odpowiem Ci tak - przerwy świąteczne nie mają tu nic do rzeczy, tym bardziej, że orange wprowadziło promocję i wszytskie usługi, które według swoich regulaminów powinny być nieaktywne w święta, były jednak aktywne; co do informacji pod *500 i on-line - tu mogą być pewne problemy; ja mam wprawdzie orange abonament i prezenty w obu tych miejscach są pokazywane, a dane są odpowiednio aktualizowane, ale miałem też usługę "wszyscy w orange 18 extra" - i tu był problem: on-line pokazywał, ze usługa jest włączona, ale nie dało się sprawdzić ilości minut; *500: system informował, że nie ma aktywnych usług dodatkowych (a usługa faktycznie działała) dopiero reklamacja w salonie i on-line spowodowały, że orange poinformowało, że mają problem techniczny i technicy już pracują nad jego rozwiązaniem

- do teraz nie udało im się rozwiązać... więc być może, w mix może być jakis problem np. z prezentami
dlatego myślę, że warto ich przycisnąć (salon, on-line - tam gdzie będziesz mieć ślad na piśmie, że składałaś reklamację)
Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni
