• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #296639  autor: telepolis
 08 lis 2008, 20:40
ponizej umieszczam cala korespondencje, chronologicznie, jak krazyla pomiedzy mna i bok'iem, lacznie z moja ostatnia odpowiedzia, na ktora nie uzyskalem jeszcze odpowiedzi, ale jak tylko ja otrzymam to umieszcze ja tutaj. zwroccie uwage jak uwaznie czytaja poprzednie wpisy (a prosza by umieszczac calosc korespondencji) i na poziom merytoryczny ich odpowiedzi... taka ciekawostka...

p.s.
nie wytrzymalem i uzylem jendego slowa nieparlamentarnego, za co tych, ktorzy czuja sie urazeni, przepraszam...

oto i ona:


nie no teraz to juz przegieliscie! mam podac numer telefonu? przeciez on
jest podany w tej korespondencji!!! ze niby co? zglosilem problem nie podajac
numeru telefonu jakiego on dotyczy? radze dokladniej poczytac calosc.
nr pesel i nazwisko? przeciez to prepaid (o tym tez mowa w korespondencji, a
nie wiecie czy to post czy pre paid!), wiec nie macie pojecia kim jestem i
te dane nic wam nie pomoga! moze mam wam jeszcze podac numer buta, fiuta i
ulubione danie?
czekam az ktos kompetentny zajmie sie wyjasnieniem tej sprawy, bo na razie
wszystkie odpowiedzi to jakas farsa... az nie moge sie doczekac co przyslecie
w kolejnej odpowiedzi...


---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: [email protected]
Do: [email protected]
Data: 8 listopada 2008 16:23
Temat: RE: Re: RE: orange on-line

> Witam,
>
> Dziękuję za przesłaną korespondencję
> Proszę o podanie numeru telefonu, imienia i nazwiska oraz kodu
abonenckiego (ew. PESEL) lub kodu PUK w przypadku posiadania numeru w ofercie "na
kartę".
> Uzyskane informacje pozwolą nam na analizę zgłoszenia i udzielenie
odpowiedzi za pomocą poczty elektronicznej. Informacje te pozwola nam na
weryfikację problemu oraz jego usunięcie.
> Proszę o przesłanie tych danych w formie odpowiedzi z zachowaniem
> dotychczasowej korespondencji.
>
> Pozdrawiam,
> Jarosław Lxxxxxxxxx
> Konsultant w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
> PTK Centertel Sp. z o. o.
> tel.: *100, 510 100 100
>
> „Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o.” z siedzibą w
Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w
Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy – Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym
2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72)
>
>
> ----- Oryginalna wiadomość -----
>
> [email protected]
> 31-10-2008 17:13:16
> heh, pani Lidio... smieszni jestescie? odpowiadacie dopiero teraz na
mojego maila z okolicy, bo juz nawet nie pamietam kiedy go wyslalem, 18.10.2008?
to prawie 2 tygodnie temu (ta data, ze niby zgloszono 29-10-2008 to niezla
sciema!) i w dodatku nie potraficie mi odpowiedziec tylko potrzebujecie
dalszych wyjasnien z mojej strony? to ja sie pytam co jest grane, ze nie dziala u
was nic jak nalezy. wy sie mnie nie pytajcie z jakiego planu na jaki itp,
macie super system, jestescie podobno najlepsi na rynku, oferujecie najwyzsza
jakosc itd, to chociaz wyciagnijcie sobie sami potrzebne informacje i mi
odpowiedzcie. to ja mam wam slac kolejnego maila, na ktorego mi odpowiecie znowu za
ok 2 tyg., czyli moze, choc nie koniecznie, uzyskam odpowiedz mnie
satysfakcjonujaca po miesiacu od zapytania? ta wasza obsluga klienta to jakas
porazka...
>
> p.s.
>
> samo zmienilo sie w orange on-line na akulny plan taryfowy... po 3 dniach,
w plusie przez 7 lat nigdy sie z czyms takim nie spotkalem....
>
>
> ---- Wiadomość Oryginalna ----
> Od: [email protected]
> Do: [email protected]
> Data: 31 października 2008 9:39
> Temat: RE: orange on-line
>
> > Witam
> >
> > Dziękuję za przesłaną korespondencję.
> >
> > W celu dokładnej weryfikacji informacji na koncie proszę o podanie
szczegółów: na jaki plan taryfowy dokonywał Pan zmiany i kiedy to miało
miejsce, oraz jaki plan taryfowy widnieje na orange on line, a o jakim jest Pan
informowany pod *500.
> >
> > Proszę o odpowiedź z zachowaniem dotychczasowej korespondencji.
> > Otrzymane informacje pozwolą mi na analizę i udzielenie odpowiedzi za
pomocą poczty elektronicznej.
> >
> > Pozdrawiam
> > Lidia Gxxxx
> > Starszy Doradca w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
> > PTK Centertel Sp. z o.o.
> > Tel.*100, 510100100
> >
> >
> >
> >
--------------------------------------------------------------------------------
> >
> > „Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o.” z siedzibą
w Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w
Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy – Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym
2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72)
> >
> >
> > ----- Oryginalna wiadomość -----
> >
> > [email protected]
> > 29-10-2008 11:04:23
> > ZGŁOSZENIE Z ECARE
> > ---------------------------------------
> >
> > Adres e-mail nadawcy: [email protected]
> > Numer MSISDN: 500xxxxxx
> > Numer konta:
> > Rynek: mass
> >
> > ---------------------------------------
> >
> > Typ zgłoszenia: pytanie
> >
> > Tytuł zgłoszenia: orange on-line
> > Treść zgłoszenia: witam
> > zmienilem za pomoca orange on-line plan taryfowy (prepaid). dostalem
sms'a potwierdzajacego zmiane planu, jak dzwonie na *500 tez mnie witaja w tym
nowym planie taryfowym, a jak wchodze ponownie na orange on-line to mi
pokazuje, ze mam niby ten stary plan taryfowy. czemu u was wszystko tak kuleje?
kiedy, jesli w ogole, to sie tam zmieni? ile mam czekac?
> >
> > ---------------------------------------
> >
> > Zgody:
> >
> > [wyrażono zgodę] "Wyrażam zgodę na kierowanie przez PTK Centertel
sp. z o.o. oraz inne podmioty z grupy Telekomunikacji Polskiej informacji
handlowej, obejmującej towary lub usługi PTK Centertel sp. z o.o. lub innych
podmiotów z Grupy Telekomunikacji Polskiej, za pomocą środków komunikacji
elektronicznej, w szczególności pocztą elektroniczną czy poprzez SMS.
Grupa Telekomunikacji Polskiej oznacza Telekomunikację Polską SA oraz spółki
od niej zależne lub powiązane kapitałowo."
> >
> > [nie wyrażono zgody] "Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych w celach marketingowych przez PTK Centertel sp. z o.o. ul.
Skierniewicka 10a; 01-230 Warszawa. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy o ochronie
danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje
prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia. Zebrane dane osobowe
będą przechowywane w bazie danych, której administratorem jest spółka pod
firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie, adres: 01-230 Warszawa, ul. Skierniewicka 10a (dalej: PTK Centertel Sp. z
o.o.). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. PTK Centertel Sp. z o.o.
gwarantuje, że podane dane zostaną zachowane w poufności oraz będą
wykorzystywane i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. PTK
Centertel Sp. z o.o. gwarantuje również prawo dostępu do swoich danych
osobowych, prostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich
przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne,
nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do
realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Zgoda na przetwarzanie danych
osobowych w powyżej wskazanym zakresie może być w każdym czasie
odwołana. "
> >
> > ---------------------------------------

