Dzięki kolego
biotyt za kod, ale problem w tym, że ja go znam i pod tym kodem mam TYLKO STAN konta, a nie jego ważność. W każdym normalnym prepaidzie jest ważność i stan pod jednym kodem. Jak widać w POP-ie nie (czyżny tylko mój był trefny?). Tak samo miałem w Orange Free Na Kartę.
kowcio pisze:
3 gr za min "aż' do trzech osób w POP-ie pominę milczeniem

Jak do POPa, jak na stacjonarne i do Orange?! Zmieniło się coś?
Nie no, to szacun

Nawet stacjonarne... No wprost rewelka, tylko nie wiadomo które te TRZY NUMERY wybrać

Aż trzy numery, ho ho
kowcio pisze:co to za problem zadzwonić pod *500 tylko jeden raz i wybrać język komunikatów? Ja nie widzę żadnego...
Ale po co??
kowcio pisze:Sieć zajęta- no to widzisz sam ile osób korzysta z niej

Chyba żartujesz? Dla porównania Plus ma porównywalną liczbę własnych użytkowników i jeszcze playowców i jakoś nie zdarza mi się widzieć "sieć zajęta". W Erze też jakoś lepiej niż w tym Orange to wygląda. To tylko świadczy o niewydolnosci orange.
kowcio pisze:Jak połączenie nie może być zrealizowane, to zazwyczaj problem leży po stronie Twojego rozmówcy, to z doświadczenia... A jak zajęte, to chyba nie muszę pisać o co chodzi

Tak, po stronie rozmówcy - zwłaszcza jeśli rozmówca ma sieć inną niż ta ruda

Widzę, że dla Orange zrobiłbyś wszystko, nieważne jak ta sieć działa i jakie są w niej koszty. A jak zajęte to... to bez komentarza - przecież ja nie pisałem, że było zajęte. Zresztą taka sytuacja to nic nadzwyczajnego.
kowcio pisze:
No to powiedz mi szczerze, dlaczego nie przeniesiesz się do innej sieci, tylko płaczesz na nią? Zobaczymy, czy inna sieć Tobie bardziej podpasuje.
Ale ja nie muszę się przenosić, bo korzystam z prepaidów wszystkich podstawowych sieci. Trochę może hobbystycznie (monitorowanie sieci), a trochę dla obniżenia kosztów. I tak było prawie od początku. I wiesz co - takiego g... jak Orange to jeszcze nie spotkałem! Tu wiecznie coś nie działa! Wydzwonię kasę i nie będę się więcej denerwował.
kowcio pisze:Masz jeszcze jakieś pytania, na które mogę Tobie udzielić informacji?
Bez urazy, ale Twoje dane są raczej dezinformacją, bo ktoś może pomyśleć, że jest to dobra sieć
Poza tym wspomniany kod to *124*# a nie *#124# jak napisałeś.
kowcio pisze:Myślą nad odpowiedzią na ofertę Play. (...) Na pewno oferta będzie niezła, muszą zacisnąć pasa.
Oj na pewno będzie niezła - np. tysiąc minut do wszystkich (do wszystkich w Orange rzecz jasna

) po doładowaniu za 100zł co najmniej raz na 25 dni.
