• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #283150  autor: tejerek
 15 sie 2008, 12:37
Od wczoraj gdy próbujemy zalogować się do Internetowego Biura Obsługi sieci Era otrzymujemy komunikat:
Kod: Zaznacz cały
Szanowni Państwo.
Uprzejmie informujemy, że ze względu na TRWAJĄCĄ modernizację naszych systemów, serwis I-BOA będzie niedostępny dla użytkowników od 14.08.2008 21:30 do 18.08.2008 07:30.
Za utrudnienia przepraszamy. 
Czy ktoś z was wie może na czym będzie polegała ta modernizacja?
Skoro będzie trwać tak długo i nie można w ogóle korzystać z I-BOA to czy zajdą jakieś poważne zmiany, czy jest to tylko zwykła konserwacja serwisu?

Pozdrawiam wszystkich...

 #283155  autor: aga
 15 sie 2008, 12:51
U mnie pojawia się:
Kod: Zaznacz cały
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 #283170  autor: bongogong
 15 sie 2008, 14:32
Rekonfiguracja systemow. Ma potrwac do poniedzialku do rana. Polecam uzbroic sie w cierpliwosc i liczyc na to ze nic sie nie obsunie ;)

 #283177  autor: tesla
 15 sie 2008, 15:16
tejerek pisze:czy zajdą jakieś poważne zmiany, czy jest to tylko zwykła konserwacja serwisu?
powaaażne zmiany, tego możemy być pewni :)

Na końcu zdania dajemy kropkę, potem spację i zaczynamy z dużej litery. Proste?

 #283179  autor: vinc
 15 sie 2008, 15:23
tesla pisze:
tejerek pisze:czy zajdą jakieś poważne zmiany, czy jest to tylko zwykła konserwacja serwisu?
powaaażne zmiany, tego możemy być pewni :)
Jasne :roll: zobaczymy w poniedziałek. Bo takie gdybanie to wiadomo, że nic nie wnosi.

Obrazek

 #283196  autor: tejerek
 15 sie 2008, 16:51
Czego wam najbardziej brakuje w I-BOA i co chcielibyście zmienić? Bo mi:

- informacji o wykorzystaniu pakietów minut i danych
- książki adresowej tak aby wyświetlała się nazwa osoby, a nie tylko numer w wykazie połączeń
- raportów połączeń tak abym wiedział do której sieci najczęściej dzwonię itp.
- połączonej opcji z bramką sms tak aby nie trzeba było się logować osobno na omnixie

Jednym słowem mówiąc chciałbym aby wyglądało to podobnie jak w Orange.

Pozdrawiam wszystkich...

 #283644  autor: pawel_k
 18 sie 2008, 17:03
Ja jedna zmiane w iBOA zauwazylem, na rachunku.......... :wink:
Obrazek

:)

 #297309  autor: metpablo
 12 lis 2008, 17:52
Od ostatniej modernizacji ciągle są jakieś problemy z działaniem i-boa... Od godziny próbuję się zalogować i nic, bez rezultatu :cry:

 #297430  autor: Marens
 13 lis 2008, 16:58
metpablo pisze:Od ostatniej modernizacji ciągle są jakieś problemy z działaniem i-boa... Od godziny próbuję się zalogować i nic, bez rezultatu :cry:
W Heyah jest problem z jednorazowym hasłem, nie dochodzą.

 #301521  autor: metpablo
 04 gru 2008, 11:22
Ostatnio znowu miałem problemy z logowaniem. Teraz (chwilowo zapewne :wink: ) działa. Nie mogę za to podejrzeć e-faktury i rachunku szczegółowego. "Wystąpił błąd. Prosimy spróbować później". I tak od 1. grudnia. Porażka

[ Dodano: 2008-12-11, 14:28 ]
Wprowadzili wirtualnego konsultanta. Korzysta z silnika przetwarzania tekstu na mowę IVONA. Ciekawe jak bardzo będą nad tym pracowali. Jak na razie ta "sztuczna inteligencja" jest dość żałosna. Jedną z odpowiedzi jaką uzyskałem było - "Tak, mam zdrowe zęby. I własne" :lol: Na zupełnie inne pytanie :D A tematy jakie sama proponowała wirtualna doradczyni to głównie "zalety era premia <<jak dobrze mieć abonament>>" i "przedłużenie umowy już na 4 miesiące przed jej końcem".