• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #309955  autor: kesser
 12 sty 2009, 14:54
Witam Mam ten telefon od kilku dni i jest problem podczas rozmowy. Taki efekt jakby znikał rozmówca, przerywa dźwięk, tak jakby zakłócenia czy ten model tak ma? Czasami muszę się pytać czy rozmówca nadal jest po drugiej stronie.
Dziwne jest to, że czasami jest ok.
Sieć Orange - przełączona na GSM bo w 3G rozłączało rozmowy.


vinc: Zanim założysz temat zapoznaj się z Zasadami Tytułowania Postów
Ostatnio zmieniony 12 sty 2009, 15:10 przez kesser, łącznie zmieniany 1 raz.

 #309959  autor: vinc
 12 sty 2009, 15:13
Są dwa rozwiązania. Pierwsze to wada mikrofonu, który może czasami nie łączyć. Drugie to wada softu i Ja bym obstawiał winę softu Orange, które za bardzo się lubi bawić oprogramowaniem. W związku z tym najlepiej aktualizować soft jak to nie pomoże, a telefon jest na gwarancji to oddaj do serwisu.

Obrazek

 #309960  autor: piokuk
 12 sty 2009, 15:24
Nie przejmuj się. Ja od kilku miesięcy mam tak w Orange, że w trakcie połączenia przestaję słyszeć rozmówcę tzn. on mnie słyszy a ja go nie. Problem występuje na kilku róznych telefonach w mojej lokalizacji (środek Krakowa). I nie jest to raczej wina telefonu bo na Playu (mam dual sima) nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło.

 #309964  autor: kesser
 12 sty 2009, 16:00
Upgrade softu jest problematyczny ponieważ z tego co wiem LG nie dopuszcza takiej możliwości (gwarancja) poza serwisem.

 #309966  autor: vinc
 12 sty 2009, 16:20
Wobec tego jak masz telefon na gwarancji to oddaj do serwisu i po sprawie ;)

Obrazek

 #309977  autor: Bartosz
 12 sty 2009, 18:09
zapewne wina softu - ma go z sieci ERA i ogólnie oceniam jakość rozmów (przychodzące/wychodzące) bardzo wysoko :mrgreen:
 #310342  autor: sebolx
 13 sty 2009, 23:42
[quote="kesser"]Witam Mam ten telefon od kilku dni i jest problem podczas rozmowy. Taki efekt jakby znikał rozmówca, przerywa dźwięk, tak jakby zakłócenia czy ten model tak ma? Czasami muszę się pytać czy rozmówca nadal jest po drugiej stronie.
Dziwne jest to, że czasami jest ok.
Sieć Orange - przełączona na GSM bo w 3G rozłączało rozmowy.


Ja mam go od kilku dni z ERY i rozmowy u mnie sa super jakosci mam wlaczone tylko na 2G bo jestem w miejscu gdzie 3G czesto zanika i wole uzywac tylko 2G bo wtedy bateria lepiej trzyma ;) dzis juz 3 dzien prawie dziala przy srednim uzywaniu tel ;) Ogolnie jesli chodzi o jakosc rozmow w 2G i 3G to nie mam zastrzezen :)

 #314238  autor: kesser
 30 sty 2009, 18:56
Odświeżam wątek ponieważ telefon wrócił do mnie z adnotacją zmiana softu i kalibracja. Ale problem jakby nadal był ale mniej uciążliwy. Rozmówcy nie skarżą się już ale nadal są takie wyciszenia. Wsadziłem tam kartę starego typu oznaczoną jeszcze logiem Idea i jest wszystko ok. Po z mianie na moją 3G są problemy. Moja karta 3G w nokii n70 chodzi bez problemów. Gość na infolinii LG zapytał mnie czy jak wysyłałem koma do serwisu to zaznaczyłem, że chodzi o kartę 3G. Stwierdziłem, że nie aczkolwiek w treści opisałem, że korzystam z trybu GSM bo w 3G kiepsko zasięg łapał. Gość na infolinii stwierdził, że albo odeślę z tym samym opisem plus info o karcie 3G i wtedy serwis prawdopodobnie wymieni płytę główną(?) lub zgłosić się do działu reklamacji i walczyć o wymianę telefonu lub zwrot gotówki. Na infolinii Orange dowiedziałem się, że skoro karta w innym telefonie chodzi ok to wina jest po stronie telefonu. Czy ktoś coś wie na temat problematycznych telefonów LG?
Może jakaś wadliwa partia się trafiła bo goście na infolinii zdają się znać problem?
Czy ktoś ma podobne problemy z kartą Orange 3G?