• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #312345  autor: sebastr
 23 sty 2009, 01:26
W pierwszy dzień obowiązywania promocji podwójnego doładowania tj. 15 stycznia doładowałem swojego taktaka za 25zł.
Po godzinie załadowałem za 150zł.
Następnego dnia rano dostałem sms, że promocja 2x taktak jest aktywna.
Do tej pory nie podwoili mi tych 150zł, pomimo tego że zgłaszałem tą sprawę w Biurze Obsługi 20 stycznia (konsultantka zapewniała mnie, że za kilka dni kwota 150zł powinna zostać podwojona).
Czy nie zostałem czasami nabity w butelkę? Ile będę jeszcze czekał? Czy ktoś z Was ma podobny problem?

 #312348  autor: express100
 23 sty 2009, 01:55
Zgłoś swoją reklamację na adres mailowy [email protected] lub na adres:
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
z dopiskiem REKLAMACJA
i wyślij listem poleconym, ale lepiej jest wysłać mailem, bo w ciągu paru dni załatwiają sprawę, a do BOKu *9602, nie ma sensu dzwonić, bo przeważnie na "niekompetentnych" trafisz, opisz tam cały problem, podaj kod PUK, lub na kogo jest zarejestrowany numer, nie zapomnij napisać na początku słowa REKLAMACJA, ponieważ to się bardzo liczy, bo muszą odpowiedzieć w ciągu 30dni, a jeżeli nie to muszą uznać reklamację, ale mojej mamie podwoili dwa dni po złożeniu reklamacji, a więc Tobie też podwoją szybko. Dodatkowo możesz upomnieć się o rekompensatę za połączenie z konsultantką i za opóźnienie podwojenia.
Jeżeli to nie pomoże napisz maila do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Twoim regionie,a maila znajdziesz na stronie UKE, a oni na 1000% Ci pomogą!
Pozdrawiam serdecznie :-D :!:

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #312435  autor: pablo_79
 23 sty 2009, 17:02
Express100 lubi,kiedy coś w danej sieci nawala. Z tego co wcześniej pisał wynika, że jest mistrzem składania reklamacji :) Działaj!

 #312467  autor: express100
 23 sty 2009, 19:01
pablo_79 pisze:Express100 lubi,kiedy coś w danej sieci nawala. Z tego co wcześniej pisał wynika, że jest mistrzem składania reklamacji :) Działaj!
Nie lubię, a muszę lubić, bo tak to nie miałbym tylu simów ;)
Pozdrawiam serdecznie! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #312614  autor: sebastr
 24 sty 2009, 14:08
Wczoraj złożyłem reklamację e-mailem. Zobaczymy co odpiszą.

 #312699  autor: HerrBata
 24 sty 2009, 19:57
Wiem, że to starsznie niepomocne, ale ja dostałam już swoje podwójne doładowanie (w heyi) -[radość].
I Tobie też się należy! Walcz o nie!

 #313019  autor: sebastr
 25 sty 2009, 21:46
No i dostałem z BOA taką oto odpowiedź:

Uprzejmie informuję, iż odnotowaliśmy czasowe opóźnienie w przyznaniu podwojenia doładowania z tytułu promocji "Podwójne doładowanie". Toteż proszę o cierpliwość w oczekiwaniu.
Za utrudnienia przepraszam i jednocześnie nadmieniam, że w związku z opóźnieniem realizacji przyznania podwojenia doładowania uzupełniłam konto Pana telefonu 10 Erajednostkami.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na doładowanie konta


Ciekawe tylko jak długo będę czekał na podwojenie.[/i]

 #313301  autor: express100
 26 sty 2009, 21:19
sebastr pisze:Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na doładowanie konta
Mogła przecież doładować ręcznie :?:
sebastr pisze:doładowania uzupełniłam konto Pana telefonu 10 Erajednostkami.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na doładowanie konta
Tak mało :roll:

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #313749  autor: sebastr
 28 sty 2009, 17:15
Ciągle nie mam podwojenia :(

 #313767  autor: pablo_79
 28 sty 2009, 18:04
Może, jeśli znowu napiszesz, dostaniesz kolejne 10 erajednostek. Moim zdaniem- pisz, dzwoń do skutku.

 #313773  autor: express100
 28 sty 2009, 18:37
Ja radzę napisać kolejną reklamację na maila i dać im np. 5dni, a potem zgłosić sprawę do UKE, bo jak wiedzą że ktoś ich nie pogania i nie zna dokładnie ich możliwości, bo przecież mogą ręcznie doładować Twoje konto (możesz tego zażądać w reklamacji, a może się przestraszą), mogą też odpisać, że konsultant X nie ma takich możliwości (co jest nieprawdą, bo każdy ma). :)
Pozdrawiam! :D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #313900  autor: sebastr
 28 sty 2009, 23:38
pablo_79 pisze:Może, jeśli znowu napiszesz, dostaniesz kolejne 10 erajednostek. Moim zdaniem- pisz, dzwoń do skutku.
Dzwonić ciągle nie będę. To kosztuje. Wole e-mailem załatwic. mam dowód na to, że pisałem i kto mi odpowiedział i kiedy.

 #313959  autor: pablo_79
 29 sty 2009, 13:09
Ale koszty rozmów reklamacyjnych również zwracają :wink: Co nie zmienia faktu, że moim zdaniem lepiej napisać.

 #314104  autor: DejwiD
 30 sty 2009, 05:59
express100 pisze:Ja radzę napisać kolejną reklamację na maila i dać im np. 5dni, a potem zgłosić sprawę do UKE,
jak powyższa wypowiedź ma się do tej poniżej?
express100 pisze:bo muszą odpowiedzieć w ciągu 30dni
express100 pisze:nie zapomnij napisać na początku słowa REKLAMACJA, ponieważ to się bardzo liczy
:shock:

 #314305  autor: sebastr
 30 sty 2009, 23:57
W końcu dodali dzisiaj do mojego konta 150zł
Mieli 10 dni poślizgu. Ładnie
Dzięki za pomoc i sugestie

 #315065  autor: kameT
 02 lut 2009, 23:38
Mam pytanie. Czy kupno startera w Tak Taku jest równoważne z 1 doładowaniem. Tzn. że kupuje starter, potem doładowuje konto i to doładowanie już mi podwajają czy należy jeszcze raz doładować i dopiero podwoją?

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"

 #315067  autor: yanek
 02 lut 2009, 23:57
kameT, kiedyś tak było, teraz chyba trzeba normalnie nowy starter doładować dwukrotnie. Bynajmniej w regulaminie nic nie piszą o nowo aktywowanych starterach (pamiętam, że w 2006 albo 2007 był taki zapis w regulaminie odnośnie nowych starterów, bo sam wtedy kupiłem drugi starter pod tą promocję :D)

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #315073  autor: linchpin
 03 lut 2009, 00:18
A w jaki sposób są w ogóle liczone te 5 dni? Łącznie z tym dniem w którym doładowałem, czy następne 5 dni? Jeśli doładowałem 25 zł 29 stycznia o 19:00, a następne było 3 lutego o 00:10 to naliczą mi bonus? Kurde, zagapiłem się trochę :/

EDIT: Doładowali :) Czyli liczą najpewniej 5 dni (120h) dokładnie od chwili pierwszego doładowania.

 #315450  autor: pablo_79
 04 lut 2009, 14:45
5 dni, włączając w to dzień doładowania. Jeśli chodzi o nowy starter- faktycznie, nie ma żadnych zapisów na ten temat w regulaminie. Ale wydaje mi się, raczej się nie liczy. Doładowanie to konkretna czynność. Starter- obojętnie jaki, to po prostu aktywacja karty i jakaś kwota do wykorzystania na start. Ale to mój wywód, wzięty na "logikę" 8)
Ja bym nie ryzykował, bo gra warta świeczki.