• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #318394  autor: tomko111
 19 lut 2009, 14:43
azerus pisze:raz ze zasieg netu jest bardzo maly wrecz mini
- przecież internet masz w każdym miejscu w Polsce gdzie jest zasięg Plusa, bądź Playa, prawdą jest, że żeby obniżyć koszty i móc korzystać z PlayOnline trzeba znajdować się w zasięgu 3G Playa. :wink:

 #318533  autor: grzemach
 20 lut 2009, 09:40
Jedrker, mi kiedyś zerwało połączenie do BOK (ktoś po prostu odłożył słuchawkę), reklamację złożyłem w następnym telefonie do nich, 2minuty po rozłączeniu. A oni mi po 2 tygodniach odpowiadają, abym następnym razem wcześniej złożył reklamację, bo teraz już im dane przepadły.

Tak samo, jak kiedyś, nie miałem w ogóle zasięgu PLAY/PLUS, tzn zasięg był ale nie mogłem się w ogóle połączyć, oni mi odpowiadają po tygodniu, że wszystko działa poprawnie, abym sprawdził telefon. Tyle, że w ciągu tego tygodnia problem sam się rozwiązał.


A nabijając się z BOK play, podam cytat:
fragment wycięty
Odpowiadam na zgłoszenie dotyczące odbierania SMSów z Wielkiej Brytanii oraz kwestii oprogramowania. W pierwszej sprawie- na dzień dzisiejszy posiadamy umowę na roaming międzynarodowy z dwoma operatorami w Anglii: T-Mobile oraz 3UK. Jeżeli więc osoby wysyłające do Pana wiadomości przelogują się do jednej z nich, wówczas SMSy powinny dochodzić. Gdyby było inaczej, proszę nam to zgłosić.
fragment wycięty
Fajnie, jak ktoś jest w O2, miał się przelogować do 3UK i wysłać smsa do mnie... Na szczęście ten problem, już jest (po roku od podpisania umowy i pierwszego zgłoszenia) rozwiązany.


Dlatego, jak tylko mi się umowa skończy idę do starej trójcy, pewnie będzie to orangutan.

 #318536  autor: thonka
 20 lut 2009, 10:27
grzemach pisze:Fajnie, jak ktoś jest w O2, miał się przelogować do 3UK i wysłać smsa do mnie... Na szczęście ten problem, już jest (po roku od podpisania umowy i pierwszego zgłoszenia) rozwiązany.
tu raczej jest nieporozumienie male ;)
konsultant mial pewnie na mysli, ze osoba z Play jest w Anglii i nie moze wyslac smsa. Logiczne jest, ze zaloguje sie tylko do sieci z ktora Play ma podpisana umowe. Patrzac jednak na to, ze spora ilosc ichnich telefonow ma poblokowane reczne wyszukiwanie sieci jestesmi zdani na laske i nielaske zagranicznych operatorow.

a Ty pewnie masz na mysli, ze osoba ta ma numer angielski i chce wyslac smsa do Play, a ten nie dochodzi (i pewnie ten problem byl zglaszany). Trzeba brac jednak poprawke na to, ze ta reklamacja dotyczy Play w pierwszych miesiacach istnienia sieci gdzie rzeczywiscie byly problemy z smsami z zagranicy.

nie zmienia to jednak faktu, ze Play jest chyba jedyna siecia gdzie zgubili mi kazda mozliwa reklamacje. Zaden inny operator nie spoznil sie z rozpatrzeniem reklamacji (zawsze odpowiadali chocby ostatniego dnia), a w Play nagminne jest, ze reklamacja jest gubiona (nie jestem w stanie pojac jak), albo (o zgrozo!) nie ma jej nawet w systemie... ciekaw jestem jak to mozliwe, ze z jednej strony rozmowy z konsultantami sa nagrywane, a z drugiej ten sam konsultant nie wpisuje w system faktu skladania reklamacji mimo swiadomosci, ze jest nagrywany i szybko mozna dojsc do tego kto zawinil...
Na to jest tylko jedna rada - reklamacja na pismie i dodatkowo za kazdym razem dzwonic i truc ile sie da.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #318541  autor: grzemach
 20 lut 2009, 11:20
w reklamacji było wszystko ładnie opisane, to osoba jest w UK, ma numer w sieci O2, chyba nawet podawałem te numery.

