Btk_Tomas pisze:Usługę trzeba wyłączyć samemu,przez on-line lub przez konsultanta. To jest typowe zagranie ze strony Orange-a nóż abonent nie wyłączy i będzie płacił za usługę.
dokladnie

ja przez 3 lata w orange kazdy pakiet w abonamencie musialem wylaczac sam.
aktualnie w erze jak proponuja mi promocyjne pakiety za 1zl na 2 miesiace (potem "promocyjne" 15-20zl zamiast 30zl) rowniez nie wylaczaja sie one same wiec trzeba uwazac.
anyway, sprawdzaj faktury i ew. bledy natychmiast reklamuj.
mi orange jakims dzwinym trafem 3 krotnie naliczylo oplate za przeniesienie numeru. dostalem blankiecik na 183zl tytulem przeniesienia. Gdy zaplacilem tylko za jedno (61zl) i poinformowalem o tym fakcie BOK twierdzono, ze blad jest niemozliwy i faktura musi sie zgadzac... tym sposobem skutecznie uniemozliwiali mi szybsze przejscie z numerem do ery (czyt. dodatkowy miesiac niepromocyjnego juz abo w pomaranczy). dziwnym trafem dalo sie to wszystko od reki odkrecic 2 dni po zaplaceniu ostatniej, dodatkowej faktury.