• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #306346  autor: maka59
 28 gru 2008, 10:07
co zrobić? Podczas prowadzenia rozmowy słyszę swoje wypowiedziane słowa w głośniczku. Ściszanie nic nie daje, a naprawa w autoryzowanym punkcie SE też nie pomaga.
Jestem w sieci Plus
Ostatnio zmieniony 28 gru 2008, 17:03 przez maka59, łącznie zmieniany 1 raz.

 #306356  autor: yagi
 28 gru 2008, 11:26
Przeloz karte do innego telefonu i sprawdz czy bedzie to samo. Moze to byc wina zaklocen miedzy stacjami bazowymi...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #306366  autor: butterfly
 28 gru 2008, 12:24
To nie wina telefonu, a sieci.

 #306370  autor: Xy
 28 gru 2008, 12:52
Kiedys bylo tak w Idei. Ewidentna wina sieci. Jest to nieslychanie irytujace :?

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #316503  autor: Orfi
 09 lut 2009, 16:42
Z opisu wygląda to jak zła konfiguracja sieci w lokalizacji,z której wykonujesz połączenia/lub odbierasz. Jedyne co możesz zrobić,to zgłosić to do działu technicznego Biura Obsługi Plusa jako reklamację jakości połączeń w tej lokalizacji. Przy składaniu reklamacji zaznacz,że Twój telefon był sprawdzany w serwisie SE i stwierdzono,że działa on prawidłowo. Zajmą się tym pewnie,ale nie oczekuj,że tak od ręki (ja czekałem ponad miesiąc,przy podobnym zgłoszeniu).

Orfi