• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #306950  autor: konrad
 30 gru 2008, 14:28
kowcio pisze:za Freedoma nie dali mi ani razu
zgadza się, często mam klientów, którzy biorą ten internet a potem zdziwko bo nie ma prezentu.. często się zdarza, ale nie przez to ze ktoś im nie włączył tylko błąd systemowy a tym bardziej nie robi tego nikt umyślnie

 #306954  autor: kowcio
 30 gru 2008, 14:38
konrad pisze:kowcio napisał/a:
za Freedoma nie dali mi ani razu
zgadza się, często mam klientów, którzy biorą ten internet a potem zdziwko bo nie ma prezentu.. często się zdarza, ale nie przez to ze ktoś im nie włączył tylko błąd systemowy a tym bardziej nie robi tego nikt umyślnie
Tak, to ja wiem, że to przez ich system, z resztą jak zawsze. Już się do tego przyzwyczaiłem. Rano 14.01. jak nie dostanę środków za Freedoma to kolejna reklamacyjka poleci, e-mail wraz z zachowaną korespondencją.

 #306959  autor: cercoo
 30 gru 2008, 14:53
Mnie dwa razy po dwa miesiące nie naliczali punktów za PZ. Dwa razy dzwoniłem z reklamacją i dołożyli mi 30p oprócz tych brakujących. Przy drugiej rozmowie delikatnie napomknąłem że kończy mi się umowa i teraz naliczają bezproblemowo ;)

 #306974  autor: konrad
 30 gru 2008, 15:26
kowcio pisze:e-mail wraz z zachowaną korespondencją
nie boj żaby, wystarczy ze wyślesz @ z tego samego adresu, będzie go widać ;) nie musisz nic dołączać ;)

 #306975  autor: kowcio
 30 gru 2008, 15:29
konrad pisze:kowcio napisał/a:
e-mail wraz z zachowaną korespondencją
nie boj żaby, wystarczy ze wyślesz @ z tego samego adresu, będzie go widać ;) nie musisz nic dołączać ;)
Zawsze wysyłam e-maile z tego adresu. I to nie tylko, gdy sprawa tyczy się mojego numeru, wiec mój e-mail oni tam bardzo dobrze znają.
konrad, co to jest za dział:
Kod: Zaznacz cały
Doradca w Departamencie Rozwoju Relacji z Klientami 
:?: Brzmi groźnie...

 #307070  autor: konrad
 30 gru 2008, 21:01
zapewne dział kontaktujący się z klientami, konsultant który jest wydelegowany do odpowiadania na @ i zapewne pisma klientów

 #307084  autor: Robaas
 30 gru 2008, 22:36
ja tam regularnie wysyłam z orange on-line, przy ostatniej modernizacji dołożyli mi coś z czego lubię korzystać; "zapytanie" :) jestem stałym klientem tej opcji.

 #308390  autor: pumba
 05 sty 2009, 19:30
Ja miałem podobną sytuację jak cercoo, tzn. w lipcu i sierpniu nie naliczyli mi punktów za polecenie zapłaty więc grzecznie zadzwoniłem na *300 i zapytałem się czy mają z tym jakimś problem i czy wogóle jest on znany? Otrzymałem odpowiedź że problem jest znany i przyjeli moje zgłoszenie które zostało skierowane do działu technicznego poza tym doliczyli mi zaległe 200 punktów + 30 punktów w formie przeprosin. Przez 2 kolejne miesiące sytuacja się powtórzyła więc znowu zadzwoniłem i zapytali się czy problem zgłaszałem do działu technicznego, odpowiedziałem twierdząco po czym konsultantka grzecznie poinformowała że zaraz dopisze mi zaległe punkty do mojego konta. I od tego czasu punkty za polecenie zapłaty naliczane są już prawidłowo. Mój brat na swoim koncie miał identycznie jak ja ale już wszystko jest ok.

Poza tym dzwoniąc już któryś raz na *300 jestem mile zaskoczony obsługą i grzecznością tych konsultantów, nie to co pod *100, czyżby ci pierwsi mieli lepszą kasę za swoją robotę a może najlepszych z pod *100 awansują pod *300 ;)

 #308550  autor: kadent
 06 sty 2009, 01:38
To samo,

zauważyłem że nie naliczono mi kilku razy punktów za polecenie zapłaty plus raz 0 pkt za nieterminową wpłatę (!). Jak to jest możliwe że przy środkach na koncie coś takiego może się zdarzyć. Przecież to banki rozliczają się między sobą trzymając się terminów płatności.
Na razie napisałem maila z opisem na adres profit(at)orange.pl
Pozdrawiam

 #308700  autor: jablo
 06 sty 2009, 19:29
pumba pisze:Ja miałem podobną sytuację jak cercoo
Poza tym dzwoniąc już któryś raz na *300 jestem mile zaskoczony obsługą i grzecznością tych konsultantów, nie to co pod *100, czyżby ci pierwsi mieli lepszą kasę za swoją robotę a może najlepszych z pod *100 awansują pod *300 ;)
Heh tak się składa że na proficie odbierają konsultanci którzy wcześniej pracowali na *100 i odbierali głównie Popa :D

 #308730  autor: cesarz
 06 sty 2009, 20:57
A może mają ( kolsuntanci z *300 ) większy staż , pytnia sie powtarzają i regulamin mają malo modyfikacji.

