Claudec: Ja dziś też miałem, chyba bardzo podobny, problem. Wysłałem eski na numer Play Karta i Era TT, które nie dochodziły. Także nie mogłem odbierać esków przychodzących. Przez chwilę myślałem, że to może coś związane z przeniesieniem numeru z PTC, dokładnej z Heyah?! Ale na szczęście w nieszczęściu, kobieta z BOK'u dostała info, że mają jakąś awarię i już to naprawiają. Teraz chyba jest już wszystko O'K. Więc chyba za długo ta awaria nie trwała

Ale złożyłem inną reklamację, przy wcześniejszym połączeniu z konsultantką, bo nie dostałem swoich 60 minut do Play i na stacjonarne, za przeniesienie numeru (na tą obecną extra bonifikatę nie zakwalifikowałem się

). Wychodzi na to, że wraz ze zmianą taryfy na Play Fresh, w dn. 19-03, system mi ten pakiet wyłączył. Chyba czegoś nie dopilnowali, ech... Dodam, że jest przenoszony drugi numer PTC, Era TT. Zastanawiam się czy czasem tego nie wstrzymać?!

Ach te lata spędzone pod marką Era robią swoje. Ale przecież przyszły rebranding- (ten pakudny róż już jest wszędzie obecny), skutecznie mnie odstrasza, a numer chciałbym sobie zachować, bo dość fajna- w moim odczuciu- kombinacja cyfr

Ale cóż DT samo jest sobie winne... Ale se problemy stwarzam
