Zgłoś swoją reklamację na adres mailowy
[email protected] lub na adres:
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
z dopiskiem REKLAMACJA
i wyślij listem poleconym, ale lepiej jest wysłać mailem, bo w ciągu paru dni załatwiają sprawę, a do BOKu *9602, nie ma sensu dzwonić, bo przeważnie na "niekompetentnych" trafisz, opisz tam cały problem, podaj kod PUK, lub na kogo jest zarejestrowany numer, nie zapomnij napisać na początku słowa REKLAMACJA, ponieważ to się bardzo liczy, bo muszą odpowiedzieć w ciągu 30dni, a jeżeli nie to muszą uznać reklamację, ale mojej mamie podwoili dwa dni po złożeniu reklamacji, a więc Tobie też podwoją szybko. Dodatkowo możesz upomnieć się o rekompensatę za połączenie z konsultantką i za opóźnienie podwojenia.
Jeżeli to nie pomoże napisz maila do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Twoim regionie,a maila znajdziesz na
stronie UKE, a oni na 1000% Ci pomogą!
Pozdrawiam serdecznie

Doładowania do wszystkich sieci-
www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c