• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #297229  autor: Shinnok22
 12 lis 2008, 00:39
Z dniem 12 grudnia tego roku konczy mi sie umowa na internet w Orange nie chce dalej jej przedluzac(zalozylem sobie WiMax Netii) i moje pytanie jest nastepujace gdzie musze zglosic to, ze nie przedluzam dalej z nimi umowy czy mam to zrobic w najblizszym punkcie Orange czy moze jakis paier przeslac faksem albo cos innego?

Prosze o wmiare szybka i dokladna odpowiedz. Jezeli taki temat lub podobny juz byl to przepraszam
Ostatnio zmieniony 12 lis 2008, 17:34 przez Shinnok22, łącznie zmieniany 1 raz.

 #297230  autor: maniek
 12 lis 2008, 00:47
Shinnok22 pisze:czy mam to zrobic w najblizszym punkcie Orange
Tak możesz i niech ci dadzą potwierdzenie rezygnacji
 #297295  autor: biotyt
 12 lis 2008, 16:53
Shinnok22 pisze:Z dniem 12 grudnia tego roku konczy mi sie umowa na internet w Orange nie chce dalej jej przedluzac(zalozylem sobie WiMax Netii) i moje pytanie jest nastepujace gdzie musze zglosic to, ze nie przedluzam dalej z nimi umowy czy mam to zrobic w najblizszym punkcie Orange czy moze jakis paier przeslac faksem albo cos innego?

Prosze o wmiare szybka i dokladna odpowiedz. Jezeli taki temat lub podobny juz byl to przepraszam
Wiele razy był wałkowany temat o problemach z rozwiązaniem umowy w Orange drogą listowną czy faksem. Sądzę, że najlepiej wybrać się do punktu Orange, tam wszystko załatwić na papierze i wziąć dowód rozwiązania umowy.

biotyt

 #297665  autor: Lukaszsz
 14 lis 2008, 18:41
Ja wysłałem rezygnację z Business Everywhere (Orange Free dla biznesu) faksem. Następnego dnia zadzwoniłem na *600 aby potwierdzić i konsultant potwierdził, ze rezygnacja została przyjęta.

Generalnie nie miałem żadnych problemów załatwiając to faksem. Rozmawiałem wcześniej z moim opiekunem biznesowym czy może lepiej dać mu rezygnacje, ale on powiedział, ze on tez musialby to faksem wysylac.

Nokia 3210 -> Nokia 3410 -> Siemens SL45i -> Nokia 6610i -> Siemens CX65 -> Siemens S65 -> Nokia E50 -> Nokia E51 -> Nokia E52 -> Nokia E6 -> Sony Xperia L -> LG G3s -> LG G3 -> LG G6 -> LG G7 -> Asus Zenfone 8

 #297720  autor: dechomenon
 14 lis 2008, 23:14
Lukaszsz pisze:Generalnie nie miałem żadnych problemów załatwiając to faksem. Rozmawiałem wcześniej z moim opiekunem biznesowym czy może lepiej dać mu rezygnacje, ale on powiedział, ze on tez musialby to faksem wysylac.
jemu po prostu się nie chciało wyłączać tego..ale i tak pójdzie mu to w plan churn, jednak nie chciał mieć dodatkowej roboty.

 #299364  autor: express100
 23 lis 2008, 21:05
Moi znajomi i rodzinka rezygnowali poprzez:
:arrow: pójście do salonu i rozwiązanie umowy, zawsze brali potwierdzenia (najlepiej oceniane)
:arrow: fax-em (czasami mieli problemy)
:arrow: list polecony za potwierdzeniem odbioru (Orange często nie przyjmuje takich listów i one wracają, jeżeli się napisze REZYGNACJA)
Ja polecam salon :wink:
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #300722  autor: kowcio
 30 lis 2008, 11:15
express100 pisze:Ja polecam salon :wink:
Pozdrawiam! :-D
Ja też, ostatnio właśnie poprzez salon składałem rezygnacje (Orange Free), dostałem potwierdzenie i jest ok ;) miejmy nadzieję, że nie będzie problemu.