• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #319893  autor: vinc
 26 lut 2009, 22:08
Właśnie dowiedziałem się na innym forum o tym, że jeśli telefon był zakupiony w Play i posiada blokadę simlock to może być ona bezpłatnie usunięta. Warunkiem jest przedstawienie karty gwarancyjnej i jeśli telefon był kupiony na umowę to też należy ją ze sobą zabrać. Informacje potwierdziłem kontaktując się z osobą z Germanosa. Jutro idę się przekonać osobiście ze swoją Tośką :-D

Obrazek

 #319896  autor: kwistas
 26 lut 2009, 22:17
Play już wcześniej zapowiadał że będzie coś robił z simlockami, zgodzili się na "uwolnienie komórek" i na to wygląda że PLAY właśnie zaczął realizować swoje plany.

 #319904  autor: lookass
 26 lut 2009, 22:45
Jasne to prawda,znajomy mowil ze tez mu "uwolnili" telefon.Wiec vinc, bierz Tośka i do Play ;)

 #319906  autor: elrond
 26 lut 2009, 22:52
Nie tylko uwalnianie na życzenie, jak widać, ale i praktyka sprzedaży już bez simlocka. Na forum ktoś tu już pisał, że nowy telefon zakupiony na umowę był bez simlocka. To też potwierdza Gruszka. Czyli powoli się żegnamy z tym ustrojstwem :)

 #319923  autor: Tafel
 26 lut 2009, 23:33
Z tego co wiem, to podobno 30% telefonów i modemów w Play'u jest bez sim locka!

Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji

 #319943  autor: thonka
 27 lut 2009, 05:21
nie wiecie moze czy z modemow tez sciagaja? :) bo ze tak nieskromnie powiem, zakupilem Play online na karte z modemem i z checia pouzywalbym go sobie z karta ery z telefonu ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #319950  autor: vinc
 27 lut 2009, 07:19
thonka pisze:nie wiecie moze czy z modemow tez sciagaja?


Sprawdzałeś czy jest założony simlock?

Najbardziej dziwi mnie, że cała akcja zaczyna się "cichcem". Czyżby nie byli przygotowani lub spodziewają się najazdu ludzi na punkty w celu usunięcia blokady :lol:

Obrazek

 #319964  autor: Rradzio
 27 lut 2009, 09:28
A to dobre pytanie, mi się wydaje że testują to rozwiązanie, czy wyjdzie czy nie...

 #319985  autor: mlodyzeglarz
 27 lut 2009, 12:10
Podobno ściągaja za free ale po zakonczeniu umowy, przed koncem 500 zł

 #319989  autor: bledos
 27 lut 2009, 12:27
mlodyzeglarz podobno... a w rzeczywistości idziesz do salonu, pytasz o locka, przedstawiasz dokumenty i po locku. Wczoraj w ten sposób simlock poszedł z e51, dziś czekam na kod do i600...

 #319990  autor: thonka
 27 lut 2009, 12:31
vinc pisze:Sprawdzałeś czy jest założony simlock?
niestety jest... poki co nie spieszy mi sie, az tak bardzo.
ostatecznie mozna tego dokonac nie wychodzac z domu za 15euro, ale ta opcja bedzie ostatecznoscia dopiero przy okazji wakacji ;)

[ Dodano: 2009-02-27, 15:00 ]
jednak nie tak po cichu ;)
http://media2.pl/telekomunikacja/48007- ... ockow.html

fajnie, ze objeli akcja rowniez dotychczasowych klientow ;)
szkoda natomiast, ze z tej wiadomosci nic nie wynika odnosnie modemow play...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #320045  autor: Antichrist
 27 lut 2009, 15:41
Mój telefon - zakupiony 2 tygodnie temu od samego początku nie ma simlocka. Bardzo miłe zaskoczenie. W zasadzie prawidłowo, umowa podpisana, więc płacić i tak będę. A to, czy będzie to ten terminal, czy jakiś inny to już moja sprawa.

