GuzioR pisze:Mogę domagać się nowego egzemplarza takiego jak oddałem na gwarancję (w poniedziałek z rana muszę pilnie wyjechać i nie będzie mnie miesiąc w mieście w którym oddałem tel., a termin naprawy mieli do dziś - o ile mi sie dobrze wydaje)?
Gdzie masz to napisane? Kto Cię o tym zapewnił?
Niestety telefon mogą przetrzymać do momentu, aż Ci naprawią

Jeśli wada będzie na tyle poważna, że nie będzie można naprawić telefonu lub nie będzie to opłacalne to wtedy dadzą Ci nowy egzemplarz.
GuzioR pisze:Wiadomo, że to nie jest uprzejmie domagać się kategorycznie swojego w takim wypadku, ale czy mogę coś ugrać w ten sposób?
Nic
GuzioR pisze:Czy w związku z przedłużeniem naprawy muszę tam iść i powiedziec, że chcę ten telefon na dłużej, czy po prostu dowalą mi za każdy dzień zwłoki 18zł opłaty karnej?
Bez przesady co najwyżej to zadzwoń, ale w salonie na pewno wiedzą o tym. Na dodatek sami powinni to monitorować i przyciskać serwis by szybciej naprawił telefon. Opłaty za przetrzymanie nie dostaniesz bez obawy