CNN

 #309334  autor: piwosz
 09 sty 2009, 03:53
Nieważne kto gdzie pracuje. Po złożeniu reklamacji oddali mi punkty i grzecznie przeprosili w mailu :D

:occasion5:

 #310200  autor: TheCrow
 13 sty 2009, 15:05
Właśnie dzisiaj sprawdziłem historię punktów Profit i okazało się, że brakuje 6 x 100. Zadzwoniłem na 510 300 300 i po 5 minutach dodano mi brakujące 600 pkt. + 50 rekompenasty. A więc opłaca się upomnieć.

 #320847  autor: lisek
 02 mar 2009, 21:53
Orange chyba z premedytacją nie nalicza punktów PROFIT, musiałem po raz kolejny reklamować ich "zaniedbanie"
Ostatnio pojawił się nowy element:
W historii punktów nie sposób określić kiedy punkty przyznano, bowiem dla dowolnego zakresu czasu (np.: 2005-2009) komunikat jest jednakowy i brzmi: Brak operacji w podanym okresie.
To po prostu nie działa!!! Informatyków mają chyba z "łapanki".

Ostatnie "zaległe" punkty otrzymałem wraz z odpowiedzią:
....Witam,
uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym tj. 02.01.2009r. dodano do konta Profit 200 punktów za formę opłacenia faktury, wystawionej za miesiąc październik i listopad 2008r. Brak naliczenia punktów wynikał z rekonfiguracji systemu, za co serdecznie przepraszamy.
Z poważaniem,
....
Czy ta prowizorka będzie wieczna?

Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku telefonu pre-paid.

Może któryś z adminów TELEPOLIS zająłby się tą sprawą?

 #320851  autor: kowcio
 02 mar 2009, 22:04
lisek pisze:Może któryś z adminów TELEPOLIS zająłby się tą sprawą?
Ehh na te Orange już mi ręce opadają... Nie mają ani dobrych informatyków, ani konsultantów... Chyba nic nie zrobisz poza napisaniem eNtej reklamacji. Ja tak robię- do skutku. Choć nie uśmiecha mi się pisać non stop e-maile do nich... Normalnie szkoda gadać.

 #320853  autor: Kaczy
 02 mar 2009, 22:09
lisek pisze:Ostatnio pojawił się nowy element:
W historii punktów nie sposób określić kiedy punkty przyznano, bowiem dla dowolnego zakresu czasu (np.: 2005-2009) komunikat jest jednakowy i brzmi: Brak operacji w podanym okresie.
To po prostu nie działa!!! Informatyków mają chyba z "łapanki".
U mnie to samo.
W dodatku nie naliczyli mi kilkuset punktów. Też muszę złożyć reklamację.
Żenada robi się co raz większa.

...::: Made for loneliness :::...

 #320881  autor: Jedrker
 03 mar 2009, 04:55
Kaczy,
nie ma co narzekać.
To i tak mały pikuś w porównaniu z tym co jest w Play :mrgreen:

 #320925  autor: RENE
 03 mar 2009, 15:56
A co sie dzieje w play??

 #320956  autor: Kaczy
 03 mar 2009, 17:59
No i złożyłem reklamacje. Pani punkty dopisała i poinformowała mnie, że stan punktów można sprawdzać przez www. A ja jej na to, że nie działa historia punktów. Pani mówi, że to modernizacja. Tylko na moje pytanie czemu trwa to już ponad 1.5 m-ca nie była w stanie udzielić odpowiedzi.

...::: Made for loneliness :::...

 #321151  autor: Robaas
 04 mar 2009, 20:04
brak umiejętności czytania to niestety chyba standard u konsultantów.. na mojego maila z informacją, że na stronie głównej i programu profit mam informację, że jestem niezarejestrowany dostałem odpowiedź jak się logować i sprawdzać ilość punktów krok po kroku... dopiero jak odesłałem jak to wygląda i że ta instrukcja nie działa dla dowolnego zakresu czasowego dostałem gotowca:
Witam,


uprzejmie informuję, iż obecnie trwają prace nad rekonfiguracją systemu,
w związku z tym mogą występować powyższe problemy.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

.....