----------
Jestem Państwa abonentem od paru dni i z przykrością muszę stwierdzić że nie przychodzą mi sms-y wysyłane przez rodzinę znajdującą się w Wielkiej Brytanii, oni są abonentami sieci O2. Gdy byłem w Erze sms-y przychodziły bez problemu, do państwa przeniosłem się z zachowaniem numeru. Mogę normalnie wysyłać sms-y natomiast jeśli osoba mi wyśle stamtąd sms-a jest on nie dostarczany (połączenia działają normalnie).
Czy to nie jest jasno napisane? To było w zgłoszeniu. Jednak nie podałem numeru.
----------

Ja mam wątpliwości czy to konsultant źle zrozumiał również, ponieważ, jeśli nie ma się podpisanej umowy roamingowej to nie ma możliwości aby połączyć się z siecią, jednak schodzimy z tematu.

Ja właśnie, jestem osobą cierpliwą i czekam cierpliwie na rozpatrzenie tego co raz powiedziałem i nie lubię nawet co dziennie dzwonić i się pytać, bo to mnie bardzo i to bardzo irytuje. Nie współpracuję z dziećmi abym je poganiał do pracy, współpracuję z ludźmi którzy mają w obowiązkach rozpatrywanie reklamacji i sprawdzanie ich zasadności, jeśli się nie wyrabiają niech przyjmą dodatkowo kilka osób do pracy.

Przepraszam, za OT

 #318728  autor: DejwiD
 21 lut 2009, 04:35
dlaczego rodzina nie reklamowała tego w O2?? wydaje mi się, że to angielski oprator nie zrealizował usługi telko.

 #319184  autor: Jedrker
 23 lut 2009, 10:13
Play w mojej sprawie widzę robi postępy.
Zaczęło się czyszczenie reklamacji dot. zrywania umowy z nimi.
Wysłałem im już 5 tych samych reklamacji ... żadnej brak w play24 w zakładce zgłoszenia ...
Ciekawe ...
Ja nie jestem osobą poddającą się tak szybko.
Dzisiaj piszę do UKE, ze względu na to, że już z nimi nawet nie mogę się skontaktować, a zgłoszenia giną w systemie.
Druga kwestia, dzięki bogu mam na papierze te ich śmieszne odpowiedzi w których przyznają się że problemy występują w ich sieci... z takimi pisemkami to myślę wygram sprawę sądową.
Jak by miało do niej dojść.
POwiedziałem sobie, nie przepuszczę tego, a swoich praw trza się domagać .
Dzisiaj napiszę do UKE i pewnego portalu telekomunikacyjnego.
Może przycisną Play i sprawa się ruszy natychmiastowo :evil:

 #319926  autor: averyl
 26 lut 2009, 23:38
Obawiam się, że na każde zgłoszenie Play odpowiada bęłkotem i gdyby nie kończyli, że reklamacja "niezasadna" to nawet nie wiedziałbyś o czym oni piszą.
Ja miałam podobną historię zagranicą - nie miałam łączności. W odpowiedzi na moje zgłoszenia dostałam listę pytań (właściwie to brakowało tylko daty szczepienia na wściekliznę) a kiedy im opisałam problem to stwierdzili (po trzecim zgłoszeniu!) że to blokada z powodu limitu kredytowego i olali mnie.
Jak wróciłam do Polski reklamowałam sprawę. Od wakacji sprawa się ciągnie i najprawdopodobniej wkrótce zakończy się w sądzie.
Generalnie - operator odrzuca reklamację, nie godzi się na mediacje wychodząc z założenia, że klient nie założy im sprawy w sądzie, a oni będą mogli w czasie załatwiania reklamacji obciążyć wszelakimi karami i przekażą sprawę do windykacji, wtedy niepokorny klient się ugnie i zapłaci.
Jeśli mogę Ci zasugerować coś napisz skargę do UOKiK na naruszanie zbiorowego interesu w kwestii reklamacji. Jest to bardzo niewdzięczny temat, ale większość problemów pojawia się dlatego, bo operatorzy nie uznają reklamacji (bez obiektywnej przyczyny). Mam nadzieję, że jeśli wiele osób napiszę to w końcu urząd zajmie się problemem.
Poniżej link - gdzie są wypunktowane praktyczne przepisy dotyczące reklamacji telekomunikacyjnej
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html? ... w=91764994

