• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #302550  autor: damian_torun
 08 gru 2008, 21:15
Witam wszystkich!

mam dosyć poważny problem. prowadzę działalność gospodarczą, wykonuję bardzo dużo telefonów, a jeszcze więcej odbieram. od zeszłego tygodnia, czyli od początku grudnia, otrzymałem kilka meili od swoich klientów, z ogromnym żalem iż nie powiadomiłem ich od zmianie nr telefonu. byłem bardzo zdziwiony, ponieważ nr, który posiadam nie był zmieniany od ponad 4 lat... wykręciłem swój nr z innego telefonu po czym usłyszałem " WYBRANY NUMER NIE ISTNIEJE"! ilu klientów dzwoniło i ilu zrezygnowało z moich usług nie jestem w stanie określić. na dzień dzisiejszy wiem, że straciłem ponad 2.000 zł prowizji od sprzedaży, którą miałem finalizować w zeszłym tygodniu (klienci wybrali konkurencje...) po 3 zgłoszeniach (2 na infolinii i 1 w punkcie obsługi) nic sie nie wyjaśniło... uzyskałem odpowiedź, że sprawa może zostać rozwiązana w ciągu 14 DNI! moja firma może stracić płynność, a przez to zbankrutować...

jeżeli jesteście w podobnej sytuacji lub wiecie jak rozwiązać powyższy problem, proszę o poradę.

jutro wybieram sie do powiatowego rzecznika konsumentów (UOKIK), być może on znajdzie rozwiązanie...

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 gru 2008, 22:41 przez damian_torun, łącznie zmieniany 2 razy.

 #302554  autor: Kempa
 08 gru 2008, 21:21
Przenosiłeś numer do play z innej sieci ?

Od jakiego czasu korzystasz z Play i tego numeru ?
Dopiero podpisałeś umowę?

 #302556  autor: damian_torun
 08 gru 2008, 21:24
numer przeniosłem z ery do play w zeszłym roku. cały proces mnp przebiegł bez problemu.
numer używam od kilku lat..

 #302559  autor: magnesm
 08 gru 2008, 21:37
A próbowałeś wyłączyć przekierowania połączeń ?
kod: ##002# i zatwierdzić zieloną słuchawką.

 #302561  autor: hettman
 08 gru 2008, 21:39
nic nie zrobisz,jedynie droga reklamacyjna i musisz czekać ale może kup 2-gi nr. prepaid (np.heyah) do tego jakiś tani telefon i podawaj go swoim klientom i jak coś to zawsze jak nie na jeden to na drugi się dodzwonia(nie wybieraj plusa tylko era-lub orange bo jeżeli wystąpi np.problem z nadajnikami plusa to dotknie też play-roaming wew.)

 #302564  autor: damian_torun
 08 gru 2008, 21:43
nie mam włączonej funkcji przekierowania połączeń. konsultant powiedział, że muszę w opcjach telefonu ustawić wybieranie sieci "ręcznie" i wybrać sieć PLAY, ponieważ loguje się automatycznie do bts'u plusa... gdzie tu logika? skoro play dzierżawi anteny polkomtela...

[ Dodano: 2008-12-08, 21:48 ]
w tym rzecz, że jest to nie możliwe podać drugi nr telefonu ponad 700 klientom... poleconym przez klientów... ktoś musi odpowiadać za moje straty finansowe, prawda? rozumiem, że problem dotyczyłby 1 dnia ale nie ponad 7 dni!

 #302568  autor: elrond
 08 gru 2008, 21:59
Kempa pisze:gdzie tu logika? skoro play dzierżawi anteny polkomtela...
niestety, są problemy z korzystaniem z sieci Plusa. Konsultant radzi Ci dobrze i to najlepsze wyjście w tej sytuacji jeśli masz zasięg. Sam mam co jakiś czas sytuacje że nie mogę sie dodzwonić nigdzie, smsy nie dochodzą... Jak widać Play ze wszystkimi swoimi zaletami, ma też poważne problemy techniczne co może być nieprzyjemne w skutkach.

 #302571  autor: damian_torun
 08 gru 2008, 22:13
ok, takie problemy to jeszcze bym przeżył, natomiast klient dzwoniący do mnie, uzyskuje informacje, że "WYBRANY NUMER NIE ISTNIEJE"!!! rozumiem, że uzyskałby informacje iż jestem poza zasięgiem etc. jeszcze gdybym dostawał powiadomienie, że ktoś próbował się ze mną skontakować... ja mogę dzownić i smsować do wszystkich bez żadnych problemów, to inni nie mogą się do mnie dodzwonić! ustawianie sieci ręcznie co 3min jest nierealne, zresztą i tak nie daje gwarancji że zaloguje się do btsa play.

