Ja dziś moją odebrałem, bo wcześniej jak oddałem to tylko soft i niby ok, a jednak przerywało. Tylko ekspertyzę techniczną przeprowadzili i niby jest wszystko ok, jednak nadal przerywa. (zgłosiłem niezgodność towaru z umową).
Wydrukowałem fragment tego forum i miałem ze sobą, ale Pana co się na tym zna i by mi pomógł nie było - w poniedziałek znowu jadę do Playa tego telefon oddać. Zobaczymy co mi poradzi. Jak miałem najpierw Moto V360 to tego nie miałem, a używałam Playa od 07.07r., a abo mam od 12.07r.
Do tego telefon wrócił z niebrandowanym softem i angielskim językiem oQ, poprosiłem Panią w Playu aby mi adnotację zrobiła w gwarancji, że taki jest stan.
Najpierw przed wożeniem telefonu na gwarancję zgłosiłem 3 reklamacje o problemie z rozmowami - u nich niby wszystko ok.
Jak zmusić Playa do wymiany telefonu na nowy inny telefon, albo zakończyć umowę. Żałuję, że wpakowałem się w Playa na drugi telefon ;/
Kempa pisze:Ja odebrałem swoją motorolę dziś. Jedyne co zrobili przez 4 tygodnie to wymienili klapkę baterii.
Jak mi telefon za pierwszym razem poleciał na gwarancje to klapkę oddali połamaną od baterii i potem wymieniani, więc się nie dziwię.
Never again Motorola :<