• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 129 z 147
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 147

 #314900  autor: Tajemniczy28
 02 lut 2009, 14:18
Z tego co ja wiem i na ile mi pozwala wiedza i posiadane informacje to dużych manewrów nie ma tzn albo telefon (można obniżyć cenę o cenę z taryfy wyżej niż ta którą sie chce wziąć)albo pakiety minut sms itp. Ewent. do umowy z telefonem jakieś małe pakiety minut do plusa. Ponoć złożenie (lub zapowiedź) wypowiedzenia coś daje ale nie mam pewności,musisz sam sprawdzić. Mogę jedynie doradzić pozostanie w obecnych posiadanych taryfach niż branie nowych bo one dają mniej smsów do wszystkich w porównaniu z poprzednimi. Co najważniejsze,nie rozmawiać ze zwykłym konsultantem a prosić o przełączenie do działu obsługi klienta (zajmującego się przedłużaniem umów). od umowy jaką zawarłeś telefonicznie tj. przedłużyłeś masz 10 dni na jej rozwiązanie bez podania powodów. I jeszcze jedna uwaga, przedłużając umowę np. na 3 mies przed jej końcem obecna(jak i kolejna którą zawrzesz i jeśli przedłużysz przed jej końcem później) skraca Ci się o te 3 mies co uważam za duży plus.

 #314903  autor: dexter74
 02 lut 2009, 14:37
Tajemniczy28 pisze:I jeszcze jedna uwaga, przedłużając umowę np. na 3 mies przed jej końcem obecna(jak i kolejna którą zawrzesz i jeśli przedłużysz przed jej końcem później) skraca Ci się o te 3 mies co uważam za duży plus.
Objaśnij mi te zdanie, bo nic nie zrozumiałem, a wydaje się być ciekawe...
Dzięki za odzew.

 #314906  autor: Tajemniczy28
 02 lut 2009, 14:57
Np. masz umowę na 24 mies. W 21 miesiącu czyli na 3 mies przed końcem jej - przedłużasz i np. masz nową to ta nowa obowiązuje już od przedłużenia,czyli zyskujesz 3 miesiące.

 #315027  autor: tilla
 02 lut 2009, 21:54
Tajemniczy28 pisze:Co najważniejsze,nie rozmawiać ze zwykłym konsultantem a prosić o przełączenie do działu obsługi klienta (zajmującego się przedłużaniem umów). od umowy jaką zawarłeś telefonicznie tj. przedłużyłeś masz 10 dni na jej rozwiązanie bez podania powodów.
Tzn? Rozwiń myśl :)
przedłużaniem umów zajmują się "zwykli konsultanci" ;) tacy, z którymi łączysz się dzwoniąc pod 2601...

A co do rozwiązywania umowy - jak najbardziej prawda, tylko ważne - dotyczy tylko klientów indywidualnych (czyli jeżeli telefon jest zarejestrowany na firmę - takiej opcji nie ma)

 #315057  autor: dechomenon
 02 lut 2009, 23:00
Tzn? Rozwiń myśl :)
przedłużaniem umów zajmują się "zwykli konsultanci" ;) tacy, z którymi łączysz się dzwoniąc pod 2601...
dział utrzymania 2626 chyba tak? juz mi się myli...oni zawsze dzwonią jak zlożyles wypowiedzenie..a do taryfy 25 i 40 zapomnij o zniżkach przy PWA.

Od 55 można coś wywalczyć...w dobie spadającego interkonektu lepiej wziąć ANU na 12 miesiacy (ale realnie ono trwa 9 miesięcy bo Plus ci przyspieszy ofertę) a przez 9 miechów moze sie wiele zdarzyć, i przynajmniej można wskoczyć w nowe promocje, a nie męczyć się 24miechy bez możliwości zmian.

 #315112  autor: tilla
 03 lut 2009, 12:06
2626 to program 5plus :)
dział utrzymania - 2699, ale pod ten numer można się połączyć jedynie jeśli wcześniej się z tym działem rozmawiało...

a co do ANU - jeśli nie jest się nastawionym na ucieczkę z sieci to lepszą opcją jest umowa na 18 miesięcy z możliwością zmiany umowy (wymiany telefonu, podpisania innej umowy ANU) już po 6 miesiącach... Większe pakiety minut :)

 #315338  autor: dechomenon
 03 lut 2009, 22:46
jak chcielibyście dopalić ofertę w punkcie handlowym, to udajcie się do takiego i niech sprzedawca wyśle do centrali wniosek o polepszenie warunków..bo on jako tako sam nie może dać wam lepszej oferty. Ale centrala to już może wszystko...

 #316562  autor: piotr10
 09 lut 2009, 20:03
Mam pytanie co do oferty na 18 m-c z tym że po 6m-c można ją zmienić. Czy po 9 miesiącach można umowę rozwiązać??