 #322153  autor: Jedrker
 10 mar 2009, 15:29
Odświeżam temat.
Dostałem parę odpowiedzi z OK.
Na jedno zgłoszenie odpowiedź nie zgodna z treścią zgłoszenia, w drugiej odpowiedzi dostałem informację, że nie mają po swojej stronie problemów technicznych...
No to ciekawe jak wytłumaczą się teraz.
W jednej z reklamacji na piśmie dostałem info o problemach technicznych, że mają i przepraszają za nie, a w drugiej odpowiedzi zaprzeczali jakim kolwiek awariom, wszystko jest i było w jak najlepszym porządku.
Właśnie kompletuję wszelkie dowody, i piszę zgłoszenie do UKE.
Mam nadzieję, że teraz sprawa nabierze tempa i zostanie wkrótce rozwiązana tak jak być powinna od początku.
O przebiegu sprawy nie omieszkam poinformować na forum wszystkich tych , których zainteresował temat ;)

 #322698  autor: jegomosc
 13 mar 2009, 13:24
Ja chcialem zapytac o jedna zasadnicza rzecz ktora na poczatku mi sie nasuwa. Jest to pytanie do tworcy tematu.

Czy masz kogos znajomego w Play'u? Czy ma on te same problemy co ty? Bo jesli z morza uzytkownikow Play z twojego miasta problemy masz tylko ty, to wydawac nie moze, ze sa one z winy twojego sprzetu. I tu operator za wiele nie pomoze przeciez - moze jedynie zaproponowac zmiane karty SIM czy naprawe telefonu. Czy tylko ty czy tez "wszyscy" uzytkownicy play z twojego miasta maja podobne problemy?

 #322703  autor: thonka
 13 mar 2009, 13:46
jegomosc pisze:Czy masz kogos znajomego w Play'u? Czy ma on te same problemy co ty? Bo jesli z morza uzytkownikow Play z twojego miasta problemy masz tylko ty, to wydawac nie moze, ze sa one z winy twojego sprzetu.
jakbys poczytal na tym forum kilka postow i do tego komentarze na glownej wiedzialbys ze takie zrywanie polaczen i brak zasiegu pomimo pelnego zasiegu jest w play bardzo czeste w roznych miejscach Polski, a sama siec nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci zwalajac wine na co sie tylko da.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #322704  autor: jegomosc
 13 mar 2009, 13:52
Mam play od ponad pol roku i nigdy nie mialem problemow z zasiegiem. Dodam ze niemalo podrozoje. Tak ze dziwi mnie taki stan rzeczy.

 #322722  autor: thonka
 13 mar 2009, 15:15
Mam play od ponad pol roku i nigdy nie mialem problemow z zasiegiem. Dodam ze niemalo podrozoje. Tak ze dziwi mnie taki stan rzeczy.
problem ten dotyczy glownie nowouruchamianych stacji bazowych gsm900 play.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #323205  autor: Psantic
 16 mar 2009, 01:19
z tego co wiem w częstochowie nie ma jeszcze nadajnikow play gsm 900 ;]

 #323217  autor: Jedrker
 16 mar 2009, 09:55
z tego co wiem w częstochowie nie ma jeszcze nadajnikow play gsm 900 ;]
to w takim razie mało wiesz ;P
Są już odpalone chyba nawet na całą Częstochowę ;)

 #323235  autor: thonka
 16 mar 2009, 12:15
Psantic pisze:z tego co wiem w częstochowie nie ma jeszcze nadajnikow play gsm 900 ;]
play ma pozwolenie na 6 nadajnikow gsm w Czestochowie (i prawie 40 UMTS) i znajac dynamike rozwoju tej sieci nie zdziwi mnie jak beda one wszystkie dzialaly ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet