• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #305791  autor: user_delete7
 24 gru 2008, 10:48
juz od kilku dni nie jestem w stanie zakupic pakietu 30min do wszyskih sieci za kazdym razem jak wlaczam pakiet wyswietla mi sie ze minuty zostana dodane do 2 godzin i nic ;-/ ale na cale szczesie nie pobiera mi pieniedzy z konta ....moze jest jakis osobny kod na aktywacje uslugi niz przez EBOK
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 19:00 przez user_delete7, łącznie zmieniany 1 raz.

 #305820  autor: martini
 24 gru 2008, 14:11
30 minut za 9 zł w starej play karcie:
*111*11*1#
ważne przez 30 dni

informacja otrzymana z SMSa od play - uwaga - nie sprawdzalem czy poprawnie działa bo mam jeszcze premię

 #306124  autor: user_delete7
 26 gru 2008, 18:53
dzwoniłem do konsultanta i powiedział że jest to problem techniczny z którym starają się uporać od kilku dni więc narazie pozostaje czekać aż tą usterkę usuną

 #306126  autor: Claudec
 26 gru 2008, 18:58
Jaki to zbieg okoliczności że tanich minut nie można aktywować właśnie w okres świąteczny :)

 #306131  autor: bolek2004
 26 gru 2008, 19:59
Nie koniecznie, wczoraj aktywowałem bez problemu ten pakiet przez *111#, także niewiem od czego to zależy,może od tego że jak ktoś za dużo razy go aktywuje to się blokuje przez jakiś czas możliwość ponownej aktywacji.
Tak przy okazji dosłownie przed paroma minutami udało mi się aktywować minuty na deser, właściwie odrazu zostały przyznane także jest ok:)
Ostatnio zmieniony 26 gru 2008, 21:24 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.

 #306138  autor: Claudec
 26 gru 2008, 21:03
Może tylko raz na miesiąc można to aktywować... Nie znalazłem
regulaminu do tej promocji wiec dokładnie nie wiem.

 #306196  autor: piorunek
 27 gru 2008, 12:51
dzis mamie aktywowałem i działa
Jak można sprawdzić stan mintu na deser?

 #306197  autor: mikage1
 27 gru 2008, 13:13
tak jak minut zbieranych - *102#

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #306208  autor: madhunt3r
 27 gru 2008, 13:54
a czy ktoś się orientuje czy można aktywować Pakiet 30 sms do wszystkich bo też przez ostatnie 2 tyg nie działało to. Niby pisalo ze po 2h powinno byc ale nic nie dostalem.

 #306259  autor: tomko111
 27 gru 2008, 19:31
madhunt3r, w chwili obecnej jest problem z aktywowaniem tego pakietu...

 #306320  autor: Pablo-1986
 27 gru 2008, 23:08
Rozmawiałem dzisiaj z konsultantem i powiedział mi że ta oferta została zawieszona do odwołania, podobnie jak 30sms/3zł

Dobry humor podstawą dnia.

 #306328  autor: tomko111
 27 gru 2008, 23:46
Pablo-1986, a co mają powiedzieć, jeżeli mają problem, a technicy nad nim prawdopodobnie pracują, przeciążenia sieci, problemy z SMSami do Ery.. to początek problemów. :wink:

 #306339  autor: Pablo-1986
 28 gru 2008, 01:41
To mnie akurat ominęło.

Dobry humor podstawą dnia.

 #306883  autor: express100
 30 gru 2008, 01:02
piorunek pisze:dzis mamie aktywowałem i działa
Jak można sprawdzić stan mintu na deser?
W (starej) PLAY KARCIE- *102#
W NOWY PLAY na KARTĘ *104#
Claudec pisze:Może tylko raz na miesiąc można to aktywować... Nie znalazłem
regulaminu do tej promocji wiec dokładnie nie wiem.
Można aktywować ile razy się chce, regulaminu nigdy nie było, konsultanci w salonach i pod *500 nic o tym pakiecie nie wiedzą :wink:
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #306890  autor: piokuk
 30 gru 2008, 01:29
Rzeczywiście jest jakis problem z tym pakietem. W przeszłości jego uruchomienie zabierało z reguły kilkanaście sekund. Teraz czekam już kilka minut i nic.

 #306971  autor: Claudec
 30 gru 2008, 15:20
Rzecznik Play napisał na swoim blogu coś takiego:
Kod: Zaznacz cały
mam pilną prośbę w sprawie pakietów. Potrzebuję konkretny numer na jakim występują problemy z aktywacją. Sprawdzaliśmy, u nas wszystko ok - a bardzo chcemy to spradzić.
napiszcie proszę maila - [email protected]
http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... cznia.html

 #306992  autor: user_delete7
 30 gru 2008, 16:25
no to zabieram sie za napisanie maila do Marcina bo od 2 tygodni nic nie jestem w stanie zalaczyc :smt011

 #306995  autor: Claudec
 30 gru 2008, 16:38
Mnie 2 dni temu udało się aktywować pakiet 30sms za 3zl.
Ogólnie problem polegał na tym że *111# nie działało :)

 #307005  autor: piokuk
 30 gru 2008, 17:19
Napisałem. Zobaczymy co wydumają.

 #307199  autor: Claudec
 31 gru 2008, 17:33
Zerknijcie na ten tekst:
Kod: Zaznacz cały
otworzyć na wypadek awarii
30.12.08 godz. 19:54

Nie jest to jeszcze ostateczne stanowisko w temacie pakietów, ale wiadomo już, że obecnie system przyznaje pakiet raz miesięcznie, nie tak jak wcześniej kiedy można było je aktywować non-stop. Błędny jest natomiast komunikat USSD, który wprowadza klienta w błąd - zostanie zmieniony.
Dostałem dziś kilka numerów, za które serdecznie dziękuję. Wszystkie miały już aktywowane pakiety. Czy oznacza to zmiany na stałe, poczekamy, zobaczymy.

A tak apropos modnego ostatnio, chyba z uwagi na brak innych, tematu awarii. Te niestety zdarzają się niestety od czasu do czasu, mimo, że sztab ludzi, u każdego operatora, 24h na dobę robi wszystko by ich unikać. A naprawdę niewiele potrzeba - wczoraj, w Małopolsce, krótka awaria u naszego dostawcy infrastruktury sieciowej i na kilka godzin mieszkańcy Stalowej Woli i okolic mogli mieć problemy. Ale jeżeli pozwolicie nie będę pisał o awariach, tak jak wszyscy w PLAY wolimy koncentrować się nad tym jak ich unikać a jeżeli już wystąpią jak szybko je eliminować. 
http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... warii.html