Ja miałem podobną sytuację jak
cercoo, tzn. w lipcu i sierpniu nie naliczyli mi punktów za polecenie zapłaty więc grzecznie zadzwoniłem na *300 i zapytałem się czy mają z tym jakimś problem i czy wogóle jest on znany? Otrzymałem odpowiedź że problem jest znany i przyjeli moje zgłoszenie które zostało skierowane do działu technicznego poza tym doliczyli mi zaległe 200 punktów + 30 punktów w formie przeprosin. Przez 2 kolejne miesiące sytuacja się powtórzyła więc znowu zadzwoniłem i zapytali się czy problem zgłaszałem do działu technicznego, odpowiedziałem twierdząco po czym konsultantka grzecznie poinformowała że zaraz dopisze mi zaległe punkty do mojego konta. I od tego czasu punkty za polecenie zapłaty naliczane są już prawidłowo. Mój brat na swoim koncie miał identycznie jak ja ale już wszystko jest ok.
Poza tym dzwoniąc już któryś raz na *300 jestem mile zaskoczony obsługą i grzecznością tych konsultantów, nie to co pod *100, czyżby ci pierwsi mieli lepszą kasę za swoją robotę a może najlepszych z pod *100 awansują pod *300
