• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #278201  autor: loms
 18 lip 2008, 23:53
DejwiD pisze:
loms pisze:Skoro już jesteś tak pewny swojej racji to poprzyj ją jakimiś sensownymi argumentami a nie swoimi wyimaginowanymi teoriami językowymi.

może zamiast do nauczyciela języka polskiego pójdź do prawnika. zapłacisz, przekonasz się, że jesteś w błędzie. Może zapamiętasz na przyszłość.
a skąd możesz mieć pewność że w tej chwili nie prowadzisz konwersacji z kimś kto jest m.in. absolwentem wydziału prawa? :)
DejwiD pisze:
loms pisze:"czepia czegoś" a nie ma racji już prawie na 100% świadczy o głupocie. Lata obserwacji
a teraz spójrz na pismo z play, w którym czepiałeś się braku zasiegu, a play odpisał Ci, że Twoje roszczenia są NIEZASADNE!!

i zastanów się jeszcze raz kto okazał się głupcem.

ps. nadal czekam na "POMÓGŁ!" 8)
złośliwa nadinterpretacja.

 #289998  autor: kozak
 25 wrz 2008, 20:54
myślę, że niepotrzebnie rozdmuchujecie sprawę. Nadajnik w Twojej okolicy należy do Plusa, natomiast Play korzysta z niego. To że nadajniki się psują lub trzeba coś zmodernizować to rzecz niezwykle rzadka ale i jak najbardziej normalna. Play musi podporządkować się Plusowi jeżeli chodzi o dostępność nadajnika bo w końcu go wynajmuje. Play również napisał swój regulamin i odpowiednio się zabezpieczył na zajście takiej sytuacji. Nie ma co się dopatrywać w tym jakiś niestworzonych afer. Tak samo mógłbyś pozwać chmurę do sądu za to, że pada z niej deszcz:)
 #321224  autor: averyl
 05 mar 2009, 13:46
Przepraszam, że odgrzewam stary temata, ale ...
1. umowa, regulamin, itp nie mogą być nie zgodne z prawem telekomunikacyjnym, kodeksem cywilnym
2. play pisząc regulamin zapomniał, że poza karami za brak łączności w prawie telekomunikacyjnym istnieję wzmianka o odszkodowaniu, które w niektórych przypadkach się należy
Prawo telekomunikacyjne - ustawa z dnia 16 lipca 2004 r.
"Art. 105.
1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo
abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej
liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych,
jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy.
2. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny czas
przerw był krótszy od 36 godzin.
3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła przerwa w
świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12 godzin,
abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej."


Zgodnie z kodeksem cywilny (kluzule niedozwolone) odpowiedzialność za wykonanie umowy leży po stronie Playa nie kogoś tam (podwykonawcy), który zawinił. To w jaki sposób będzie Play świadczył usługi telekomunikacyjne (czy podnajmie cudze maszt, czy wybuduje sobie) to ich sprawa - oni zadeklarowali się do świadczenia usług przez 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. I to jest przedmiot umowy - świadczenie usług telekomunikacyjnych. Nie można przyjąć, że skoro podwykonawca nie wywiązał się z umowy to klientowi nic się nie należy. Play ma umowy z podwykonawcami, dzierżawcami, czy innymi podmiotami, dzięki którym możliwe jest świadczenie usług, na podstawie tych umów może domagać się kary za nienależyte wykonanie usług, natomiast klient Playa nie może wystąpić z roszczeniami do firmy X za niewykonanie umowy z Playem.

 #321392  autor: DejwiD
 06 mar 2009, 11:59
averyl pisze:1. umowa, regulamin, itp nie mogą być nie zgodne z prawem telekomunikacyjnym, kodeksem cywilnym
jeżeli nadal obowiązują to chyba są zgodne z pt?
averyl pisze:2. play pisząc regulamin zapomniał, że poza karami za brak łączności w prawie telekomunikacyjnym istnieję wzmianka o odszkodowaniu, które w niektórych przypadkach się należy
Prawo telekomunikacyjne - ustawa z dnia 16 lipca 2004 r.
"Art. 105.
1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo
abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej
liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych,
jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy.
2. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny czas
przerw był krótszy od 36 godzin.
3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła przerwa w
świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12 godzin,
abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej."
od kiedy Play świadczy usługę powszechną??? - która nota bene dotyczy telefonii stacjonarnej?? :mrgreen:

 #321408  autor: averyl
 06 mar 2009, 13:42
ok wycofuję się z usługi powszechnej.