• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #313811  autor: Mel
 28 sty 2009, 20:01
Abonenci Ery mieli okazję wziąć udział w ankiecie na temat - w jakiej formie chcą dostawać gazetkę Ery - Twoja Era. Jeśli ktoś wysłał smsa otrzymywał 10 darmowych mmsów. Przeczytałam wszystko i nie było żadnych uwarunkowań typu - tylko do sieci.

Wzięłam udział w ankiecie, dostałam info o przyznaniu mi darmowych mmsów. Kilka dni później wysłałam mmsa do Plusa i okazało się, że mi go doliczono. Oczywiście, że napiszę reklamację, chciałabym jednak się zapytać, czy ktoś jeszcze tak miał, czy to może "jednorazowy wybryk". Ewentualnie naprostować mnie, gdybym jednak coś przeoczyła.

 #313842  autor: metpablo
 28 sty 2009, 20:50
Rzeczywiście, żadnych obostrzeń w stylu "do sieci" nie widziałem w info o akcji. Za to ja nie dostałem info o przyznaniu tych MMSów...

 #313923  autor: rafcyk
 29 sty 2009, 08:16
U mnie podobnie, żadnego potwierdzenia aktywacji. W sms napisali że mają na to 10 dni, co w moim przypadku oznacza iż najpóźniej dziś powinienem dostać informację.

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #314991  autor: wsad
 02 lut 2009, 19:17
Ja czekam na potwierdzenie chyba 5 dni wiec maja jeszcze czas.

 #315082  autor: rafcyk
 03 lut 2009, 08:06
U mnie już termin minął i żadnego odzewu.

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #316076  autor: metpablo
 07 lut 2009, 10:39
Reklamowaliście to w Erze? Nie to, żebym jakoś szczególnie cenił te 10 MMSów, ale nie lubię, gdy duża firma nie wywiązuje się z tego, do czego się zobowiązała...

 #316106  autor: plustik
 07 lut 2009, 13:24
metpablo pisze:Reklamowaliście to w Erze? Nie to, żebym jakoś szczególnie cenił te 10 MMSów, ale nie lubię, gdy duża firma nie wywiązuje się z tego, do czego się zobowiązała...
tak to jest. Ja nawet nie chciałem brać udziału w tej ankiecie - śmieszna sprawa 10mmsow. Niby 4zł, ale podejście do klienta - no i następna rzecz czy w sieci czy poza te 10MMSów...
Reklamowac tego szkoda i czasu tracic :roll:

 #318739  autor: Mel
 21 lut 2009, 09:46
Sprawa wygląda tak: Na @ nie odpisali.
Ale.
Kiedy sprawdzałam ilość minut do wykorzystania, usłyszałam również, że mam do wykorzystania 10 mmsów. Niestety nie pamiętam, czy poprzednio te mmsy były ujete w komunikacie. Jak wyślę go to dopiero się dowiem.

 #318774  autor: kuwejt
 21 lut 2009, 12:50
ja w rachunku ktory dostaje od Ery na ostatniej stronie tam gdzie jest ogolne podsumowanie minut wkorzystane/pozostałe mam:
POZOSTAŁE PAKIETY - Bezpłatny Pakiet Dodatkowy 10MMS

 #321483  autor: Mel
 06 mar 2009, 22:07
Odpisali mi.

Szanowna Pani

Dziękuję serdecznie za korespondencję, której wpływ odnotowaliśmy w dniu 13.02.2009.

W odpowiedzi na Pani zgłoszenie w załączeniu przesyłam decyzję reklamacyjną. Dodatkowo, decyzja ta skierowana zostanie listem poleconym na Pani adres korespondencyjny. Niniejsze wynika z § 7 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej.

