• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 84 z 131
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 131

 #319986  autor: annm1986
 27 lut 2009, 12:18
dlatego ja generalnie proponuje zainteresowac sie oferta w necie wtedy samemu sie zobaczy co moge a co nie jest taka mozliwosc... z tego co wiem przez naeta zyska sie lepsze warunki nizeli przez centrale....wiem bo sama korzystalam...i dlatego polecam... :D

a tak generalnie to raczej jest obojetne ile numerow ma sie w sieci liczy sie tylko dany numer czyli ile zysku daje numer ktory zostaje przedluzony.... generalnie ja proponuje abonament 100 zl gdzie jest 5 prezentow na zawsze minuta kosztuje 50 gr do wszystkich.... plus 100 min na 12 miesiecy...:D :D :D

 #320014  autor: RRRR
 27 lut 2009, 13:42
Jeszcze zaczekam, może przemyślą swoje zachowanie :D
mam pytanie:czyli jęsli bym przedłużył na 12 miesięcy bez telefony, to te 100% gratis mam na cały okres umowy?

 #320015  autor: annm1986
 27 lut 2009, 13:46
niestety nie te 100% wiecej jest na 6 miesiecy....tylko :|

PoZdRaWiAm...:)

 #320016  autor: noved
 27 lut 2009, 13:47
Co do zakupów to już dawno oduczyłem się chodzenia po salonach. Raczej tylko online, także w wypadku Orange. Bo mimo, że w salonie jest to podane w dużo przyjemniejszej i bardziej strawnej formie (niż 'dziesiątki' stron regulaminów w PDF na stronie) to jednak jest to napisane. Nie dyskredytując ludzi w salonach, to czasem mogą być w gorszej kondycji (a pracować trzeba), tez pracują w stresie, więc czasem mogą czegoś nie powiedzieć, zapomnieć i to wcale nie intencjonalnie.

A to co przeczytam na stronie i to jaką ofertę zaakceptuje zależy tylko ode mnie.

 #320023  autor: RRRR
 27 lut 2009, 14:18
Jeszcze jedno pytanie dotyczące przedłużania:
jak chcę sprawdzić na orange online ofertę, to strona długi "mieli" i nic.Pokazują mi się wszystkie telefony do wyboru, bez żadnych ofert, zupełnie jakbym był nowym klientem.Czy może to jest tak,że na orange online oferty pojawiją się np.miesiąc przed końcem umowy?

 #320058  autor: annm1986
 27 lut 2009, 16:25
powiem tak: jezeli wejdziesz na orange.pl z prawej strony masz "na skróty" i tam przedluzasz umowe wpisujesz swoj numer telefonu po czym dostaniesz sms z kodem ktory wpisujesz na strone troche pomieli i zobaczysz co dalej.... :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #320061  autor: RRRR
 27 lut 2009, 16:29
Próbowałem tak nie raz :) Po prostu coś im się musiało zepsuć i na orange online nie ma oferty dla mnie.

 #320070  autor: annm1986
 27 lut 2009, 16:56
wiesz co moze dlatego ze oferte mozesz dopiero zobaczyc za pare dni moze ci tam pisze ze oferta dostepna dla tego numeru np za 10 dni...sprawdz to... :P

PoZdRaWiAm...:)

 #320076  autor: RRRR
 27 lut 2009, 17:11
Nic takiego nie pisze, jestem uprawniony do przedłużenia już od ponad 2 tygodni.Napisałem do BOK'u, ale pewnie nie pomogą :/

 #320080  autor: annm1986
 27 lut 2009, 17:18
to jezeli nie mozesz przez internet to moze pomoze ci *100 koszt rozmowy to jedynie zlotówka za polaczenie.... i poprostu poczekac na polaczenie i powiedz jaki msz problem oni tam wszystko widza i napewno ci powiedlaczego taka sytuacja...nic wiecej nie moge bo nie widze...:/

PoZdRaWiAm...:)

 #320244  autor: marco508
 28 lut 2009, 09:32
Oferta na Ornage Online jest taka sama jak dla jak przystandardowym wybieraniu abo. Wiec zostaje Ci tylko rozmowa z konsultantem albo w salonie albo BOK'u.

