• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #322100  autor: GuzioR
 10 mar 2009, 10:57
Witam.

Nie wiedziałem gdzie umieścić swój temat i zdecydowałem się zrobić to tutaj.

Mam zamiar oddać telefon na gwarancję, ale muszę mieć zastępczy... Oto też pytanie: czy w Erze telefon zastępczy dają jedynie w salonach firmowych, czy w punktach sprzedaży/mniejszych salonach również?
 #322104  autor: kszyh2404
 10 mar 2009, 11:12
GuzioR pisze:Witam.

Nie wiedziałem gdzie umieścić swój temat i zdecydowałem się zrobić to tutaj.

Mam zamiar oddać telefon na gwarancję, ale muszę mieć zastępczy... Oto też pytanie: czy w Erze telefon zastępczy dają jedynie w salonach firmowych, czy w punktach sprzedaży/mniejszych salonach również?
w mniejszych salonach również dają telefony zastępcze, z tym że mają ich na stanie niewiele (z reguły kilka) i wszystkie są przeważnie "w terenie" :D

 #325403  autor: GuzioR
 25 mar 2009, 15:35
Otrzymałem telefon zastępczy. Naprawa (pff wymiana klawiatury + wgranie nowego softu trwa już od 11 marca, a wczoraj mi przysłali sms'a, że się przedłuża..) nadal trwa a do dziś mam zwrócić telefon zastępczy. Czy w związku z przedłużeniem naprawy muszę tam iść i powiedziec, że chcę ten telefon na dłużej, czy po prostu dowalą mi za każdy dzień zwłoki 18zł opłaty karnej?

 #325418  autor: kuwejt
 25 mar 2009, 16:47
Lepiej idź/zadzwon i zgloś, powiedz co i jak z naprawa, mozliwe ze bedziesz mogl jeszcze chwile zatrzymac ten tel bez zadnych oplat jak powiesz co i jak

 #325420  autor: GuzioR
 25 mar 2009, 17:02
Dzwoniła do mnie pani, że mojego telefonu nie potrafi nikt naprawić i wysłali go do Warszawy do SE... Mogę domagać się nowego egzemplarza takiego jak oddałem na gwarancję (w poniedziałek z rana muszę pilnie wyjechać i nie będzie mnie miesiąc w mieście w którym oddałem tel., a termin naprawy mieli do dziś - o ile mi sie dobrze wydaje)?

Wiadomo, że to nie jest uprzejmie domagać się kategorycznie swojego w takim wypadku, ale czy mogę coś ugrać w ten sposób?

 #325504  autor: vinc
 25 mar 2009, 21:09
GuzioR pisze:Mogę domagać się nowego egzemplarza takiego jak oddałem na gwarancję (w poniedziałek z rana muszę pilnie wyjechać i nie będzie mnie miesiąc w mieście w którym oddałem tel., a termin naprawy mieli do dziś - o ile mi sie dobrze wydaje)?
Gdzie masz to napisane? Kto Cię o tym zapewnił?

Niestety telefon mogą przetrzymać do momentu, aż Ci naprawią :? Jeśli wada będzie na tyle poważna, że nie będzie można naprawić telefonu lub nie będzie to opłacalne to wtedy dadzą Ci nowy egzemplarz.
GuzioR pisze:Wiadomo, że to nie jest uprzejmie domagać się kategorycznie swojego w takim wypadku, ale czy mogę coś ugrać w ten sposób?
Nic ;)
GuzioR pisze:Czy w związku z przedłużeniem naprawy muszę tam iść i powiedziec, że chcę ten telefon na dłużej, czy po prostu dowalą mi za każdy dzień zwłoki 18zł opłaty karnej?
Bez przesady co najwyżej to zadzwoń, ale w salonie na pewno wiedzą o tym. Na dodatek sami powinni to monitorować i przyciskać serwis by szybciej naprawił telefon. Opłaty za przetrzymanie nie dostaniesz bez obawy :)

Obrazek

 #325511  autor: GuzioR
 25 mar 2009, 21:21
Bez przesady.. czyli mogą trzymać go np. 1,5 miesiąca i ja nic z tym nie mogę zrobić? Oddałem tel. bogaty w funkcje a dostałem jak to zawsze sie dzieje - ubogiego kolegę... Potrzebny mi będzie GPS, WiFi itd. a w telefonie zastępczym go nie ma.. Mogę prosić o wymianę telefonu zastępczego na lepszy, czy raczej nie będzie to nikogo obchodziło?

 #325516  autor: vinc
 25 mar 2009, 21:28
GuzioR pisze:Bez przesady.. czyli mogą trzymać go np. 1,5 miesiąca i ja nic z tym nie mogę zrobić?
Niestety możesz się bawić w UOKiK, ale niewiele to da. Dodatkowo tak szybko zareagują, że pewnie telefon już do Ciebie wróci...
GuzioR pisze:Mogę prosić o wymianę telefonu zastępczego na lepszy, czy raczej nie będzie to nikogo obchodziło?
Pewnie, że możesz, ale jak nie mają na stanie to nic Ci lepszego nie dadzą. Jednak jeśli oddałeś do naprawy Xperię to pewnie dali Ci w zamian najlepszy sprzęt jaki był na stanie :lol:

Obrazek

 #325521  autor: GuzioR
 25 mar 2009, 21:38
Mam nadzieję, że najlepszy :) Co nie zmienia faktu, że słaby :D

Dzięki za informacje! Pzdr!

 #325680  autor: Prometo
 26 mar 2009, 16:35
vinc pisze:to pewnie dali Ci w zamian najlepszy sprzęt jaki był na stanie
Dobrze, że dostał w ogóle :) Gdyby nie mieli na stanie telefonów zastępczych, to nic by na to nie poradził :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #325713  autor: vinc
 26 mar 2009, 20:20
Prometo pisze:
vinc pisze:to pewnie dali Ci w zamian najlepszy sprzęt jaki był na stanie
Dobrze, że dostał w ogóle :) Gdyby nie mieli na stanie telefonów zastępczych, to nic by na to nie poradził :wink:
To fakt :) Jednak z reguły muszą trzymać jakiś telefon dla klientów segmentu A ;)

Obrazek

 #328220  autor: mł konsultant
 08 kwie 2009, 22:40
vinc pisze:
To fakt :) Jednak z reguły muszą trzymać jakiś telefon dla klientów segmentu A ;)
Nie ma juz tego segmentu:)


A co do samego czasu naprawy to ustala ja gwarant czyli producent a nie sprzedawca czyli operator:). a z tego co mi wiadomo jedynie motorola ma zapisane w gwarancji ze czas naprawy ma trwac 14 dni roboczych, co do innych producentów jest to nieokreslone:)

 #328306  autor: alef
 09 kwie 2009, 12:43
off top do mł konsultant

moze powiesz w takim razie jak sa teraz podzieleni/przydzieleni klienci...do tej pory byly segmenty a teraz cos innego wymyslili?

 #328391  autor: bongogong
 09 kwie 2009, 19:57
alef pisze:moze powiesz w takim razie jak sa teraz podzieleni/przydzieleni klienci...do tej pory byly segmenty a teraz cos innego wymyslili?
Segmenty A, B, C, D to segmenty, ktore sa przyznawane do przedluzenia umowy.

Przy uzyczaniu telefonow jest brany wyznacznik Bronze, Silver, Gold i Platinum.

Pozdrawiam! B.G.

 #328394  autor: mł konsultant
 09 kwie 2009, 20:02
alef pisze:off top do mł konsultant

moze powiesz w takim razie jak sa teraz podzieleni/przydzieleni klienci...do tej pory byly segmenty a teraz cos innego wymyslili?
nadal są segmenty z tym ze brak w nich juz segmentu A :)

 #328412  autor: alef
 09 kwie 2009, 21:59
...znaczy ze najlepszy klient to B?

 #328419  autor: mł konsultant
 09 kwie 2009, 22:14
no niestety, kryzys, sieć oszczędza :)

 #328437  autor: slawek72
 09 kwie 2009, 23:02
I co z tego wynika,bo nie rozumiem-kiedyś najlepszy klient to A,teraz najlepszy to B ? :smt102

 #328446  autor: mł konsultant
 09 kwie 2009, 23:30
rabat na tel był 50%:)

 #328450  autor: slawek72
 09 kwie 2009, 23:36
mł konsultant pisze:rabat na tel był 50%:)
Z oferty mi przedstawionej wynika że nadal mam rabat 50% na nowego fona.