 #316582  autor: Kaczy
 09 lut 2009, 20:53
piotr10 pisze:Mam pytanie co do oferty na 18 m-c z tym że po 6m-c można ją zmienić. Czy po 9 miesiącach można umowę rozwiązać??
Umowę można rozwiązać dopiero po 18 m-cach.

...::: Made for loneliness :::...

 #317102  autor: rafcyk
 12 lut 2009, 19:38
Za tydzień będę przedłużał umowę w Plusie, obecnie posiadam 110min za 40zł (kubali 40 + 50min gratis). Po raz kolejny zamierzam przedłużyć umowę bez telefonu, zatem na jakie warunki mogę liczyć z ich strony?

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #317123  autor: Antalus
 12 lut 2009, 21:22
Dzis dzwonilem do Plusa,jest juz oferta przedluzeniowa,musze powiedziec ze Plus sie nie popisal.Ostatni rachunek 150 zl,zmienilem sobie taryfe z Godzin 75 na Kubale 75. A dzis konsultant mi powiedzial ze moze mi zaoferowac Syberyjska 90 z Omnia za 499zl. Za 8 lat w Plusie i srednie rachunki z ostatniego roku miedzy 130 a 150 zl. Jutro dzwonie na 2699 jak nie zaoferuja czegos lepszego to beda moje ostatnie miesiace w Plus.
lekko wkurzony Antalus

 #317144  autor: Mosquito007
 12 lut 2009, 22:35
Cóż znam ten ból. Jestem już też od kilku dobrych lat w Plusie, rachunki płacę zawsze większe niż wynosi abonament i w ofercie na 2 lata, taryfy Syberyjskie 55 operator proponuje Omnie za 950 zł (na firmę 100zł mniej)! To już chyba jakaś kpina, ten telefon bez żadnych abonamentowych zobowiązań kosztuje na allegro (nowy) ok 1200 zł, także jakąś wielką zniżką się tutaj operator nie popisał. Dla porównania w Play'u w ofercie dla firm, za HTC HD (który jest o niebo lepszy od Omni) chcą 999 zł, gdzie na allegro ten telefon kosztuje ok 2300 zł - to jest dla mnie jakaś zauważalna zniżka i argument do podpisania umowy. No i jakby na to nie patrzeć jeśli mam ochote to korzystam z nadajników Plusa (wystarczy zmienić sieć i dalej korzystać z Play abonamentu :P )
Także w związku z powyższym już niedługo i się żegnam z Plusem :D

 #317153  autor: Rradzio
 12 lut 2009, 22:51
Używałem HTC i naprawdę jest niezły, gdyby większa ilość aplikacji to byłby lepszy od iPhona nawet :)

 #317164  autor: Mosquito007
 12 lut 2009, 23:12
Rradzio pisze:Używałem HTC i naprawdę jest niezły, gdyby większa ilość aplikacji to byłby lepszy od iPhona nawet :)
Wybaczcie że piszę nie w temacie ale to mnie już trochę rozbawiło :lol:
Co Ty porównujesz iPhona do HD? IPhona nie można nawet do Omni porównywać, mało tego do Diamonda nawet... Przemilczę fakt że Apple ma wgląd do twojego telefonu o każdej porze dnia i nocy / tel. łączy się kilka razy dziennie z internetem w celu jakiś bezsensownych aktualizacji, a żeby nagrywać filmy i wysyłać mms'y trzeba ściągać, ba przepraszam bardzo kupić specjalne programy! O wspaniałym aparacie 2 Mpix i rewelacyjnym nadajniku GPS na którego nie ma żadnego programu (jedynie GoogleMaps) już nie wspomnę. Iphone oprócz fajnego designu i świetnej obsługi palcem nie ma nic - totalne dno i klapa za jedyne 1500 zł :| O możliwościach Windows Mobile i telefonów chociażby Omni, HD lub nawet Diamonda w porównaniu do iPhona nawet nie będę się rozdrabniał bo nie ma do czego porównywać.
Wybaczcie to tyle z mojej strony...

 #317180  autor: dechomenon
 13 lut 2009, 05:50
Mosquito007 pisze:taryfy Syberyjskie 55 operator proponuje Omnie za 950 zł (na firmę 100zł mniej)! To już chyba jakaś kpina, ten telefon bez żadnych abonamentowych zobowiązań kosztuje na allegro (nowy) ok 1200 zł,
no to kup na allegro i zwiąż się kontraktem rocznym...ludzie liczą na kolosalne zyski płacąc 130zł miesięcznie...operator to maszyna do robienia pieniędzy a nie rozdawania prezentów..dla nich liczy się kasa

 #317182  autor: Tajemniczy28
 13 lut 2009, 07:39
Jak będa mieli takie podejście tj.olewanie kientów i zdzieranie znich to za rok -dwa z 14 milionów zrobi sie 10 .Dziś ide do nich do seriwsu pad mi telefon za ktory dałem 600 zł zobaczymy co zdziałam.