 #320267  autor: annm1986
 28 lut 2009, 11:26
marco508 pisze:Oferta na Ornage Online jest taka sama jak dla jak przystandardowym wybieraniu abo. Wiec zostaje Ci tylko rozmowa z konsultantem albo w salonie albo BOK'u.
no tutsaj bym sie nie zgodzila...oferte najlepsza masz na necie albo pod *100, przy ofercie w salonie masz drozsze telefony i jeden prezent mniej. W salonie nie ma e-bonusa a nie ukrywajmy kazdy woli miec wiecej niz mniej... poza tym w salonie stracisz duzo czasu wiadomo jakie sa kolejki...i nie bedziesz wiedzial tez co konsultant moglby ci jeszcze zaproponowac bo nie musi ci dawac wszystkiego co moze... :wink: :wink: :-D

PoZdRaWiAm...:)

 #320377  autor: marcinb
 28 lut 2009, 20:00
Raczej pod *400 a nie *100 ;)

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #320388  autor: annm1986
 28 lut 2009, 20:22
tak jezeli zadzwoni pod *100 to moze Cie przekieruja mniejsza o numery:) wazne ze w salonie nie dostaniesz takiej oferty... dlatego najlepiej on-line lub wlsanie *400..... :lol: :lol: :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #320423  autor: RENE
 28 lut 2009, 22:21
W niedługim czasie play obniży cenę minuty za połączenie do sieci i koszt minuty to 0,29zł.

Znamy już wszystkie szczegóły nowej wiosennej oferty prepaid PLAY. Cena za połączenie do wszystkich sieci jest bardzo, bardzo agresywna. Nowa oferta będzie nosiła nazwę Play na kartę fresh. Minuta połączenia do wszystkich sieci w Polsce będzie kosztować 29 gr.! Kwota na koncie będzie ważna przez rok po każdym doładowaniu (bez względu na kwotę doładowania)!

Kwoty doładowań z kart zdrapek to 5, 10, 30, 50 zł. Dostępne będą startery o wartości 5 zł i 9 zł. Początkowa kwota na starterze będzie ważna przez 10 dni na połączenia wychodzące. Sam starter będzie jeszcze działał przez kolejne 90 dni (odbieranie połączeń). Po doładowaniu dowolną kwotą starter ulegnie przedłużeniu o rok.

Zródło :Play


Jeżeli w play minuta będzie kosztować 0.29zł to nie przedłużę z Orange umowy to juz jest przesądzone.

 #320696  autor: Tajemniczy28
 02 mar 2009, 08:10
A ja dzis właśnie ide przenoszę 2gi numer, w orange do play:)

 #320697  autor: hans1054
 02 mar 2009, 08:32
A moze orange wprowadzi promocje zamiast 100% wiecej bedzie 200 lub 300% wiecej. Jeżeli taką promocje zaoferowałoby orange to w tym przypadku zastanowiłbym sie na temat przejscia do play ale na razie promocja 100% jest do 31 marca 2009 a po tej dacie zobaczymy jak oni odpowiedzą na akcje marketingową PLAY

INTERNET Beskid Media 1GB/300mb

 #320698  autor: tricki
 02 mar 2009, 08:39
Tajemniczy28 pisze:A ja dzis właśnie ide przenoszę 2gi numer, w orange do play:)

Tajemniczy, a jak Orange zareagowało na informację o przeniesieniu nr do Play? Słyszałem ze nie specjalnie walczą o swoich klientów. Sam mam 3 nr w biznesie i byc moze w maju przeniose je do Play.

 #320780  autor: noved
 02 mar 2009, 16:57
RRRR pisze:Jeszcze jedno pytanie dotyczące przedłużania:
jak chcę sprawdzić na orange online ofertę, to strona długi "mieli" i nic.Pokazują mi się wszystkie telefony do wyboru, bez żadnych ofert, zupełnie jakbym był nowym klientem.Czy może to jest tak,że na orange online oferty pojawiją się np.miesiąc przed końcem umowy?
Może to jakiś chwilowy problem na ich stronie, może niedługo Ci się włączy opcja przedłużenia. A nawet jęsli nie to pewnie będą dzwonili sami z utrzymaniówki i wtedy na pewno będziesz mógł się zapoznać z tym co proponują, choć oczywiście rozumiem, ze byś chciał zapoznać się z ofertą prędzej niż później.

 #320894  autor: annm1986
 03 mar 2009, 10:51
noved pisze:Może to jakiś chwilowy problem na ich stronie, może niedługo Ci się włączy opcja przedłużenia. A nawet jęsli nie to pewnie będą dzwonili sami z utrzymaniówki i wtedy na pewno będziesz mógł się zapoznać z tym co proponują

ale wydaje mi sie ze jedno z drugim nie ma nic wspolnego (czyli utrzymaniowka i strona internetowa). moze tak jak bylo wczesniej wspomnianie moze to jakis problem na ich stronie i dlatego... :P:P

na stronie dostaniesz wiecej minut...:D:D

PoZdRaWiAm...:)
  • Strona 84 z 131
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 131
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 131