• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #320913  autor: Dziad_Borowy
 03 mar 2009, 15:17
Witam.
Jako, że to moja pierwsza wizyta na tym forum, a nie znalazłem na swój problem odpowiedzi to postanowiłem spróbować tutaj :p
2 dni temu w sklepie orange on-line złożyłem zamówienie na przejście z karty na abonament zachowując swój numer, wypełniłem więc wszystko jak należy i wysłałem zamówienie. I tu właśnie zaczynają się moje wątpliwości, czemu do tej pory na mejla nie otrzymałem żadnego potwierdzenia złożenia zamówienia? Bo trochę to dziwne by weryfikacja trwała tak długo, a przecież nawet numer kontaktowy podałem do ewentualnego kontaktu ze mną :p z góry wyjaśniam, że dwukrotnie już pisałem do sklepu orange czy zamówienie na takie i takie dane jest rozpatrywane i oczywiście odpowiedzi żadnej :p Więc sam już nie wiem czy czekać jeszcze na odpowiedź ze strony orange czy może powtórnie złożyć zamówienie? Spotkał się ktoś z taką sytuacja jak ja?
Z góry przepraszam jeśli dubluje temat.

 #320915  autor: agizmo
 03 mar 2009, 15:23
być może jest bardzo dużo zamówień i sapport nie nadąża... to często się zdarza u wszystkich telekomów

...agizmo...

 #320918  autor: Dziad_Borowy
 03 mar 2009, 15:37
Możliwe, że przez weekend trochę się zamówień nazbierało, poczekam do czwartku.
edit.
A o dziwo otrzymałem wczoraj odpowiedź o następującej treści:
Państwa zamówienie jest w trakcie weryfikacji.
Status zgłoszenia można sprawdzić na stronie http://orange.pl/status
Tylko, że raczej nie mam możliwości sprawdzenia statusu zamówienia skoro nie otrzymałem mejla z numerem zamówienia :p

 #321924  autor: ManiacGSM
 09 mar 2009, 15:13
Jeżeli chodzi o ORANGE to musisz się uzbroić e cierpliwość. :)

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.

 #321978  autor: annm1986
 09 mar 2009, 18:25
Dziad_Borowy,

a ja bym zadzwonila pod *100 i sie zapytala jak to wyglada... jezeli nie pomoze to ja to zrobie bo tym sie zajmuje...heheheh... :wink: :wink: :wink: :lol:

PoZdRaWiAm...:)
 #323400  autor: noved
 16 mar 2009, 22:57
Hej, czy sprawa się jakoś wyjaśniła, odpisali do Ciebie z ich eshopu, czy nadal cisza?