 #317186  autor: greggis
 13 lut 2009, 09:04
Tajemniczy28 pisze:Dziś ide do nich do seriwsu pad mi telefon za ktory dałem 600 zł zobaczymy co zdziałam.
To wina operatora?

 #317187  autor: Antalus
 13 lut 2009, 09:06
Sytuacja dzisiejsza:
Dzwonie na BOK - mila Pani Karolina mowi mi ze nic nie moze zrobic i jeszcze na moje pytanie o nokie n95 zwykla mowi ze juz jej nie maja,jak prosze o przelaczenie do dzialu lojalnosciowego, to twierdzi ze takiego dzialu juz nie ma ze moze mnie przelaczyc do dzialu rezygnacji (to to samo chyba wkoncu), wiec mamy teraz dzial "rezygnacji" - tu chlopak okazuje sie troche bardziej "normalny", wpierw proponuje przejscie na taryfe Syberyjska 120 zl - odmawiam,po chwili rozmowy chlopak proponuje ze wysle wniosek o obnizenie ceny aparatu - moze to wyslac tylko na jeden aparat wiec zebym sie zdecydowal czy omnie czy nokie.Wyslalem na omnie,chlopak oddzwoni jak cos bedzie wiedzial.
Suma sumarum - za nokie n95 w taryfie 90 jestem w stanie zaplacic te 250 zl.Ale nie dam za omnie 599zl,jak dla mnie to jest olewanie solidnego klienta z 8letnim prawie stazem. Powiem tylko ze Nokia N95 8GB w taryfie 95 w Play jest za ZLOTOWKE :) wiem chwyt marketingowy.
Antalus

 #317189  autor: Tajemniczy28
 13 lut 2009, 09:32
greggis pisze:
Tajemniczy28 pisze:Dziś ide do nich do seriwsu pad mi telefon za ktory dałem 600 zł zobaczymy co zdziałam.
To wina operatora?
Ciężko stwierdzić,oparatora raczej nie bo on komorek nie produkuje:)

[ Dodano: 2009-02-13, 09:37 ]
Antalus pisze:Sytuacja dzisiejsza:
Dzwonie na BOK - mila Pani Karolina mowi mi ze nic nie moze zrobic i jeszcze na moje pytanie o nokie n95 zwykla mowi ze juz jej nie maja,jak prosze o przelaczenie do dzialu lojalnosciowego, to twierdzi ze takiego dzialu juz nie ma ze moze mnie przelaczyc do dzialu rezygnacji (to to samo chyba wkoncu), wiec mamy teraz dzial "rezygnacji" - tu chlopak okazuje sie troche bardziej "normalny", wpierw proponuje przejscie na taryfe Syberyjska 120 zl - odmawiam,po chwili rozmowy chlopak proponuje ze wysle wniosek o obnizenie ceny aparatu - moze to wyslac tylko na jeden aparat wiec zebym sie zdecydowal czy omnie czy nokie.Wyslalem na omnie,chlopak oddzwoni jak cos bedzie wiedzial.
Suma sumarum - za nokie n95 w taryfie 90 jestem w stanie zaplacic te 250 zl.Ale nie dam za omnie 599zl,jak dla mnie to jest olewanie solidnego klienta z 8letnim prawie stazem. Powiem tylko ze Nokia N95 8GB w taryfie 95 w Play jest za ZLOTOWKE :) wiem chwyt marketingowy.
Antalus
Spróbuj zagadać by obniżyli abo tj rabat powiedz że w erze dają w zalezności od klienta nawet 50% w 1 roku , z telegonem zumową na2 lata zobaczymy jak zareagują

 #317250  autor: Mosquito007
 13 lut 2009, 15:18
dechomenon pisze:no to kup na allegro i zwiąż się kontraktem rocznym...ludzie liczą na kolosalne zyski płacąc 130zł miesięcznie...operator to maszyna do robienia pieniędzy a nie rozdawania prezentów..dla nich liczy się kasa
Zgadza się, dla operatora liczy się kasa, a dla klienta najkorzystniejsza oferta :P Mój przykład to tylko porównanie oferty Plusa (która jest strasznie uboga i nie chodzi tu nawet o sam telefon ale biedny pakiet 90 minut do wszystkich, gdzie w Play'u za tą samą kwotę mamy nie dość że i telefon lepszy to jeszcze 160 minut) do Play'a. Na tym dość prostym przykładzie chyba lekko nasunąłem odpowiedź na główne pytanie: "[Plus] Czy przedłużyć ofertę?" :P
  • Strona 129 z 147
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 147
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 147