• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 22 z 40
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 40

 #271580  autor: kamil1221
 15 cze 2008, 12:18
Jeszcze nie mam telefonu służbowego. bo pracowałem na umowie zleceniu - teraz będę mieć zwykłą umowę ;) Dzwoniło się z telefonu "firmowego" w salonie.
Jednak będę musiał sobie jakiś telefon z Orange zorganizować, bo tak zazwyczaj latam i pokazuję wszystko na moim z Play ;)

 #271657  autor: slovak
 15 cze 2008, 19:24
Wow kolega pelen entuzjazmu..
ja pracuje w PTK od 3 lat i czytajac to wszystko wracam do czasow w ktorych zacząlem prace...
nie zapomne jak przez mc siedzialem na telemarketingu przezylem :-)
na szkolenie wstepne pojechalem po m-c fajnie bylo osrodek TP w lesie.
co do telefonu sluzbowego to boje sie ze jak sie zwolnie to na priv dostane max racunek bo teraz 500 minut rozwalam w 2 tygodnie :-D dobrze ze pare tys. mam zachowanych
Ostatnio zmieniony 15 cze 2008, 19:48 przez slovak, łącznie zmieniany 1 raz.

 #271662  autor: Ryszard Lubicz
 15 cze 2008, 19:38
Zaczolem? :D

Grażynko wybacz...

 #271666  autor: slovak
 15 cze 2008, 19:46
Ryszard Lubicz pisze:Zaczolem? :D
ale napisalem :P

 #271726  autor: kameT
 16 cze 2008, 01:12
kamil1221, podziel się swoimi wrażeniami jak już trochę popracujesz, jak już będą te pierwsze koty za płoty.


Mnie interesuje czy czas "leci" szybko? Czy klienci przynudzają? Czy jest miła atmosfera w pracy? Czy raczej sztywna?

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"

 #271729  autor: dechomenon
 16 cze 2008, 07:42
kameT pisze:kamil1221, podziel się swoimi wrażeniami jak już trochę popracujesz, jak już będą te pierwsze koty za płoty.


Mnie interesuje czy czas "leci" szybko? Czy klienci przynudzają? Czy jest miła atmosfera w pracy? Czy raczej sztywna?

ale zadałeś pytanie czy czas leci szybko? a jak można przyspieszyć czas ? on ma stałą prędkość:) jedynie można w tym czasie szukaać sobie zajęć jak np. budowanie bazy klientów, układanie dokumentów, wygladanei przez okno itd..

 #271756  autor: slovak
 16 cze 2008, 13:03
kameT pisze:kamil1221, podziel się swoimi wrażeniami jak już trochę popracujesz, jak już będą te pierwsze koty za płoty.


Mnie interesuje czy czas "leci" szybko? Czy klienci przynudzają? Czy jest miła atmosfera w pracy? Czy raczej sztywna?

Czas leci mi zawsze szybko :-)
co do klientow to czasami rece opadaja przychodza i zadaja takie pytania ze nie wyrabiam :mrgreen:
nie wiem jak w innych Salon ale u mnie atmosfera jest super kazdy jest odpowiedzialny za coć nikt nikomu nie zwraca uwagi nikt nikomu nie rozkazuje.
No i co najwazniejsze mamy neta :-)

 #271780  autor: kowcio
 16 cze 2008, 14:37
Dzisiaj niezłą jazdę widziałem w salonie Ery, jedna babka, w kolejce kilkanaście osób, dwa stanowiska z kompem miała koło siebie i dwóch klientów naraz obsługiwała :lol: ale latała... Jak na skrzydlach ;]

 #272088  autor: slovak
 17 cze 2008, 19:03
kowcio pisze:Dzisiaj niezłą jazdę widziałem w salonie Ery, jedna babka, w kolejce kilkanaście osób, dwa stanowiska z kompem miała koło siebie i dwóch klientów naraz obsługiwała :lol: ale latała... Jak na skrzydlach ;]
nie no porażka... a pozniej przyjdzie taki klient i bedzie sie czepiac ze czegos mu tam nie wytlumaczono...
jezeli klient jest zdecydowany to sa w salonie strefy odpoczynku i bedzie czekac jak mu zalezy na profesjonalnej obsludze

 #272093  autor: roni_
 17 cze 2008, 19:14
slovak niekoniecznie. Widziałem parę razy taką sytuację, że proponowano klientowi jakąś ofertę, przed nim ulotki z telefonami ten mówi, że się zastanowi, a w międzyczasie sprzedawca leciał do drugiego klienta i tak wkółko. Uważam, że jest to dobre rozwiązanie ;)

 #272288  autor: kamil1221
 18 cze 2008, 20:26
Tak jest !
Lata się od klienta do klienta... jednemu coś się tłumaczy a w między czasie już wita się nowego i pomaga wybrać ofertę.

W prawej ręczę mysz a lewej ulotka ;)

 #272308  autor: slovak
 18 cze 2008, 21:59
Rozwiązanie dobre dla kogoś, komu zależy na premii...
Rozumiem ze każdy klient jest ważny, ale łapać dwie sroki za ogon to nie dla mnie.
Jak pracuje parę dobrych lat w PTK to nikt jeszcze nie zwrócił mi uwagi na to ze musi czekać
•Każda osoba w moim salonie jest zauważona i jeżeli ktoś chce doładowanie czy tez krotka informacje udzielam i każdy jest zadowolony.
Ja raczej sie spotykam z sytuacjami gdzie oczekujący klient na zadane pytanie, „w czym mogę pomoc" odpowiada - poczekam, bo chce zasięgnąć szczegółowych inf.
klienci, sa wymagający chcą, aby obsługa była profesjonalna kiedyś to człowiek był szczęśliwy ze dostał wielką komorę a teraz dopasować cos to lada wyczyn.
Nie chce robić tu jakieś reklamy, bo nie jestem z marketingu, ale cóż nie będę okrywać ze Orange jest najlepsza siecia pod względem obsługi, (jeżeli ktoś przestrzega zasad wewnętrznych)

 #272367  autor: dechomenon
 19 cze 2008, 10:41
jeżeli ktoś przestrzega zasad wewnętrznych to w każdej sieci będzie si, zawsze się trafi na ludzi niekompetentnych itd..

 #273917  autor: Motodawca
 27 cze 2008, 17:09
slovak pisze:Rozwiązanie dobre dla kogoś, komu zależy na premii...
Rozumiem ze każdy klient jest ważny, ale łapać dwie sroki za ogon to nie dla mnie.
Jak pracuje parę dobrych lat w PTK to nikt jeszcze nie zwrócił mi uwagi na to ze musi czekać
•Każda osoba w moim salonie jest zauważona i jeżeli ktoś chce doładowanie czy tez krotka informacje udzielam i każdy jest zadowolony.
Ja raczej sie spotykam z sytuacjami gdzie oczekujący klient na zadane pytanie, „w czym mogę pomoc" odpowiada - poczekam, bo chce zasięgnąć szczegółowych inf.
klienci, sa wymagający chcą, aby obsługa była profesjonalna kiedyś to człowiek był szczęśliwy ze dostał wielką komorę a teraz dopasować cos to lada wyczyn.
Nie chce robić tu jakieś reklamy, bo nie jestem z marketingu, ale cóż nie będę okrywać ze Orange jest najlepsza siecia pod względem obsługi, (jeżeli ktoś przestrzega zasad wewnętrznych)

z tego co sie orientuje to Era do tej pory najlepiej wypadała pod wzgledem big mystery shoper, wiec chyba era przoduje jesli chodzi o obsluge
pozdro :mrgreen:

 #302703  autor: Jedrker
 09 gru 2008, 16:30
Postanowiłem odświeżyć nieco temat.
Jakiś czas temu straciłem prace, i wczoraj złożyłem aplikację do Play(stanowisko sprzedaży usług w salonie).
Ciekawe po jakim czasie i czy w ogóle do mnie oddzwonią ;)
I małe pytanko do Was, bo przeglądałem cały ten temat :
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej ?
Jak to jest na początku, jeśli przejdę pozytywnie rozmowy ?
Na początku zapewne są jakieś szkolenia, ile to trwa mniej więcej ?
PO szkoleniu od razu posadzą mnie za ladą, i będę sprzedawał telefony i oferty, czy na początku co innego się robi ?
Dzięki za ew. odpowiedzi ;)
PO prostu dobrze jest wiedzieć, co może mnie ew. czekać ;)

[ Dodano: 2008-12-09, 19:37 ]
I jak to jest w Orange ?
Bo rozmyślam ewentualnie o wysłaniu jeszcze cv do Orange ;)

 #302854  autor: wozio
 10 gru 2008, 13:36
maniek pisze:
Qyon pisze:Obecnie pracuje w CC Orange i wyciagam okolo 1400-1500 miesiecznie.
No to sie Orange nie popisał. W salonie w duzym miescie napewno zarobisz więcej.
noo to w szoku jestem ja prcuje na HL ery i spokojnie tyle to podstewy mam + system prowizji i te 2.3-3 tys da sie zrobic. w salonach wiem ze jest podobnie

jak wszyscy i wszedzie podstawa marna ale kasa za prowizji i inne pierdoły duza ;)

 #303294  autor: lopomo
 12 gru 2008, 15:22
Ze strony klienta- Orange to najgorsza sieć pod względem obsługi. Lata świetlne dzielą ją nawet od Playa, potem w mojej ocenie jest Era i najlepiej jest w Plusie- jeśli już Orange tak zachwalacie (choć to chyba nie na temat). Kompletne dno

 #303306  autor: maciek_28
 12 gru 2008, 17:01
zgadzam sie

Obrazek

 #303312  autor: kamil1221
 12 gru 2008, 17:31
Może rozwińcie dlaczego jest aż tak źle w Orange ?

 #303330  autor: Jedrker
 12 gru 2008, 19:30
kamil1221,
Po jakim czasie od złożenia aplikacji zadzwonili do Ciebie z Orange ?
Ja w poniedziałek wysłałem aplikację do Play, ale do dnia dzisiejszego cisza, być może jeszcze w poniedziałek wyślę do orange cv na konsultanta w salonie.
  • Strona 22 z 40
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 40
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 40