2009, 09:52
Sikor28 pisze:Jesli przepraszaja to czuja sie winni, czyz nie ?
Niekoniecznie, mogli to zrobić ze swojej dobrej woli - abyś nie czuł się urażony i pozostał jednak w sieci.
Sikor28 pisze:Zaraz pewnie pojawi sie kolejny post od dzielnego obroncy, ktory stwierdzi cos innego.
Nikt tutaj nie jest obrońcą Playa. Każdy stara Ci się wytłumaczyć obiektywnie, że nie masz racji, a Ty dalej upierasz się przy swoim. Nie zdziałasz nic, UKE również.

 #328717  autor: DevilishChaos
 11 kwie 2009, 10:08
Sikor przeczytalem przeczytalem caly watek i kilkoro ludzi tutaj przycztoczylo ci kilka pkt regulaminu, a ty dalej swoje jaki to jestes biedny...
Ok system Playa nie byl przystosowany do tej oferty, ale to nie zmienia faktu ze Play zgodnie z regulaminem ci zablokowac, bo kupujac karte Play Fresh zaakceptowales warunki regulaminu... Swoja droga obecnie kazdy (no moze prawie kazdy) op ma zapis w swoim regulaminie nt. spamu itp. wiec podobna sytuacja mogla sie zdazyc w kazdej sieci. A znam takie przypadki np. z Plusa...
P.S. Nie jestem obronca Playa, tylko pracowalem u kilku opow i wiem jak skonstruowane sa regulaminy (czyt. bardzo podobnie)...
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2009, 10:10 przez DevilishChaos, łącznie zmieniany 1 raz.

 #328719  autor: yanek
 11 kwie 2009, 10:09
tomko111 pisze:
Sikor28 pisze:Jesli przepraszaja to czuja sie winni, czyz nie ?
Niekoniecznie, mogli to zrobić ze swojej dobrej woli - abyś nie czuł się urażony i pozostał jednak w sieci.
Albo po prostu konsultanci nie znają przytaczanych tu wcześniej zapisów regulaminowych... wiecie jak to jest z BOKami, i to nie tylko w Play ;-)

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #328720  autor: Sikor28
 11 kwie 2009, 10:13
Mimo wszystko uwazam siec Play za najgorsza na polskim rynku pod wzgledem obslugi klienta. Kiedy nic sie nie dzieje to wszystko jest ok, ale kiedy juz chcesz cos od nich bo powstal problem, jak w moim przypadku z blokada, to juz natrafia sie na mur. Jedyny mozliwy kontakt to konsultant, ktory jak w kazdej sieci malo wie i kazdy z nich mowi cos innego, kazdy ma inny punkt widzenia na te sama sprawe. Zadziwia mnie fakt, ze nie tworza biur obslugi klienta (fizycznie istniejacych), gdzie mozna pojsc i od reki zalatwic skrajne przypadki. Przeciez to jest norma w kazdej sieci (oprocz Play). Zgloszenia wyslane we wtorek i srode przez internet wisza jako zarejestrowane do dzisiaj - nie zostaly zalatwione. Jedno zostalo rozpatrzone. Pani konsultant back office odniosla sie w odpowiedzi nie do blokady o ktorej pisalem a do sytuacji z lutego, kiedy nie doladowalem na czas karty (bo lezala w szufladzie nieuzywana) i zablokowane zostaly polaczenia wychodzace, po czym po kilku dniach doladowalem i wszystko wrocilo do normy. I ona dokladnie mi to opisala, tylko po co ? Kompletna amatorszczyzna.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328774  autor: djfafa
 11 kwie 2009, 14:01
Sikor rada jest jedna, przejdź do innej sieci, tylko potem nie pisz tu że np. PTC też Ci kartę zablokowała.
Taki jest regulamin, a Ty ciągle nie potrafisz tego zrozumieć, że to ochrona przed spamerami. Dla systemu jesteś spamerem i tyle, tak robi się na całym świcie, miałeś przykład z Belgi, UK czy nawet naszej Heyah.

 #328783  autor: dominik920
 11 kwie 2009, 14:35
Jak widać wystarczy ich odpowiednio potraktować a wszystko będzie jak w zegarku, regulamin regulaminem ale nie wszystkim chce się go czytać zwłaszcza gdy dotyczy to usług na kartę gdzie nie mamy żadnej umowy.

 #328787  autor: widex
 11 kwie 2009, 14:44
dominik920 pisze:regulamin regulaminem ale nie wszystkim chce się go czytać zwłaszcza gdy dotyczy to usług na kartę gdzie nie mamy żadnej umowy.
ech. To jak ktoś podpisuje umowę o kredyt i dadzą mu lichwiarski procent to też wina firmy? Przykład Sikora pokazuje, że nie zapoznał się z regulaminem i teraz ma pretensje do całego świata.

To, że nie ma umowy to nie oznacza, ze nie ma zasad.

 #328789  autor: dominik920
 11 kwie 2009, 14:49
Zgadzam się z Tobą widex ale cóż zrobić ludzie kupują starter wkładają do telefonu kartę sim i ufają reklamom ale do regulaminu to już nie wszyscy zajrzą bo to jak mówią strata czasu, albo że nie chce im się czytać itd.

 #328792  autor: djfafa
 11 kwie 2009, 15:17
dominik920 pisze:Zgadzam się z Tobą widex ale cóż zrobić ludzie kupują starter wkładają do telefonu kartę sim i ufają reklamom ale do regulaminu to już nie wszyscy zajrzą bo to jak mówią strata czasu, albo że nie chce im się czytać itd.
Ale tutaj regulamin był wiele razy cytowany, więc ktoś kto ma trochę w głowie zrozumie to.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2009, 18:41 przez djfafa, łącznie zmieniany 1 raz.

