• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #303177  autor: Claudec
 11 gru 2008, 20:57
Play mi odpisał na zgłoszenie:
Kod: Zaznacz cały
Witamy serdecznie,

dziękujemy za zgłoszenie dotyczące niedogodności związanych z wysyłaniem sms-ów, które wpłynęło do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej dnia 27 listopada 2008 roku.
Pragniemy Pana zapewnić, iż dokładnie zapoznaliśmy się z opisywaną sprawą. W tym celu zostały prześledzone aktywności na Pana koncie od dnia 24 listopada i nie stwierdziliśmy opisywanych przez Pana niedogodności. Na 56 wiadomości jedynie 4 zostały dostarczone z niewielkim opóźnieniem spowodowanym nieosiągalnością odbiorcy.
Odnosząc się natomiast do kwestii związanej z wysyłaniem zgłoszeń za pośrednictwem strony internetowej, informujmey, że Play nie wprowadza żadnego ograniczenia przy generowaniu zgłoszeń. Ograniczenie ilości znaków dotyczy jedynie formularza "Masz Sugestie" i wynosi 2000 znaków.
Ufamy, że powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane przez Pana kwestie.
Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan / Pani również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

Pozdrawiamy,
*****
specjalista ds. obsługi klienta 
W odpowiedzi jest tez mowa o ilości znaków wysyłając zgłoszenie przez www.
Bylem trochę zirytowany tym iż posyłają mi "formularz" i każą szczegółowo odpisać usterkę,
a później przy probie wysłania wywala komunikat że muszę się zmieścić w 1000 znakach.


yagi edit: usunieto dane osobowe...
Ostatnio zmieniony 11 gru 2008, 21:19 przez Claudec, łącznie zmieniany 2 razy.

 #303181  autor: yagi
 11 gru 2008, 21:19
Claudec, nie podawaj danych osobowych na forum!

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #303583  autor: tomko111
 14 gru 2008, 00:28
Claudec, mi odpisali:
Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące smsów, które wpłynęło do nas 29.11.2008 drogą mailową. Uprzejmie informujemy, że próbowaliśmy się z Panem skontaktować w celu weryfikacji. W celu rozpatrzenia niniejszego zgłoszenia konieczne jest podanie przez Pana hasła do swojego konta w Play bądź trzech innych danych z wymienionych poniżej: adresu zameldowania bądź korespondencyjnego, numeru Dowodu osobistego bądź numeru Pesel, adresu kontaktowego e-mail, kontaktowego numeru telefonu. Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa własności i interesów naszych Klientów. Informacje o koncie, mogą być udostępnione wyłącznie osobom do tego uprawnionym. Uzupełnienie powyższych danych pozwoli na analizę oraz rozwiązanie zgłoszonej przez Pana kwestii. W przypadku nie uzupełnienia tych informacji w terminie do 14 dni, zgodnie z § 2 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 roku w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej, przedmiotowa sprawa pozostanie bez rozpoznania. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia 6276581. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Pozdrawiamy, ********* ******** starszy konsultant back office ds. obsługi klienta P4 sp. z o.o. z siedzibą i adresem w Warszawie, ul. Taśmowa 7, 02 - 677 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000217207, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 951-21-20-077, REGON 015808609, której kapitał zakładowy wynosi: 30 708 500,00 złotych.
.. no i musiałem złożyć kolejną reklamację, dam znać co odpiszą.

 #303597  autor: elfrid
 14 gru 2008, 06:34
Ja mam Play. Rodzina ma w wiekszosci niestety Ere. Ale nigdy sie nie zdarzylo, aby sms nie dotarl od razu jesli maja wlaczony telefon. A korzystam z Playa juz od marca, wiec prawie polmetek umowy:-) I póki co jestem pewien, że ją przedłużę.

 #311269  autor: tomko111
 18 sty 2009, 11:26
Po około dwóch miesiącach dostałem odpowiedź na moją reklamację, niestety uznali ją za niezasadną. Pomimo tego dostałem 35 minut do wszystkich sieci na okres 30 dni od aktywacji.

 #311307  autor: Claudec
 18 sty 2009, 13:39
Ostatnio nie zauważyłem opóźnień, BOK Play odpisał że te 4 opóźnione
smsy to wina tego ze kolega był poza zasięgiem.
Nie dostałem nic z bonusów :(

 #311372  autor: tomko111
 18 sty 2009, 17:26
Claudec, mnie odpisali, że sprawdzili i nie znaleźli w systemie żadnej próby wysłania SMSa o porze którą zawarłem w reklamacji... więc reklamacja została uznana za niezasadną.

 #311462  autor: Claudec
 19 sty 2009, 00:03
No ja sie opieralem na tym co pokazuje Play24, dzisiaj wysylajac smsa do orange mialem
opoznienie. Oczywiscie kiedy wyslalem drugiego smsa to oba doszly w tym samym czasie.

 #311538  autor: tomko111
 19 sty 2009, 14:54
Na szczęście u mnie od ok. miesiąca nie ma żadnych opóźnień w wysyłaniu i otrzymywaniu smsów.

 #311925  autor: piotrs
 21 sty 2009, 11:56
A u mnie jest inna ciekawa sytuacja:
1. Wysyłam smsa Play1 -> Orange1
2. Nie dostarczono smsa - sms wisi w kolejce
3. Wysyłam kolejnego smsa Play1 -> Orange1
4. sytuacja jak w punkcie 2
5. Wysyłam smsa Orange2 -> Orange1
6. Magia! Sms z punktu 5 dochodzi bez problemu, a zaraz potem smsy z pkt 1. i 3. dochodzą.