 #302572  autor: tomko111
 08 gru 2008, 22:20
damian_torun, a próbowałeś włożyć swoją kartę SIM do innego telefonu? Problem dalej występuje?

 #302573  autor: damian_torun
 08 gru 2008, 22:22
spróbuje, do 2G...

 #302588  autor: microcom
 08 gru 2008, 23:04
Niestety mamy problemy dotyczy to w większości osób zalogowanych do nadajników Plusa, jeżeli chodzi o odszkodowanie to jako takiego nie dostaniesz za poniesione straty, możesz co najwyżej wystąpić o obniżenie abonamentu lub inną rekompensate np darmowe minuty lub coś takiego ale na kase nie licz. a polecam też przeczytanie regulaminu i zobaczenie ile mamy na odpowiedz reklamacji.

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302595  autor: tropek
 08 gru 2008, 23:24
Też mnie to trochę martwi, bo zamierzam przenieść swój nr z Plusa do Play... Ale tak na dobrą sprawę, właściwie powinno to być bez znaczenia czy przeniosło się swój nr z innej sieci do Play czy uzyskało zupełnie nowy nr Play, skoro wszyscy w tej sieci póki co także korzystają z nadajników Plusa...

 #302598  autor: tomko111
 08 gru 2008, 23:28
tropek, to nie ma znaczenia czy używasz numeru przeniesionego od innego operatora, czy numeru Playa - jeżeli jest problem z nadajnikami to będzie on występował u numeru przenoszonego jak i tego z Playa.

 #302599  autor: damian_torun
 08 gru 2008, 23:28
jedynym rozsądnym wyjściem jest rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. skoro firma nie wywiązuję się z zawartej umowy i naraża mnie na czyste straty finansowe, to powinna ponieść konsekwencje.. dobrze wiem jaka jest procedura, ale tak jak napisałem wyżej, brak kontaktu z klientami może doprowadzić mnie do braku płynności a w efekcie to zamknięcia działalności. to nie jest problem typu "nie mogę wysłać smsa" tylko problem "firma pana damiana juz nie istnieje, wiec poszukamy innej"
jeszcze raz powtórze, osoby dzwoniące do mnie słyszą komunikat "WYBRANY NUMER NIE ISTNIEJE"!

 #302601  autor: farfi
 08 gru 2008, 23:34
moja szefowa ma Play i komunikat, że numer nie istnieje słyszę parę razy dziennie :-D
mniej więcej raz na 3-4 próby 8)

 #302602  autor: tropek
 08 gru 2008, 23:39
farfi pisze:moja szefowa ma Play i komunikat, że numer nie istnieje słyszę parę razy dziennie :-D
mniej więcej raz na 3-4 próby 8)
Jeżeli tak często występują te problemy to w takim razie lepiej nie wiązać się z Play bądź, tak jak pisze damian_torun, rozwiązać umowę z Play...
Ale może to nie są tak częste i powszechne przypadki? Chociaż zdaję sobie sprawę z tego, że w przypadku firm nawet sporadycznie występujący problem tego typu, jest nie do zaakceptowania. :(

 #302605  autor: microcom
 08 gru 2008, 23:48
wiesz tak myśle i się zastanawiam czy ten problem wystepuje cały czas jeżeli tak to możesz rozwiązać umowe z winy operatora poniewarz ten utracił techniczną możliwość świadczenia tobie usługi ale jeżeli ten problem występuje od czasu do czasu to pamiętaj że operator ma prawo do przerwy technicznej która może trwać do 48h.

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302611  autor: damian_torun
 09 gru 2008, 00:03
jeżeli miałaby być to przerwa techniczna to powinienem zostać o niej powiadomiony, wszystkie regulaminy play są mi znane.

 #302615  autor: microcom
 09 gru 2008, 00:09
damian_torun pisze:jeżeli miałaby być to przerwa techniczna to powinienem zostać o niej powiadomiony, wszystkie regulaminy play są mi znane.
no prosze a myślałem że tylko ja znam wszystkie regulaminy :) więc informuje że operator niema obowiązku informować o przerwach technicznych zwłaszcza iż tak jak napisałem ta przerwa dotyczy nadajników Plusa

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302619  autor: damian_torun
 09 gru 2008, 00:19
a czy możesz mi podać w którym z regulaminów jest przytaczany przez Ciebie zapis? może jest to jakiś przepis z ustawy telekomunikacyjnej?