 #328830  autor: Sikor28
 11 kwie 2009, 18:38
Skoro tak ochoczo podajecie moj przyklad, ze nie czytam regulaminu to jaki przyklad bedzie dla Was dobry (ostatnie posty) nie czytajacych co pisze ? Napisalem, ze operator przeprosil mnie za te blokade, twierdzi rowniez, ze to wina systemu niedostosowanego do oferty fresh, ale pracuje nad tym i bedzie to zmienione. Wiec zanim kolejny raz mnie skrytykujecie to poczytajcie ze zrozumieniem, OPERATOR PRZYZNAL SIE DO BLEDU. Dalej ktos chce mnie nauczyc regulaminu ? Wyslalem dzisiaj rano sms-y z zyczeniami (duzy podwojny sms), dwukrotnie do 45 i 80 osob z mojej ksiazki telefonicznej i wszystko jest w porzadku, telefon jest aktywny, wiec problem zniknal, spamerem juz nie jestem dla opa, dla niektorych z Was twardoglowych pewnie tak.

A swoja droga co znaczy dla operatora "duza liczba wysylanych wiadomosci w krotkim czasie" ? Od ilu sztuk zaczyna sie ta duza ilosc ? Czy 10 to juz duzo ?

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328836  autor: Tomek_19
 11 kwie 2009, 19:34
Sikor28 pisze:Skoro tak ochoczo podajecie moj przyklad, ze nie czytam regulaminu to jaki przyklad bedzie dla Was dobry (ostatnie posty) nie czytajacych co pisze ? Napisalem, ze operator przeprosil mnie za te blokade, twierdzi rowniez, ze to wina systemu niedostosowanego do oferty fresh
Konsultant Cię przeprosił, bo wie, że dla Ciebie odłączenie od sieci jest pewną niedogodnością, nawet jeśli jest to zasadne. Poza tym powiedzenie "przepraszam" przez konsultanta nie oznacza wcale, że przeprosił Cię operator. Nie dostałeś oficjalnego pisma od P4, które przeprasza Cię za odłączenie od sieci. Są to tylko słowa jednego bądź kilku konsultantów, których pewnie traktowałeś dość nieprzyjemnie. Poza tym powiedzenie przez konsultanta "przepraszam" nie jest jednoznaczne z tym, że nie naruszyłeś regulaminu promocji i że Play odłączył Cię niesłusznie od sieci.

System jest jak najbardziej dostosowany do oferty Fresh. Jeżeli ktoś wysyła 90 smsów naraz, to automatycznie blokuje on taką osobę, bo uznaje ją za spamera, który zapycha sieć. Jest to mechanizm obronny sieci. Gdyby każdy miał tak wysyłać smsy, to nikt inny nie mógłby ich wysłać w tym czasie i dopiero operator otrzymywałby skargi od rozwścieczonych użytkowników.
Sikor28 pisze:OPERATOR PRZYZNAL SIE DO BLEDU.
Nie operator, a zdezorientowani konsultanci, na których naskakiwałeś i którzy nie znają na pamięć wszystkich regulaminów, bo jest to praktycznie niemożliwe.
Sikor28 pisze: Wyslalem dzisiaj rano sms-y z zyczeniami (duzy podwojny sms), dwukrotnie do 45 i 80 osob z mojej ksiazki telefonicznej i wszystko jest w porzadku, telefon jest aktywny, wiec problem zniknal, spamerem juz nie jestem dla opa, dla niektorych z Was twardoglowych pewnie tak.
Gdybyś wiedział, jak działa operator komórkowy, to wiedziałbyś, że niektóre firmy mają takie umowy z operatorami, na mocy których są inaczej traktowane niż zwykli użytkownicy i korzystają np. z FCT-ów do przesyłu smsów. Jest to odpowiednio ustawione w systemie i operator takich użytkowników nie blokuje. Mogą wysyłać smsów na tysiące i nic się nie dzieje. Żeby jednak bronić się przed nadużyciami, osoby, firmy, które nie mają odrębnych umów z Play, są po prostu blokowane. Oczywiście chodzi tylko o darmowe smsy, bo płatne przechodzą normalnie, bo nie narażają one operatora na straty.

Ktoś po prostu zmienił dla Ciebie ustawienia w systemie. Sam też bym tak zrobił, żeby zatrzymać klienta i żeby mieć święty spokój.
Sikor28 pisze: A swoja droga co znaczy dla operatora "duza liczba wysylanych wiadomosci w krotkim czasie" ? Od ilu sztuk zaczyna sie ta duza ilosc ? Czy 10 to juz duzo ?
Z tym pytaniem powinieneś zwrócić się do Play. Jest to na pewno stała wartość określona jasno w systemie, po przekroczeniu której dany użytkownik jest blokowany. Inaczej, gdyby było wielu takich użytkowników jak ty, szedłby dym z infrastruktury operatora, która w pewnym momencie by już nie wytrzymała.

 #328839  autor: djfafa
 11 kwie 2009, 19:50
Tomek lepiej tego nie można opisać.

 #328849  autor: hettman
 11 kwie 2009, 20:25
Tomek_19 pisze:Konsultant Cię przeprosił, bo wie, że dla Ciebie odłączenie od sieci jest pewną niedogodnością, nawet jeśli jest to zasadne. Poza tym powiedzenie "przepraszam" przez konsultanta nie oznacza wcale, że przeprosił Cię operator.
- ja mysle ze to troche nie tak.Zlozyl reklamacje i dzwonil do BOKu czesto to pracownicy nie wiedzac co sie dzieje pewnie przepchneli Jego reklamacje poza kolejka,szefu zmienil ustawienia na numerze i pewnie dodal dopisek"upierdliwiec-przytakiwac i przepraszac" :-D ot i tyle.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7