thonka nie widziałeś, że news jest z 27.02.2009 r., a podobno istnieje taka możliwość od 23.02.2009 r. To jak nie po cichu?
lakierski pisze:Pani wprowadziła dane z umów,i nic do tej pory nic się nie dzieje. Pani konsultantka z Play ode mnie dowiedziała się o akcji ściągania simlocków.Kompletny brak kompetencji.
Wiesz, że w salonie nie mają na kompach kalkulatorów obliczających kod odblokowujący do telefonu wszystkich producentów

Fakt, że konsultantka być może nie dostała lub nie przeczytała maila z tą wiadomością. Dziś miałem identyczną sytuację bo Pan w salonie musiał, aż spytać się kierownika

Jednak to Ty
lakierski wykazałeś się brakiem kompetencji, czyli słuchaniem tego co konsultant do Ciebie mówił, a zapewne powiedział, że skontaktuje się z Tobą w celu poinformowania o otrzymaniu takiego kodu... Wobec tego trzeba zrobić tak jak już napisał
bledos