• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #298248  autor: pumba
 17 lis 2008, 20:32
Dziwie się że w BOA robią takie problemy, to o czym piszecie jest błędem w sytemie zetafona i poprostu system nie aktualizuje ważności konta przez co użytkownik zetafona otrzymuje smsy z ponagleniami do dokonania doładowania a w konsekwencji pismo z karą do zapłaty za zerwanie warunków umowy, ale wystarczy jeden telefon do BOA i problem jest rozwiązywany w trakcie rozmowy. Sam miałem do czynienia z kilkoma takimi przypadkami i za każdym razem problem został rozwiązany poprzez jeden telefon do BOA.

 #298265  autor: jablo
 17 lis 2008, 21:21
No niestety w przypadku tych blokad które sa w większości niezasadne, sprawa nie jest możliwa do załatwienia podczas jednej rozmowy. Specyfika tych blokad niestety nie pozwala i na zdjęcie ich podczas rozmowy. Problem wymaga zgłoszenia do działu reklamacyjnego, a to wiąże się niestety z czasem... Jest to po prostu standardowa procedura reklamacyjna, która nawet w najgorszych wypadkach może potrwać maksymalnie do 30 dni. I tutaj krzyki i wrzaski niestety nic nie pomogą. Oczywiście, jeżeli jest to blokada założona na wskutek jakiegoś błędu systemowego, na numer klienta jest przyznawana rekompensata, o czym jest informowany pisemnie.

A wracając do danych konsultantów które są wysyłane po rozmowie. Są to automatycznie wysyłane przez system, nie człowieka wizytówki. A że czasem są, czasem nie - siła wyższa niestety...

 #298347  autor: tredan
 18 lis 2008, 13:01
wczoraj telefon na stacjonarny z przeprosinami za pomyłkę - do dzisiaj odblokowania numeru nie ma - jest nota obciążeniowa - znowu będę dzwonił!!! Każdy telefon płatny!!!

 #298356  autor: jablo
 18 lis 2008, 14:13
Pismo z notą obciążeniową możesz spokojnie zignorować, zostało wysłane zanim sprawe wyjaśnili że jest to niezasadne i z winy operatora.

 #298955  autor: tredan
 21 lis 2008, 15:28
Telefon odcięty całkowicie - *500 i *100 również

 #298997  autor: express100
 21 lis 2008, 20:04
To ruszaj do UKE i UOKiK- naprawdę, oni umieją pomóc, zrób to bo Twój "wirtualny dług" sprzedadzą jeszcze firmie windykacyjnej i będziesz miał problemy i to duże...
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #299048  autor: Vieslav
 22 lis 2008, 09:32
Czy tak ciężko wstać od komputera i pójść do salonu? Koleżanka miała podobny problem (pisałem gdzieś o tym); wyłączyli jej numer i naliczyli karę. Poszła do salonu i w 5 minut problem rozwiązali i mogła korzystać z telefonu.

 #299329  autor: tredan
 23 lis 2008, 18:51
Mulder pisze:Czy tak ciężko wstać od komputera i pójść do salonu? Koleżanka miała podobny problem (pisałem gdzieś o tym); wyłączyli jej numer i naliczyli karę. Poszła do salonu i w 5 minut problem rozwiązali i mogła korzystać z telefonu.
Chyba nie bardzo jesteś zorientowany! Co może pomóc salon, jeżeli sprawa już jest w "centrali" i tam matołkopracownicy (trudno inaczej nazwać) nie mogą sprawy wyprostować, bo konsultanci pracują po drugiej strony korytarza niż reklamacja a jeszcze w innym pokoju dział windykacji!!!

 #299334  autor: express100
 23 lis 2008, 19:10
tredan, czy coś już załatwiłeś?
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #299679  autor: bjetka
 25 lis 2008, 11:58
ja tez mam ten sam problem od 15 listopada mam zablokowany fon!regularnie wydzwaniam do bok i zawsze to samo-błąd systemu,proszę cierpliwie czekac moja cierpliwość sie kończy ale chciaz zwrócili mi koszty połączeń do nich-masakra!

 #299703  autor: jablo
 25 lis 2008, 14:54
bjetka pisze:ja tez mam ten sam problem od 15 listopada mam zablokowany fon!regularnie wydzwaniam do bok i zawsze to samo-błąd systemu,proszę cierpliwie czekac moja cierpliwość sie kończy ale chciaz zwrócili mi koszty połączeń do nich-masakra!
Nie dzwon tylko czekaj. Zwrócą nie martw się

 #300026  autor: tredan
 27 lis 2008, 09:10
Dostałem pisemko z firmy, że 17 listopada blokada zdjęta - za okres nieaktywnego telefonu naliczona jakaś tam niewielka kwota - podpisał starszy doradca - telefonu do dzisiaj brak pomimo kilkakrotnych już rozmów z konsultantami i dwoma wysłanymi e_mailami. Termin doładowania się zbliża i co ciekawe nikt mi nie mógł odpowiedzieć, czy w tej sytuacji mam doładować czy nie. Usłyszałem, że w firmie pracuje 800 osób i muszą znaleźć tą która się tym zajmuje a to musi potrwać. Ciekawe czasy!!! Pozdrawiam wszystkich śledzących temat!

 #300028  autor: bjetka
 27 lis 2008, 09:45
witam ! skorzystałam z rady i wysłałam maila do uokik otrzymałam odpowiedz ze nie podejmuja działań w indywidualnych sprawach . Odesłali mnie do rzecznika konsumentów.

[ Dodano: 2008-11-27, 09:51 ]
Moze to lepszy kierunek bo Rzecznik Konsumentów odpowiedział,ze odpowie na moje pytania po zapoznaniu sie z trescia umowy z Orange Trzba wysłac

 #300217  autor: express100
 28 lis 2008, 09:11
tredan pisze:Usłyszałem, że w firmie pracuje 800 osób i muszą znaleźć tą która się tym zajmuje a to musi potrwać. Ciekawe czasy!!! Pozdrawiam wszystkich śledzących temat!
Jak były problemy w Orange On-line to ja też podobnego tekstu słuchałem, po jakiś 2-3 tygodniach naprawili usterkę, a polegała ona na tym, że wyświetlały się wszystkie dane osobowe+numer+plan taryfowy+stan konta/wysokość abonamentu+punkty PROFIT itp.
Ale to na długo nie pomogło :evil:
Naprawili, ale mimo to jak wchodzę w Orange On-line to i tak dalej widzę numer telefonu obcej osoby oraz jej plan taryfowy, punkty, imię i nazwisko itd.
Przykre, bo boję się, że i moje dane tak każdemu, bez logowania na moje konto wyskakują :(
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #300229  autor: bjetka
 28 lis 2008, 10:23
hej tredan,ja bym doładowała konto dla wszelkiej pewnosci .My jesteśmy tylko szaraki a Orange to Moloch! jeszcze sie doczepia

 #300427  autor: tredan
 28 lis 2008, 23:08
Dzisiaj mam odblokowany telefon. Wczoraj wysłałem kolejnego e-maila (trochę ostry - do "pracomatołków" jak to by określił znany polityk) - może to pomogło? Odblokowano bez zawiadomienia!

 #300742  autor: jablo
 30 lis 2008, 13:14
tredan pisze:Dzisiaj mam odblokowany telefon. Wczoraj wysłałem kolejnego e-maila (trochę ostry - do "pracomatołków" jak to by określił znany polityk) - może to pomogło? Odblokowano bez zawiadomienia!
Nie sądzę aby Twoj ostatni mail coś pomógł, obstawiam że jeszcze nawet nie został przeczytany :D Po prostu zakończono procedurę reklamacyjną i odblokowali Ci telefon. A zawiadomienie pewnie jest już w drodze.

 #300873  autor: express100
 30 lis 2008, 22:14
tredan pisze:Dzisiaj mam odblokowany telefon. Wczoraj wysłałem kolejnego e-maila (trochę ostry - do "pracomatołków" jak to by określił znany polityk) - może to pomogło? Odblokowano bez zawiadomienia!
GRATULUJĘ :smt005 :!:
Oni maile bardzo wolno czytają (w każdej sieci), pewnie za dwa tygodnie dopiero przeczytają, a za trzy tygodnie odpiszą, o ile w ogóle odpiszą :lol: :wink:
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #301879  autor: tredan
 05 gru 2008, 16:27
30 listopada telefon odblokowany - dzisiaj SMS, że zgłoszenie przyjęto i zostanie rozpatrzone!!! :mrgreen: