• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #328349  autor: Thomas123
 09 kwie 2009, 16:42
Moim zdaniem została podarowana użytkownikom usługa nieco na wyrost. Tysiące darmowych smsów. Nikt nie lubi dawać nic za darmo. Najprostsze co można zrobić aby zachować twarz i bezpłatną ofertę, to ją blokować. Zresztą nie jest to już odosobniony przypadek. Myślę że już w krótce będzie to nagminnie praktykowane.

 #328354  autor: Tomek_19
 09 kwie 2009, 16:53
Sikor28, nie masz racji, że takie postępowanie operatora jest niezgodne z prawem telekomunikacyjnym.

"Operator może według własnego wyboru rozwiązać Umowę w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym (bez wcześniejszego uprzedzenia Użytkownika) lub zawiesić
świadczenia Usług Telekomunikacyjnych bez odszkodowania dla Użytkownika w przypadku: działania na szkodę Operatora lub korzystania z Usług Telekomunikacyjnych i usług Operatora niezgodnie z prawem lub Umową."

Kiedy zacząłeś korzystać z smsów w PlayFresh, zaakceptowałeś postanowienia regulaminu tej promocji, czyli zawarłeś z operatorem pewnego rodzaju Umowę. Niestety naruszyłeś jej postanowienia, bo nie przestrzegałeś regulaminu tej promocji i operator miał pełne prawo odłączyć Twoją kartę od sieci bez podawania przyczyn.

Wiem, że takie postępowanie operatora może Ci się nie podobać, ale nie jest ono niezgodne z prawem telekomunikacyjnym. Nie wiem, kto Ci naopowiadał, że takie działanie operatora jest akurat niezgodne z prawem telekomunikacyjnym.

Żeby uniknąć jakichkolwiek nieprzyjemności u operatorów komórkowych i oszczędzić sobie przykrych sytuacji, radzę Ci na przyszłość czytać wszystkie regulaminy promocji i regulamin świadczenia usług u danego operatora zanim z czegokolwiek zaczniesz korzystać.

Play przyznał się do błędu, bo każdy operator tak robi i chce, by jego klienci byli zadowoleni i wiedzą doskonale, że nie jesteś FCT-em, spamerem i działałeś nieumyślnie. Poza tym pewnie nie Ty jeden padłeś ofiarą takich zabezpieczeń systemowych i Play stara się teraz wypracować jakieś rozwiązanie, by ciągle byli zabezpieczeni przed spamerami, FCT-ami i nieuczciwymi klientami i by ci uczciwi nie musieli przez to cierpieć.

 #328358  autor: aree1987
 09 kwie 2009, 17:08
Thomas123 pisze:. Myślę że już w krótce będzie to nagminnie praktykowane.
Pomarańczowa wróżka :smt005

 #328362  autor: dzwoniec
 09 kwie 2009, 17:19
A tak z drugiej strony ja dostałem ze dwa tygodnie temu o północy sms z numeru w play będący klasycznym spamem ( wyślij sms na numer 7XXX a zrobimy Ci dobrze ) lub coś w tym stylu. Nie chciałbym dostawać tego typu sms, bo tylko tracę czas na kasowanie i baterię mi to osłabia.

 #328377  autor: nav
 09 kwie 2009, 19:05
dzwoniec pisze:A tak z drugiej strony ja dostałem ze dwa tygodnie temu o północy sms z numeru w play będący klasycznym spamem ( wyślij sms na numer 7XXX a zrobimy Ci dobrze ) lub coś w tym stylu. Nie chciałbym dostawać tego typu sms, bo tylko tracę czas na kasowanie i baterię mi to osłabia.
niestety niektorzy sa dziecinni i lubia sie bawic w takie glupoty wysylajac komus smsy ale znow z innej strony rownie dobrze nie musza tego robic z komorek tylko z internetu wiec jak ktos bedzie chcial spamowac to darmowe smsy nie sa mu do niczego potrzebne

 #328417  autor: despera
 09 kwie 2009, 22:06
odbywa się to "blokowanie" w ten sposób iż operator nie ingeruje w treść...
ma wyliczona liczbę kontrolna takiego SMS - obrazowo "na wagę" - jeśli dodajesz np. 40 odbiorców jednej wiadomości - a przypadkiem składa sie każda z 2 SMS - system uznaje to za spam!!!

Zrozum jedna dwie sesje - mniejsze po 4-10 użytkowników - system "wywącha" "profil" klienta i "nauczy" się Ciebie obsługiwać...

SMS są wymieniane miedzy operatorami na zasadzie "free&easy" - więc nie zdziwi mnie następna promocja w której SMS będą darmowe za zryczałtowaną opłata 5 złoty miesięcznie z zastrzeżeniami ILOŚCIOWYMI np. 10szt/min.

Jest coś co jest istotniejsze - druga strona medalu - te 90 SMS jak by były płatne na 99,99999% by przechodziły za każdym razem i raport gratis :D:D

[ Dodano: 2009-04-09, 22:10 ]
dzwoniec pisze:A tak z drugiej strony ja dostałem ze dwa tygodnie temu o północy sms z numeru w play będący klasycznym spamem ( wyślij sms na numer 7XXX a zrobimy Ci dobrze ) lub coś w tym stylu. Nie chciałbym dostawać tego typu sms, bo tylko tracę czas na kasowanie i baterię mi to osłabia.
telefon do BOK i zablokują nadawce - swego czasu "zjechałem" bo się zdenerwowałem Panią konsultantkę z ERy - pozdrawiam:) - a ona mi na to niech pan spisze numery i zadzwoni - blokujemy dowolne....

 #328489  autor: Sikor28
 10 kwie 2009, 09:51
No wlasnie. Jak placilem za sms-y to szly jak burza a jak tylko dostalem gratisy to powstal problem. Ciekawe czy ten problem dotyczy rowniez darmowych minut (w innych sieciach tez). Czy mozna gadac dlugo w ramach free czy jest ograniczenie czasowe. Skoro za sms-y blokuja to logiczne by bylo, ze za dlugie gadki tez.

Telefon mi odblokowali wieczorem, zadzwonilem do BOK i zapewniali mnie, ze wiecej tego nie zrobia. Do konca nie bylem przekonany, wiec wyslalem wiadomosc do 50 odbiorcow (ale tylko info, ze numer juz jest aktywny - wiec to nie byla podwojna wiadomosc, nie mialem czego pisac) i na razie wszystko jest ok, aczkolwiek do konca nie dowierzam tym zapewnieniom. Zobaczymy jak sie wypowie UKE w tym temacie, czekam na rozpatrzenie skargi. Na razie wszczete zostalo postepowanie.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328508  autor: despera
 10 kwie 2009, 11:48
Sikor28 pisze:Zobaczymy jak sie wypowie UKE w tym temacie, czekam na rozpatrzenie skargi. Na razie wszczete zostalo postepowanie.
UKE odpiszę regułkaę iż op tak mógł - bo "walczył" o utrzymanie porządku i zapewnienia jakości sieci....

 #328544  autor: Sikor28
 10 kwie 2009, 14:52
Nie wiem co odpisze UKE, ale oni naprawde dzialaja dobrze i nie olewaja skarg. Pisalem juz wyzej o przypadku z tepsa, kiedy nie chcieli naprawic mojej linii bo stwierdzili, ze to za duzy koszt i zlikwiduja usluge i zerwa umowe. Poskarzylem sie do UKE i linie naprawili momentalnie, dostalem odszkodowanie a tepsa zaplacila kare do UKE. Potem dzwonili do mnie pytac czy jestem zadowolony z uslugi, czy wszystko dobrze dziala. Tak samo bylo gdy napisalem skarge na poczte. Listonosz przychodzil raz w miesiacu i przynosil przeterminowane polecone, albo sam musialem je odbierac na poczcie, jesli wiedzialem, ze sie takowych spodziewam. Teraz listonosz przychodzi codziennie a czasem nawet drugi zaglada jesli jest dodatkowa korespondencja. To chyba jedyny Urzad w Polsce, ktory jest tak sprawny i nie pisze bzdurnych formulek w odpowiedziach, tylko rzeczywiscie zajmuje sie tym do czego zostal powolany

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328599  autor: widex
 10 kwie 2009, 19:08
Sikor28 pisze:To chyba jedyny Urzad w Polsce, ktory jest tak sprawny i nie pisze bzdurnych formulek w odpowiedziach, tylko rzeczywiscie zajmuje sie tym do czego zostal powolany
Raz pisałem do UKE i odpowiedź była bardzo wystarczająca. Tak jak napisałeś UKE jest najbardziej sprawnie działającym urzędem w Polsce.

 #328600  autor: dominik920
 10 kwie 2009, 19:12
w pre paidzie nie powinni wprowadzać takich ograniczeń, przecież nie jest to abonament a my nie jesteśmy na nikogo skazani, a propo UKE to jest to w obecnym czasie chyba najlepiej działający urząd który reaguje na skargi obywateli.

 #328655  autor: tomko111
 10 kwie 2009, 22:17
dominik920, właśnie w prepaidzie powinni wprowadzać takie ograniczenia, bo:
a) większość kart prepaid działa anonimowo, nie są one zarejestrowane - brak kontroli użytkownika.
b) w Play Fresh otrzymujesz tysiące smsów za darmo - w abonamencie tego nie ma, za każdy musisz płacić osobno.
c) ktoś może kupić starter play fresh za 5zł, doładować za 30zł i słać 3000 smsów np. SPAMU.

 #328674  autor: Sikor28
 10 kwie 2009, 23:31
tomko111 pisze:dominik920, właśnie w prepaidzie powinni wprowadzać takie ograniczenia, bo:
a) większość kart prepaid działa anonimowo, nie są one zarejestrowane - brak kontroli użytkownika.
b) w Play Fresh otrzymujesz tysiące smsów za darmo - w abonamencie tego nie ma, za każdy musisz płacić osobno.
c) ktoś może kupić starter play fresh za 5zł, doładować za 30zł i słać 3000 smsów np. SPAMU.
To moze zrobic taka super taryfe, ze gadasz ile chcesz, ale nie wiecej niz 10 minut na godzine i wysylasz sms-ow ile chcesz, ale nie wiecej niz jeden na 5 minut ?
Przeciez to bylby totalny absurd.
Rozumiem frustracje klientow abonamentowych.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328676  autor: tomko111
 10 kwie 2009, 23:37
Sikor28, w tej chwili przesadzasz. Nie mniej jednak 90 SMSów wysłanych w ciągu przykładowo 3 minut może być podejrzane.

 #328677  autor: Prometo
 10 kwie 2009, 23:38
Ja dodam tylko taki mały wyciąg z regulaminu Heyah
Kod: Zaznacz cały
Karty SIM z aktywną Ofertą nie mogą być wykorzystywane w celu masowego rozsyłania wiadomości SMS.
Masowe rozsyłanie wiadomości SMS w rozumieniu niniejszego Regulaminu stanowi wysyłanie więcej niż 110 SMS-ow w ciągu 60 minut. W przypadku stwierdzenia takiego wykorzystania karty SIM z aktywną
Ofertą Heyah ma prawo zaprzestać świadczenia Usług Telekomunikacyjnych danemu użytkownikowi w trybie natychmiastowym.
Dlatego nie dziwię się jak ktoś jednorazowo wysyła po 100 sms-ów a później ma pretensje. Ja osobiście też uznałbym to za spam.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #328679  autor: tomko111
 10 kwie 2009, 23:42
Z drugiej strony jeżeli ktoś wysyła 100 smsów w przeciągu kilku minut to ładne opóźnienie w siecii musi być..

 #328680  autor: Sikor28
 10 kwie 2009, 23:44
Jesli wysle 45 lub 90 dwa razy w tygodniu (a tyle wysylam) to chyba nie przesadzam.
Dostane odpowiedz z UKE to napisze jaki jest wynik calej sprawy

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328681  autor: Tomek_19
 10 kwie 2009, 23:45
Prometo, w Play jest podobny punkt w regulaminie. Wklejałem go już wcześniej. Niestety do niektórych nie trafia, że nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Użytkownik naruszył postanowienia tego regulaminu i jeszcze ma pretensje, że operator odciął go od sieci.

 #328683  autor: Sikor28
 10 kwie 2009, 23:50
Kolego nie potrafisz zrozumiec jedenej rzeczy,ktora juz pisalem.
Regulamin to nie jest Biblia a nad ta Twoja Biblia jest PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE.
Operator nie ma prawa odcinac od sieci kart prepaid. Zapisy niezgodne z prawem telekomunikacyjnym nie sa obowiazujacym prawem.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328684  autor: tomko111
 10 kwie 2009, 23:54
Sikor28, jeżeli operator umieścił punkt w regulaminie dotyczący zawieszenia usług w prepaidzie to musi być on zgodny z prawem. Dostaniesz taką samą odpowiedź od UKE - w tej sytuacji nie masz racji. Co innego gdyby w REGULAMINIE nie było nic napisane o zawieszeniu konta, ale jest.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2009, 23:55 przez tomko111, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7