Uprzejmie dziękuję za korespondencję, której wpływ odnotowałam w dniu 13.02.2009. Pragnę poinformować, iż zgłoszone przez Panią uwagi zostały wnikliwie przeze mnie przeanalizowane. Wychodząc naprzeciw Pani oczekiwaniom chciałabym zająć stanowisko w poruszonych kwestiach.
Na wstępie chciałabym potwierdzić, iż w okresie 03.12.2008 – 28.02.2009 Operator sieci Era proponował możliwość skorzystania z kampanii, która miała na celu zebranie informacji, w jaki sposób Abonenci sieci Era najchętniej chcą otrzymywać magazyn „Twoja Era”.
Przypominam również, iż za udział w sondzie Abonent sieci Era mógł otrzymać nagrodę gwarantowaną w postaci 10 bezpłatnych MMS-ów. Podkreślam jednak, iż nagroda ta przyznawana była w ramach programu „Spróbuj za darmo”. Zaznaczam dodatkowo, iż zgodnie z Regulaminem Oferty „Program Spróbuj za darmo” pakiet 10 MMS służy do wykorzystania tylko i wyłącznie na sieć Era, Heyah oraz na e-mail.
W związku z faktem, iż w dniu 05.01.2009 wysłała Pani bezpłatnego SMS-a na numer specjalny 80015 na koncie numeru xxxxx został uruchomiony ww. pakiet. Nadmieniam, iż ze strony sieci Era zostały do Pani wysłane SMS-y, potwierdzające uruchomienie 10 bezpłatnych MMS-ów, o następującej treści: „Era: Dziekujemy za udzial w sondzie. Pakiet 10 bezplatnych MMS otrzymasz w prezencie w ciagu 10 dni”. Dodatkowo po aktywowaniu pakietu na Pani koncie został do Pani wysłany kolejny SMS o treści: „Era: Pakiet 10 MMS jest juz aktywny. Wykorzystaj bezplatne MMSy do konca kolejnego cyklu rozliczeniowego. Szczegoly na rozrywka.era.pl w zakladce Za darmo”.
W związku z powyższym chciałabym zaznaczyć, że została Pani poinformowana o konieczności zapoznania się z zasadami działania przyznanego Pani pakietu 10 MMS-ów. Podkreślam dodatkowo, iż warunki dotyczące świadczonych przez nas usług są zebrane w określonym Regulaminie promocji. Dokument taki jest stworzony właśnie po to, aby Abonent mógł samodzielnie, jeszcze przed skorzystaniem z dostępnej w naszej sieci usługi, czy też promocji, zapoznać się z warunkami, które później akceptuje. Pragnę jednocześnie zaznaczyć, że każda osoba, która decyduje się na skorzystanie z naszych usług ma pełną możliwość zapoznania się z warunkami obowiązujących promocji i usług, m.in. na naszej stronie internetowej, w każdym naszym punkcie sprzedaży lub kontaktując się z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900 (opłata zgodna z taryfą).

W świetle przedstawionych wyżej wyjaśnień brak jest podstaw do uznania zgłaszanych przez Panią roszczeń za zasadne, ponieważ reklamowane przez Panią SMS-y zostały wysłane poza sieć Era lub Heyah. Biorąc jednak pod uwagę Pani satysfakcję z usług świadczonych przez Operatora sieci Era, postanowiłam w ramach jednostkowej decyzji przyznać w dniu 06.03.2009 na konto numeru xxxxxx dodatkowy pakiet 10 MMS-ów, który służy do wykorzystania na wszystkie sieci krajowe.
Mam nadzieję, iż powyższe informacje okazały się wyczerpujące, zaś przedstawiona decyzja będzie dla Pani satysfakcjonująca.

Z wyrazami szacunku

Xxxxxxx
Konsultant ds. Reklamacji

Ostatnio zmieniony 06 mar 2009, 23:37 przez Mel, łącznie zmieniany 2 razy.

 #321567  autor: thonka
 07 mar 2009, 14:47
termin na ich odpowiedz minal u mnie baaaardzo dawno i nie dostalem zadnego potwierdzenia przyznania mi tych mmsow, co ciekawe moja dziewczyna dostala potwierdzenie.
ja dopiero wczoraj po 3 tygodniach, z rachunkiem dowiedzialem sie, ze przyznali mi je i juz przeniesli na nastepny miesiac...

a co do w/w belkotu z BOA ery to zrozumialem to mniej wiecej tak:
przed skorzystaniem przeczytaj regulamin, zastanow sie tysiac razy czy napewno chcesz w tym uczestniczyc i nie zawracaj nam glowy glupotami, bo i tak na wiekszosc reklamacji odpowiadamy negatywnie, jednak na 'odwalsie' przyznamy dodatkowy pakiecik coby nie bylo gadania jacy to zli jestesmy... a tu elaborat puscili na kartke A4 albo i dwie...

powinni tak jak na reklamach lekow pisac 'by zapobiec niedopowiedzeniom przed skorzystaniem z promocji, przeczytaj regulamin badz skontaktuj sie z BOA' :D :D :D

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet