• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #324045  autor: Claudec
 20 mar 2009, 12:42
Napisałem nowe zgłoszenie, tym razem nie mogą mi powiedzieć że nr był poza zasięgiem sieci. Przecież z kolega od 5min na telefonie gadałem a smsów nie dostał, drugi kolega z Rudy Ślaskiej miał to samo, kazałem mu wysłać smsa na moj nr orange i do swojego kolegi. Oczywiście nic nie dotarło :/ Jak mi napiszą że mój nr orange był poza zasięgiem sieci to ich wyśmieje. To trzeba gdzieś nagłośnić i zrobić im reklame na całego.
Popieram Play ale to ze maja tanio nie znaczy że jakość ma być marna!
Obecnie mam smsy za darmo (pakiet 200sms) ale jak będę płacić za smsy a one nie będą dochodzić to się wkurze.

[ Dodano: 2009-03-20, 12:46 ]
Razem z wzrostem klientów będą mieć więcej skarg, ciekawe co zrobią...

 #324048  autor: rogmaniek
 20 mar 2009, 12:51
Claudec: Ja dziś też miałem, chyba bardzo podobny, problem. Wysłałem eski na numer Play Karta i Era TT, które nie dochodziły. Także nie mogłem odbierać esków przychodzących. Przez chwilę myślałem, że to może coś związane z przeniesieniem numeru z PTC, dokładnej z Heyah?! Ale na szczęście w nieszczęściu, kobieta z BOK'u dostała info, że mają jakąś awarię i już to naprawiają. Teraz chyba jest już wszystko O'K. Więc chyba za długo ta awaria nie trwała :P Ale złożyłem inną reklamację, przy wcześniejszym połączeniu z konsultantką, bo nie dostałem swoich 60 minut do Play i na stacjonarne, za przeniesienie numeru (na tą obecną extra bonifikatę nie zakwalifikowałem się :? ). Wychodzi na to, że wraz ze zmianą taryfy na Play Fresh, w dn. 19-03, system mi ten pakiet wyłączył. Chyba czegoś nie dopilnowali, ech... Dodam, że jest przenoszony drugi numer PTC, Era TT. Zastanawiam się czy czasem tego nie wstrzymać?! :? Ach te lata spędzone pod marką Era robią swoje. Ale przecież przyszły rebranding- (ten pakudny róż już jest wszędzie obecny), skutecznie mnie odstrasza, a numer chciałbym sobie zachować, bo dość fajna- w moim odczuciu- kombinacja cyfr :-D Ale cóż DT samo jest sobie winne... Ale se problemy stwarzam :P

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #324059  autor: Claudec
 20 mar 2009, 14:32
Pozostaje mieć nadzieje że to była awaria, jeśli Play nie będzie z tym nic robił faktycznie zostanie napisać email do UKE.

 #324061  autor: aree1987
 20 mar 2009, 14:40
UKE raczej sie takimi sprawami nie zajmuje.. to juz predzej do UOKiK ;>

 #324128  autor: despera
 20 mar 2009, 20:29
stwarzacie problem z NICZEGO - gdzie macie w regulaminie określone po jakim do jakiego czasu ma SMS dojść??? - macie tylko ustawić w telefonie ważność takiego SMS na "maximum dla sieci" i już - robicie parobem z niczego!

lepij zadzwonicie - bo po przeczytaniu całego aktu nasuwa się jedno - SMS co 5 sekund - 1. co robisz? 2. nic? 3. aha?......

 #324154  autor: vinc
 20 mar 2009, 21:29
despera wybacz, ale standard świadczonej usługi też ma znaczenie. Dlaczego inni operatorzy nie mają z tym problemu? Płacę wymagam i to nie wiadomo czego. Dostarczanie sms'ów prawie natychmiast to na dzień dzisiejszy standard...

Obrazek

 #324156  autor: Claudec
 20 mar 2009, 21:36
despera, i powiedział to co wiedział...
Ciekawe że jak mi w netii internet wolno działał to też nigdzie nie ma napisanej gwarantowanej prędkości a jednak mi za te miesiące zwrócili kasę.
Jak byś chciał wiedzieć wiele banków posyła hasła do transakcji właśnie SMSem.
Nie mam czasu spędzać 2 dni nad przelewem...

 #324160  autor: tomko111
 20 mar 2009, 21:44
despera pisze:stwarzacie problem z NICZEGO - gdzie macie w regulaminie określone po jakim do jakiego czasu ma SMS dojść??? - macie tylko ustawić w telefonie ważność takiego SMS na "maximum dla sieci" i już - robicie parobem z niczego!

lepij zadzwonicie - bo po przeczytaniu całego aktu nasuwa się jedno - SMS co 5 sekund - 1. co robisz? 2. nic? 3. aha?......
pan ekspert się znalazł - płacę to wymagam, a nie, że wysyłam SMSa, który dociera po kilku minutach/godzinach.

 #324453  autor: despera
 22 mar 2009, 01:40
NIC nie rozumiecie! Nigdzie ale to nigdzie w regulaminie cenniku gdziekolwiek nie ma określonego "czasu" w jakim operator ma dostarczyć SMS!!! ma tylko datę ważności 3-7 dni....

Na wasze "bóle" pozostaje jedynie "dedykowany" kanał w pasmie GSM w Plusie - poszukajcie Google plus + bor = ciekawa lektura :)

 #324494  autor: tomko111
 22 mar 2009, 11:12
despera, ty za to wszystko rozumiesz. Wysyłam SMSa i wymagam tego, aby został dostarczony w czasie rzeczywistym, a nie po czasie kilku godzin. Jeżeli operator nie potrafi rozwiązać tak prostego problemu to chyba nie powinien wdrążać smsów w swoją ofertę.

 #324535  autor: Claudec
 22 mar 2009, 13:34
Jaki operator przyciągnął by do siebie klienta reklamując "dostarczamy smsy do 2 dni od wysłania" ;] Nawet 5000sms nie skosiło by takiej osoby...

tomko111, miałeś jakieś opóźnienia od czasu tej awarii?

 #324543  autor: tomko111
 22 mar 2009, 14:07
Claudec, ja mam ciągle ten problem z smsami z/do Ery od prawie 3 miesięcy i Play nie raczy nawet się pofatygować, aby rozwiązać występujący problem...

 #324726  autor: Claudec
 22 mar 2009, 22:04
Miejmy nadzieje że teraz przy popularności Fresha jakiś serwis to nagłośni i skłoni Play do działania.
Sprawy nie do rozwiązania zawsze da się rozwiązać kiedy opiszą ich firmę na serwisach GSM.

Puki co jak nie dostaje raportu to ponawiam smsa, nigdy wiadomość nie miała większego opóźnienia niż 30min. Nie ma doskonalej sieci, brat ma Orange i narzeka ze czasami sms spóźnia się kilka godzin.
Od ostatniej awarii nie było opóźnień, może coś padło do reszty i teraz jest już naprawione ;]

 #324734  autor: tomko111
 22 mar 2009, 22:24
Jeszcze przy wcześniejszych reklamacjach Play dawał mi jakieś minuty w ramach rekompensaty, teraz zbywa tylko odpowiedziami, że odbiorca miał wyłączony telefon, co jest nieprawdą.

 #324793  autor: Claudec
 23 mar 2009, 10:53
Zauważyłem że sms nie zawsze jest opóźniony, czasem raport nie dochodzi...
Dzisiaj koledze wysłałem smsa, raportu nie dostałem ale odpowiedz na wiadomość tak :)

[ Dodano: 2009-03-23, 10:57 ]
tomko111, zauważyłeś że na te opóźnione smsy tylko my narzekamy?
Może inni tego problemy nie maja...

 #324801  autor: despera
 23 mar 2009, 11:58
Claudec pisze:Zauważyłem że sms nie zawsze jest opóźniony, czasem raport nie dochodzi...
Dzisiaj koledze wysłałem smsa, raportu nie dostałem ale odpowiedz na wiadomość tak :)

[ Dodano: 2009-03-23, 10:57 ]
tomko111, zauważyłeś że na te opóźnione smsy tylko my narzekamy?
Może inni tego problemy nie maja...
wniosek może jest jeden zamiast pisać co 5 sekund SMS - wola zadzwonić???

PROSZĘ wskazać mi podstawę - regulamin, cennik - gdzie jest określony czas "dostarczenia" wiadomości...

 #324806  autor: tomko111
 23 mar 2009, 13:11
despera, może uspokoiłbyś się z tym czasem dostarczania wiadomości? Nie po to płacę co miesiąc duży abonament, aby wysyłać SMSy, które są dostarczane po kilku godzinach, zamiast sekundach. Inni operatorzy jakoś tego problemu nie mają.

 #324820  autor: Claudec
 23 mar 2009, 13:33
Kiedyś sms przejdzie do lamusa i skończy się problem :)
Puki co czekam na odpowiedz OK na zgłoszenie, może dostane jakieś minuty w ramach rekompensaty.
despera, widzę że ty nie korzystasz z smsów.
Polowa banków posyła smsem kod do przelewu, ty albo jesteś tak stary i nie korzystasz
z banku przez internet albo tak młody że jeszcze nie założyłeś konta bankowego.

Nie udostępniłeś o sobie żadnej informacji, równie dobrze możemy tu gadać z 10latkiem :|

 #324826  autor: tomko111
 23 mar 2009, 13:42
Claudec, odeślą Cię z kwitkiem tak jak mnie, odpisując, że odbiorca znajdował się poza zasięgiem, lub miał wyłączony telefon... typowe działanie Playa. :|

 #324836  autor: despera
 23 mar 2009, 13:55
Claudec pisze:Kiedyś sms przejdzie do lamusa i skończy się problem :)
Puki co czekam na odpowiedz OK na zgłoszenie, może dostane jakieś minuty w ramach rekompensaty.
despera, widzę że ty nie korzystasz z smsów.
Polowa banków posyła smsem kod do przelewu, ty albo jesteś tak stary i nie korzystasz
z banku przez internet albo tak młody że jeszcze nie założyłeś konta bankowego.

Nie udostępniłeś o sobie żadnej informacji, równie dobrze możemy tu gadać z 10latkiem :|
słyszał Pan o dostępie kwalifikowanym, płatnościach masowych i podpisie elektronicznym?
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7