• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #308345  autor: orangeman
 05 sty 2009, 16:59
Witam :!:

Mam pytanie, czy mogę odzyskać mój stary numer, który stracił ważność na przychodzące? Mam w tym celu iść do salonu czy dzwonić do BOKu?

 #308352  autor: biotyt
 05 sty 2009, 17:37
Jeśli karta loguje się jeszcze do sieci to jest szansa, że można odzyskać numer. Należy doładować poprzez konsultanta BOK pod *500, ale konsultant nie zagwarantuje Tobie, że karta nie zostanie wyłączona. Jeśli SIM już nie loguje się do sieci nic nie zrobisz.

biotyt

 #308354  autor: Jedrker
 05 sty 2009, 17:46
biotyt,
z tego co pamiętam, to jest jakiś okres czasu gdzie numer jednak można odzyskać , tylko nie pamiętam jaki to okres czasu.
Nie będę zakładał już ponownego tematu, w ile od rozwiązania umowy z orange można odyskać ten numer na którym zrywało się umowę ?

 #308360  autor: Cubus1981
 05 sty 2009, 17:56
Miałem taką samą sytuację. Okres ważności karty już się skończył. Byłem w stanie zalogować się na kartę. Doładowałem konto, następnie zadzwoniłem do BOK-u i kartę mam aktywną do dziś wraz z numerem.

7663V5M: T8100, 2GB RAM, 160GB 5400rpm HD, 14.1in 1440x900 LCD, 128MB nVIDIA Quadro NVS 140M, CDRW/DVDRW, Intel 802.11agn wireless, Bluetooth, Modem, 1Gb Ethernet, UltraNav, Secure chip, 6c Li-Ion, XP Prof. ENG

 #308371  autor: bledos
 05 sty 2009, 18:19
Z moich doświadczeń wynika, że jeśli od wyłączenia karty nie minął tydzień, to Orange może Ci ten numer przywrócić. Miałem kiedyś taką właśnie sytuację i tak zostałem poinformowany w salonie. Przejdź się skoro świt do salonu i wypytaj, weź ze sobą puk albo dowód (o ile karta była zarejestrowana). A jak już będziesz wiedział to pochwal się na forum ;) pozdro

 #308381  autor: orangeman
 05 sty 2009, 18:52
Jeśli karta loguje się jeszcze do sieci to jest szansa, że można odzyskać numer. Należy doładować poprzez konsultanta BOK pod *500, ale konsultant nie zagwarantuje Tobie, że karta nie zostanie wyłączona. Jeśli SIM już nie loguje się do sieci nic nie zrobisz.
Karta loguje się do sieci. Jutro kupię doładowanie i będę dzwonił do nich.
bledos pisze:Z moich doświadczeń wynika, że jeśli od wyłączenia karty nie minął tydzień, to Orange może Ci ten numer przywrócić. Miałem kiedyś taką właśnie sytuację i tak zostałem poinformowany w salonie. Przejdź się skoro świt do salonu i wypytaj, weź ze sobą puk albo dowód (o ile karta była zarejestrowana). A jak już będziesz wiedział to pochwal się na forum ;) pozdro
Do salonu mam kawałek... Jak się jutro coś dowiem to napisze. :-)

 #308383  autor: bledos
 05 sty 2009, 18:57
Jeśli karta loguje się do sieci, to nie ma problemu. Spróbuj wykonać połączenie na *500, powinno się udać, a z kolei jak się uda, to będzie też możliwość doładowania i przedłużenia ważności konta ;)

 #308511  autor: express100
 05 sty 2009, 23:07
Ja kiedyś miałem problem w Heyah, bo przekroczyłem termin na przychodzące aż o 4 miesiące i mimo to karta się logowała, a więc doładowałem i do tej pory jest wszystko w porządku i mam ten numer.
W Orange na kartę jak minie rok to przeważnie przestaje się logować i numer przepada, ale nie wiem jak to jest w abo, ale coś mi się kołacze po głowie, że od zakończenia umowy może się jeszcze logować 6-12 miesięcy.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w odzyskaniu numeru! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #308517  autor: Jedrker
 05 sty 2009, 23:26
express100,
Problem w tym, że jak rozwiązałem umowę, 18 listopada mi numer wyłaczyli, i 18 już nie zalogował się do sieci.
Pytałem z ciekawości, bo sentymentu nie mam do tamtego numeru ;P)

 #308694  autor: orangeman
 06 sty 2009, 19:21
Dzisiaj kupiłem doładowanie. Niestety nie dało się już dzwonić na *500, ale doładowałem przez konsultanta. Numer odzyskany :!: Dziękuje wszystkim za pomoc. :-D

 #308704  autor: jablo
 06 sty 2009, 19:33
W momencie kiedy kończą się wychodzące i nie ma możliwości doładowania przez *500 jest jeszcze 14 dni na reaktywowanie numeru przez kontakt z BOK. Po upływie tego czasu, numer jest bezpowrotnie kasowany. Tak wiec miałeś szczęście... :>

 #308711  autor: Jedrker
 06 sty 2009, 19:49
dostałem odpowiedź z boku w sprawie numeru abonamentowego odłączonego od sieci po zerwaniu umowy :
Witam serdecznie.


Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Uprzejmie informuję, że ważność numeru trfa do 95dni od dnia wyłączenia.
Po tym czasie nie ma możliwość przywrócenia numeru telefonu.


Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

 #308723  autor: bufu
 06 sty 2009, 20:41
Witam serdecznie.


Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Uprzejmie informuję, że ważność numeru trfa do 95dni od dnia wyłączenia.
Po tym czasie nie ma możliwość przywrócenia numeru telefonu.


Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.
Taka mała dygresja, nie za dobrze to świadczy o tym konsultancie :-) Żeby nie umieć poprawnie napisać słowa "trWa" :-) ...