Ja bym radził od razu zarejestrować się w salonie i z reklamacją startować bo z żadną siecią nie da się inaczej
Ale może spróbuj jeszcze aktywować pakiet 200 SMS kodem
*111*3*1#, bo czasami panel administracyjny ma problemy z aktywacją różnych pakietów i usług.
Może zanim aktywowałeś pakiet SMS nie wysłałeś żadnego SMSa, albo nie wykonałeś żadnej rozmowy z nowego numeru i to również może być przyczyną.
8850 pisze:3. Salon play nie rozwiązał mojego problemu - ich wiedza jest bezczelnie żałosna, wystarczy przeczytać kilka postów z tego forum i każdy użytkownik ma wiedzę 100 razy większą niż pracownicy pewnego salonu który nawiedziłem, stąd pytam na forum
Salony są tylko od sprzedawania, a od informowania klienta jest Telepolis
A tak na serio to nie wiem skąd oni tych ludzi do salonów biorą, chyba tylko 3 salony w całym Trójmieście, mają jakieś kwalifikacje.
Oczywiście konsultanci którzy są użytkownikami Telepolis i piszą też np. na blogu Gruszki to mają kompetencje.
Pozdrawiam!

Doładowania do wszystkich sieci-
www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c