Użytkownik
telepolis
telepolis pisze:nie no teraz to juz przegieliscie!
telepolis pisze:moze mam wam jeszcze podac numer buta, fiuta i
ulubione danie?
Człowieku, po takich tekstach to wogóle bym na ich miejscu ci nie odpowiedział. Pomyśl o grzeczniejszym zachowaniu bo to co tu prezentujesz to totalne dno bez możliwości nawiązania z toba normalnego dialogu.telepolis pisze: heh, pani Lidio... smieszni jestescie?
Witam serdecznie.
Dziękuję za nadesłaną korespondencję
Uprzejmie informuję, iż Pakiet 3G to usługa promocyjna, która jest
włączana na 6 miesięcy do każdego nowego kontraktu sprzedawanego z
telefonem 3G oraz kartą USIM. Dodatkowo informujemy, że pakiet dostępny
jest również dla dotychczasowych Klientów pod warunkiem posiadania telefonu
obsługującego UMTS i przedłużenia dotychczasowej umowy o 2 miesiące.
Mam nadzieję, że udzielone informacje okażą się pomocne.
Pozdrawiam,
Monika Wieczorek
----- Oryginalna wiadomość -----
[email protected]
02-09-2008 22:05:50
PROSTE PYTANIE !!!!!!!!
:
Czy w nowych abonamentach indywidualnych jest promocja "pakiet 3G" ?
Odpowiedź jest prosta i składa się z TRZECH liter !!!
proszę o odpowiedź
[email protected] napisał(a):
> Witam serdecznie.
>
>
> Dziękuję za przesłaną korespondencję.
>
> Uprzejmie informuję, że w nowych ofertach sprzedaży, dzięki
podstawowemu
> pakietowi złotówek (bez promocj) może Pan korzystać z pakietu 3G,
ponieważ
> środki te w całości można wykorzystać na wszystkie usługi komórkowe
> (połączenia głosowe do krajowych operatorów stacjonarnych i
komórkowych,
> SMS i MMS standardowy do krajowych operatorów komórkowych, przesyłanie
> danych (pakietowe lub CSD), wideorozmowa, SMS-y międzynarodowe, MMS-y
> międzynarodowe, SMS-y do sieci stacjonarnej, Połączenia w roamingu,
> Połączenia z numerami specjalnymi ( również jednorazowe,
nieabonamentowe
> serwisy Premium Rate),
> SMS-y i MMS-y specjalne (również jednorazowe, nieabonamentowe serwisy
> Premium Rate), Połączenia międzynarodowe, Połączenia konferencyjne.
>
>
>
> Mam nadzieję, że udzielone informacje okażą się pomocne.
>
> Zachęcam równocześnie do samodzielnej aktywacji i modyfikacji usług pod
> bezpłatnym numerem *500 oraz na naszej stronie internetowej
> www.orange.pl/on-line, gdzie można również samodzielnie i bezpłatnie
> pobrać
> fakturę i rachunek szczegółowy.
>
> Pozdrawiam,
> Iwona Kwiatosz
> Konsultant w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
> PTK Centertel Sp. z o.o.
> tel.: *100
> ----- Oryginalna wiadomość -----
>
> [email protected]
> 26-08-2008 00:10:49
>
> Czy w nowych planach dla klientów indywidualnych obowiązują warunki
> promocyjne pakiet 3G ?
>
> W regulaminie ( http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1812/1856195.pdf
)
> niestety nie ma o tym słowa.
>
> Proszę o odpowiedź
>
> Pozdrawiam
>
> Abonent
>
> ---------------------------------------------------------------
[code][code]
Z jednej strony wydaje się to głupie pytanie, z drugiej rozsądne. Ile razy były afery, że ktoś podpisał umowę, a nie ma zasięgu. Jeśli zgłoszenia składają klienci kontraktowi to oczywiste, że należało by im zapewnić możliwość korzystania z usług jak najszybciej. Wtedy może uda się przekonfigurować okoliczne stacje lub wybudować nową. Sądzę, że takie zgłoszenia od użytkowników na kartę mają mniejszy priorytet - mniej dochodowy klient, niepewny i zawsze może zrezygnować. Kontrakty stanowią sporą część przychodów więc należy o nie dbać.jurak pisze:BOK Orange przez e-mail to totalne dno.
Na pytanie o brak zasięgu sieci (w pewnym miejscu) spytali mnie z jakiej oferty korzystam. Ktoś może wie czy dla POPa mają więcej nadajników![]()
![]()
Dzwoniłem kiedyś do BOK Orange z telefonu TPSA.Marcin1108 pisze:Może dlatego, że ja umiem zadać normalnie pytanie ?