Powyższe sytuacje powtórzyły się już kilkakrotnie. I taką mam "metodę" na smsy które wiszą w kolejce. Mam taką sytuację mniej więcej od 1.5 miesiąca, a opóźnienia w dostarczaniu smsów są do 48h (więcej nie chciało mi się czekać).

--
Pozdrawiam
Piotr

 #312055  autor: yagi
 21 sty 2009, 21:35
A probowal ktos zmienic numer SMSC Playa na numer SMSC innego opa? W ksiazce znalazlem ze mozna uzywac nawet numerow zagranicznych i nie powinno to podwyzszac kosztow SMSow...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #312070  autor: Kaczy
 21 sty 2009, 22:13
yagi pisze:A probowal ktos zmienic numer SMSC Playa na numer SMSC innego opa?
U "reszty" taka akcja kończy się niemożnością wysyłania smsów. Wydaje mi się, że Play zareaguje tak samo.

...::: Made for loneliness :::...

 #312111  autor: tomko111
 22 sty 2009, 11:35
Najlepsze jest to, że każdy kto złożył reklamację, że ma problem z SMSami do Ery, został odesłany z kwitkiem.. Mi odpisali, że nie odnotowali o tej godzinie żadnego SMSa wysłanego z mojego telefonu...

 #312298  autor: BUCiu
 22 sty 2009, 21:54
yagi pisze:A probowal ktos zmienic numer SMSC Playa na numer SMSC innego opa?
Przypomniały mi się czasy kiedy nie można było wysyłać SMSów na linii Era -> Idea, Idea -> Era bo jakiejś tam umowy nie mieli podpisanej. Ale wystarczyło zmienić SMSC na jakiegoś zagranicznego operatora, który miał podpisane umowy i z Erą i z Ideą i SMSy dochodziły :-) Po kilku dniach taki operator blokował dostęp do swojego SMSC dla numerów z Polski i dawaj, następnego operatora się szukało :-) Zabawne to były czasy :-)

 #312309  autor: joasia_23
 22 sty 2009, 22:25
moja reklamacja też nie rozpatrzona pozytywnie, bo dzwonili do mnie z bok i się dodzwonili, więc problemów nie ma :roll:

 #314623  autor: tomko111
 01 lut 2009, 13:05
Dostałem dzisiaj te 35 minut do wszystkich sieci w ramach rekompensaty, dodam, że minuty są dostępne w usłudze Zbieraj Minuty, a dzięki temu, możemy przedłużać ich ważność w nieskończoność. :wink:

 #324034  autor: Claudec
 20 mar 2009, 11:41
No i stało się, wysłałem 7 smsów poza siec play i żaden nie doszedł :/
To samo potwierdził mój kolega z Rudy Ślaskiej, wygląda to na jakąś awarie...
Zaskakujące jest to że ja smsy otrzymuje o czasie ale moje nie dochodzą :(

 #324036  autor: tomko111
 20 mar 2009, 11:48
Claudec, u mnie problem dalej występuję z spóźnionymi SMSami do/z Ery.
Co najlepsze zgłaszałem już 4 razy reklamacje i za każdym razem otrzymuję tą samą odpowiedź:

Witamy serdecznie, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny. Pozdrawiamy, Paweł ****** specjalista ds. obsługi klienta Warszawa, dnia 12 marca 2009 roku
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące reklamacji związanej z SMS, które wpłynęło do nas pocztą email 5 marca 2009 roku. Bardzo dokładnie zapoznaliśmy się z Pana zgłoszeniem, a poniżej przedstawiamy nasze stanowisko w tej sprawie. W toku rozpatrywania Pańskiej reklamacji ustaliliśmy, że SMS wysłany przez Pana dnia 3 marca 2009 o godzinie 12:22 został dostarczony z opóźnieniem z powodu wyłączonego telefonu odbiorcy. Po przeanalizowaniu innych SMSów ustaliliśmy, że większość z nich dociera do adresata natychmiastowo nie widzimy zatem podstaw do uznania Pańskich roszczeń. Po dokładnym przeanalizowaniu sprawy informujemy, że reklamacja została uznana za niezasadną. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Paweł ****** specjalista ds. obsługi klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje Panu prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń może Pan dochodzić również w drodze postępowania mediacyjnego, w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy lub przed sądami polubownymi.


Jestem pewny, że dziewczyna miała włączony telefon, gdy wysyłałem do niej SMSy. No cóż, poddaję się, bo nie wygram z nimi.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2009, 15:06 przez tomko111, łącznie zmieniany 1 raz.

 #324039  autor: Claudec
 20 mar 2009, 12:02
tomko111, mnie podobny tekst posłali, tyle ze napisali ze druga strona była poza zasięgiem sieci :|
Eh, tyle ludzi narzeka a oni dalej swoje, ten problem to nie tylko do Ery ale także do Orange.
Teraz robię tak, wysyłam sms a jak nie dochodzi raport ani żadna odpowiedz to po chwili ponawiam ta sama wiadomość.
Problem w tym ze dzisiaj wysłałem 7 wiadomości i żadna nie doszła prawidłowo o czasie.
Ciekawe jak bym teraz złożył reklamacje to też by powiedzieli że druga osoba była poza zasięgiem? Przecież zaraz chwile później dzwoniłem do tej osoby i z nią rozmawiałem :/
Drugi nr to orange, telefon leżał kolo mnie i na 1000% był w zasięgu sieci.

 #324041  autor: tomko111
 20 mar 2009, 12:12
Jedynym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest zgłoszenie sprawy do UKE...
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7