']['€AM€LiT€ Proud Member
[scroll]The time has come, it's quite clear, our Antichrist is almost here ![/scroll]

 #320050  autor: lakierski
 27 lut 2009, 15:58
Dzisiaj o godz 11.00 byłem w salonie Germanos,chciałem żeby usuneli simlocka ze samsunga z370 i sonyericssona k800.Pani wprowadziła dane z umów,i nic do tej pory nic się nie dzieje. Pani konsultantka z Play ode mnie dowiedziała się o akcji ściągania simlocków.Kompletny brak kompetencji.

 #320063  autor: djfafa
 27 lut 2009, 16:31
No to trzeba będzie się przejść (w moim przypadku pojechać) do salonu. Kolejny plus dla Playa.

 #320071  autor: bledos
 27 lut 2009, 16:57
lakierski, a co ma się dziać? Minuty na koncie mają rosnąć, telefony mają świecić pulsującym światłem....? To nie jest operacja natychmiastowa, na pewno zostawiałeś numer telefonu i się z Tobą skontaktują jak będą mieli kody. Nie zapomnij wtedy zabrać kart gwarancyjnych, bo w niej trzeba wbić usunięcie simlocka. Co do kompetencji to jeżeli stwierdzasz to na podstawie tej jednej wizyty w tym salonie to wcale nie musisz mieć racji. Jako konsultanci dzienni dostajemy kilka, kilkanaście maili, czasem nie ma nawet czasu na ich odczytanie. Dziewczyna mogła po prostu przeoczyć albo zapomnieć... Konsultant też człowiek! ;)

 #320079  autor: vinc
 27 lut 2009, 17:15
thonka pisze:jednak nie tak po cichu ;)
http://media2.pl/telekomu...-simlockow.html
thonka nie widziałeś, że news jest z 27.02.2009 r., a podobno istnieje taka możliwość od 23.02.2009 r. To jak nie po cichu?
lakierski pisze:Pani wprowadziła dane z umów,i nic do tej pory nic się nie dzieje. Pani konsultantka z Play ode mnie dowiedziała się o akcji ściągania simlocków.Kompletny brak kompetencji.
Wiesz, że w salonie nie mają na kompach kalkulatorów obliczających kod odblokowujący do telefonu wszystkich producentów :roll: Fakt, że konsultantka być może nie dostała lub nie przeczytała maila z tą wiadomością. Dziś miałem identyczną sytuację bo Pan w salonie musiał, aż spytać się kierownika ;) Jednak to Ty lakierski wykazałeś się brakiem kompetencji, czyli słuchaniem tego co konsultant do Ciebie mówił, a zapewne powiedział, że skontaktuje się z Tobą w celu poinformowania o otrzymaniu takiego kodu... Wobec tego trzeba zrobić tak jak już napisał bledos

Obrazek

 #320082  autor: bledos
 27 lut 2009, 17:26
Czas, jaki mija od wizyty w salonie do otrzymania kodu nie jest określony w informacji o tej usłudze. Zapewne w dużej mierze zależy on od modelu telefonu. Tak jak już pisałem, z E51 nie minęła godzina, jak otrzymałem kod, z i600 trwało to coś koło 24h. Ważne, że skutecznie...

 #320088  autor: elrond
 27 lut 2009, 17:37
Czy każdy salon jest w stanie odblokować simlocki? Czy jedynie jakieś autoryzowane w duzych miastach? Mam na myśli Gremanosa - tam sie da?

I o co chodzi z tymi kodami?

 #320090  autor: vinc
 27 lut 2009, 17:48
elrond pisze:Mam na myśli Gremanosa - tam sie da?
Tak.
elrond pisze:I o co chodzi z tymi kodami?
Kod odblokowujący blokadę simlock jest generowany na podstawie IMEI danego telefonu. Numer IMEI jest wysyłany w celu wygenerowania kodu odblokowującego. Dopiero wtedy informują o tym by przyjść do salonu w celu wklepania kodu i podbiciu karty gwarancyjnej z takim info. Wobec tego to trochę trwa.

Obrazek

 #320092  autor: lakierski
 27 lut 2009, 17:54
bledos.W salonie Plusa ta operacja z se k610i trwała 5 minut :-D
Ostatnio zmieniony 28 lut 2009, 13:08 przez lakierski, łącznie zmieniany 1 raz.