• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #315122  autor: sanya
 03 lut 2009, 13:04
Dostałam gigantyczny rachunek za komórkę w Erze i nie dam rady zapłacić w terminie. Nigdy wcześniej nie przekraczałam terminu płatności, nie wiem więc, ile mam czasu do wyłączenia rozmów wychodzących. Ma ktoś jakieś doświadczenia?

 #315127  autor: Jedrker
 03 lut 2009, 13:12
z tego co się orientuję, możesz wystąpić do operatora z prośbą o rozłożenie płatności na np. dwie raty.
Dzięki czemu po zapłacie powiedzmy pierwszej części telefon nadal będzie czynny.
Pamiętać należy też o tym, że operator pobiera opłatę za zawieszenie telefonu z powodu przekroczenia terminu płatności, dlatego jak mówię, lepiej chyba wystosować prośbę do opa o rozłożenie płatności na raty :wink:

 #315132  autor: sanya
 03 lut 2009, 13:28
Dzięki za pomoc.
Zadzwoniłam do BOA i pani bez problemu wydłużyła mi termin płatności o dwa tygodnie, ale to podobno raczej formalność, bo i tak przez tyle czasu by mi nie zablokowali.

 #315180  autor: thonka
 03 lut 2009, 15:55
w erze chyba dopiero po miesiacu przysylaja wezwanie do zaplaty z nastepnym rachunkiem. po nastepnym miesiacu zawieszaja numer do czasu wyjasnienia (czyt. zaplacenia za 2 miesiace + oplata za zawieszenie i odblokowanie numeru).

przypomina mi sie jak ludzie w play narzekali, ze spoznili sie z oplatami o 3-5dni (poczta nie doreczyla listow na czas) i im telefony wylaczali ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #315298  autor: Orfi
 03 lut 2009, 21:16
Podstawowa kwestia,to wyjaśnienie w BOA skąd wziął się taki gigantyczny rachunek. Poza tym w Erze można się porozumieć,co do jego zapłacenia,nie pamiętam dokładnej nazwy,ale jest tam taki dział,gdzie można to uzgodnić i rozłożyć płatność na 5 rat i telefon będzie cały czas aktywny. Oczywiście wtedy co miesiąc spłacamy aktualną fakturę +rata,którą uzgodniliśmy. Nieuiszczenie terminowo takiej raty spowoduje oczywiście natychmiastową wymagalność całej kwoty.

Orfi

 #315316  autor: azerus
 03 lut 2009, 21:46
w Erze nie ma z tym problemu, i tak najpierw zadzwonili by albo wysłali smsa. Wystarczy do nich zadzwonić i powiedzieć co i jak. Tutaj muszę się zgodzić ze obsługę klineta mają bardzo dobrą jak nie wzorową, na moje maile które wysyłam przez iboa odpowiadają szybko i rzeczowo po prostu...

 #315386  autor: Ryszard Lubicz
 04 lut 2009, 08:04
Ja czasem po 2 mce nie płaciłem w erze...a oni przysyłali mi smsa , że informują o niezapłaconej fakturze :D To mi się własnie podoba w erze. Żona jak miała orange to po 2 - 3 dnaich jej blokowali telefon, musiała opłacic fakturę , wysłać faks i jescze jej odciągano ileś tam za odwieszenie...

Grażynko wybacz...

 #315497  autor: dodatkowy77
 04 lut 2009, 18:59
Zgadzam się z przedmówcami. Era ma zdrowe podejście do niezapłaconych faktur. Kulminacja była wtedy i jednocześnie moje zdziwienie kiedy prawie dwa lata temu chciałem przedłużyć umowę na następne 24 miesiące. Pan mnie poinformował że nie mam zapłaconej jednej faktury, z któregoś tam miesiąca wstecz i że muszę wpierw uregulować rachunek za jeden miesiąc. Byłem zdziwiony ale faktycznie, sprawdziłwm w swoich papierach i na wyciągu z banku (płacę przelewami) że nie zapłaciłem kilka miesięcy wcześniej PRZED ANEKSEM!!! faktury :) No i zapłaciłem. Nawet mnie nie upominali i nie monitowali. Era pod tym względem jest w porządku. Upomnieli się przy aneksie ;). Teraz niedawnoe dostałęm smsa że nie odnotowali wpłaty (sylwester i poczta zawaliła więc nie wyrobiłem się) i na tym koniec.

Pozdrawiam

 #315639  autor: lukbin
 05 lut 2009, 12:57
W Erze jest ok. Swego czasu zdarzyło mi się kilkakrotnie przekroczyć termin płatności. Miałem odcięte rozmowy wychodzące w momencie wystawienia trzeciej faktury (czyli dwie poprzednie nie zapłacone).

 #315703  autor: forumiak
 05 lut 2009, 17:19
Nie ma się czego bać. Szybko nie zablokują, dopiero przy większych zaległościach. Era podchodzi do tego rozsądnie, dbają o stałych klientów, jeśli płaciłaś zawsze w terminie to będzie ok, zresztą kilkudniowe zaległości mogą być efektem działania poczty.

 #316168  autor: grzemach
 07 lut 2009, 17:00
ja w listopadzie będę zmieniał operatora, i mimo że nigdy nie przekraczam terminu to takie rzeczy jak ludzkie podejście jest ważne... era ma u mnie + :)

 #316175  autor: Ryszard Lubicz
 07 lut 2009, 20:14
A co ci nie pasuje w play , że odchodzisz? Ja między innymi dzięki za długą "mozliwość niepłacenia rachunku" oraz celującą obsługę klienta znowu przedłuzyłem umowę z era.

Grażynko wybacz...

 #316186  autor: lukaszlew77
 07 lut 2009, 21:38
grzemach pisze:ja w listopadzie będę zmieniał operatora, i mimo że nigdy nie przekraczam terminu to takie rzeczy jak ludzkie podejście jest ważne... era ma u mnie + :)
W Playu też większych problemów nie ma. Ja chyba żadnego rachunku nie zapłaciłem w terminie, a przy największych poślizgach(sięgających 20 dni) dostaławałem smsy żeby zapłacić w ciągu iluśtam dni inaczej zablokują.

 #316189  autor: gummy_bear
 07 lut 2009, 21:53
też jestem w Erze przez to że mają zdrowe podejście do klienta. zawsze da się z nimi dogadać po ludzku, nie trzeba sobie wyrywać włosów z głowy;). oferta tez zawsze dobra a ostatnio to nawet na 6 się starają. oby tak dalej

:)