a tak było dobrze teraz można aktywować 1 raz ;/ pakiet na miesiąc buuuuuu
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ja też mam problem od początku grudnia, mimo że nie aktywowałem pakietu ani w grudniu ani w styczniu (czyli dziś), a mam komunikat, że mam już aktywowany ten pakiet.
Miała to być inna sieć a robi się coraz gorsza, nawet od MVNO Mobilking, przykre, a byli tacy dobrzy
Pozdrawiam!
Miała to być inna sieć a robi się coraz gorsza, nawet od MVNO Mobilking, przykre, a byli tacy dobrzy

Pozdrawiam!

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
Mimo, że tego samego dnia co pisałem w tym wątku wysłałem maila do Gruszki, nie udaje mi się aktywować pakietu
Wyskakuje teraz: Service execution error: timeout.
Albo, że jest pakiet aktywny.

Wyskakuje teraz: Service execution error: timeout.
Albo, że jest pakiet aktywny.
Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
Też mam to samo z tym pakietem. Ciągle dostaję informację, że pakiet 30 minut jest już aktywny, chociaż ostatni, z tego, co pamiętam, aktywowałem 26. listopada. Od tego czasu już się nie udało aktywować kolejnych. Próbowałem kilka razy w grudniu, w styczniu i nic.
Tomek_19 Mam dokładnie taką samą sytuacje, ogólnie od ponad rok mam już play a pakiet 30 minut aktywowałem tylko raz ze 2 czy 3 miesiące temu, w tej chwili jak chce aktywować mam ten sam komunikat że pakiet jest już aktywny, nie wiem od czego to zależy ale u mnie może być dlatego że udało mi się ostatnio drugi raz aktywować minuty na deser i pakiet 30 min za 3pln, albo nie mogę aktywować bo mam na koncie ze zbieraj minuty jeszcze parę do wydzwonienia, jak wydzwonie wszystko to spróbuje może to coś pomoże. Ostatnia możliwość jest taka że pakiet będzie można aktywować nie raz na 30 dni tylko jako jednorazowa promocja.
ja mialem tak ze prubowalem aktywowac pakiet w grudniu i nie przyznawali mi go wcale potem przestalem prubowac go wlaczac i sami mi go przyznali 1 stycznia po 2 tygodniach od ostaniej pruby
Pewnie dla abonentów. W marcu kończą się pierwsze umowy więc warto byłoby sprawiać dobre wrażenie na koniec umowytomko111 pisze:Od dzisiaj mają być dostępne dwie nowe promocje, nie wiadomo jeszcze czy dla abonentów czy dla użytkowników na kartę.


biotyt
Pawrzes, a aktywowałeś go wcześniej czy teraz dopiero pierwszy raz? Bo ja cały czas dostaję komunikat, że pakiet 30 minut jest już aktywny. Czekam teraz na odpowiedź od Play, bo już się tym zajmują.
Czy próbowałeś teraz uruchomić kilkukrotnie ten pakiet, czy tylko raz?
Czy próbowałeś teraz uruchomić kilkukrotnie ten pakiet, czy tylko raz?
Tomek_19, aktywowałem go pierwszy raz na dwóch numerach (jeden zostaje na dłużej jako mój oficjalny numer a TT spada po kilku latach na drugi plan...)
Przy próbie kolejnej aktywacji dostaję komunikat że pakiet jest aktywny więc widać że nadal jest blokada na jeden pakiet raz na 30 dni...
Przy próbie kolejnej aktywacji dostaję komunikat że pakiet jest aktywny więc widać że nadal jest blokada na jeden pakiet raz na 30 dni...
Pozdrawiam
Pawrzes, jeszcze zaraz się okaże, że pakiet można aktywować tylko raz w ogóle w czasie trwania tej dziwnej promocji lojalnościowej bez regulaminu. Sprawdzałem na innym numerze, na którym pakiety były uruchamiane już wcześniej i ten sam komunikat. Rzecznik twierdził, że można uruchomić jeden pakiet raz na 30 dni. Na obu numerach pakiety były aktywowane jeszcze w listopadzie i od tamtego czasu już się w ogóle nie da. W Play już sami nie wiedzą, jakie mają promocje i na jakich zasadach
Dziwne jest to wycofanie tego pakietu, a przynajmniej uniemożliwienie wielokrotnego skorzystania z niego, skoro szumnie zapowiadają walkę o klientów, a tu taka Biedronka chce dać na start 33 gr do wszystkich sieci.

Dziwne jest to wycofanie tego pakietu, a przynajmniej uniemożliwienie wielokrotnego skorzystania z niego, skoro szumnie zapowiadają walkę o klientów, a tu taka Biedronka chce dać na start 33 gr do wszystkich sieci.
Przeczytałem na innym forum że parę minut wcześniej komuś udało się aktywować ten pakiet a wcześniej też miał komunikat że pakiet aktywny, sprawdziłem i rzeczywiście mi też się udało przed chwilą dosłownie aktywować ten pakiet,minuty odrazu zostały przyznane, także albo coś odblokowali albo błąd systemu, próbujcie u siebie, aktywowałem przez *111#
Tomek_19, rozumiem... Blokując wielokrotne zamawianie na cześci numerów zablokowało się całkowite zamawianie... no fakt maja w tym Play'u bałaganik
No muszą coś że by nie przegrali z ofertą gdzie są "codziennie niskie ceny"
bolek2004, rzeczywiście
Aktywowałem drugi pakiet mimo że poprzedni był zamówiony kilka dni temu, też został przyznany natychmiast
Tomek_19, ciekawe jak u Ciebie



bolek2004, rzeczywiście


Tomek_19, ciekawe jak u Ciebie


Pozdrawiam