 #296641  autor: elrond
 08 lis 2008, 20:47
telepolis pisze:nie no teraz to juz przegieliscie!
telepolis pisze:moze mam wam jeszcze podac numer buta, fiuta i
ulubione danie?
telepolis pisze: heh, pani Lidio... smieszni jestescie?
Człowieku, po takich tekstach to wogóle bym na ich miejscu ci nie odpowiedział. Pomyśl o grzeczniejszym zachowaniu bo to co tu prezentujesz to totalne dno bez możliwości nawiązania z toba normalnego dialogu.

Masz nieregulaminowy nick. Czekamy na pana/panią w zielonym.

 #296649  autor: pierzu
 08 lis 2008, 21:16
jednak w jednym trzeba przyznać rację :

Obsługa BOK orange przez e-mail to jakaś FARSA...
oto moja korespondencja:
Kod: Zaznacz cały
Witam serdecznie.

Dziękuję za nadesłaną korespondencję

Uprzejmie informuję, iż Pakiet 3G to usługa promocyjna, która jest
włączana na 6 miesięcy do każdego nowego kontraktu sprzedawanego z
telefonem 3G oraz kartą USIM. Dodatkowo informujemy, że pakiet dostępny
jest również dla dotychczasowych Klientów pod warunkiem posiadania telefonu
obsługującego UMTS i przedłużenia dotychczasowej umowy o 2 miesiące.

Mam nadzieję, że udzielone informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam,
Monika Wieczorek



----- Oryginalna wiadomość -----

[email protected]
02-09-2008 22:05:50
 PROSTE PYTANIE !!!!!!!!

:

Czy w nowych abonamentach indywidualnych jest promocja "pakiet 3G" ?

Odpowiedź jest prosta i składa się z TRZECH liter !!!

proszę o odpowiedź


[email protected] napisał(a):
> Witam serdecznie.
> 
> 
> Dziękuję za przesłaną korespondencję.
> 
> Uprzejmie informuję, że w nowych ofertach sprzedaży, dzięki
podstawowemu
> pakietowi złotówek (bez promocj) może Pan korzystać z pakietu 3G,
ponieważ
> środki te w całości można wykorzystać na wszystkie usługi komórkowe
> (połączenia głosowe do krajowych operatorów stacjonarnych i
komórkowych,
> SMS i MMS standardowy do krajowych operatorów komórkowych, przesyłanie
> danych (pakietowe lub CSD), wideorozmowa, SMS-y międzynarodowe, MMS-y
> międzynarodowe, SMS-y do sieci stacjonarnej, Połączenia w roamingu,
> Połączenia z numerami specjalnymi ( również jednorazowe,
nieabonamentowe
> serwisy Premium Rate),
> SMS-y i MMS-y specjalne (również jednorazowe, nieabonamentowe serwisy
> Premium Rate), Połączenia międzynarodowe,  Połączenia konferencyjne.
> 
> 
> 
> Mam nadzieję, że udzielone informacje okażą się pomocne.
>  
> Zachęcam równocześnie do samodzielnej aktywacji i modyfikacji usług pod

> bezpłatnym numerem *500 oraz na naszej stronie internetowej 
> www.orange.pl/on-line, gdzie można również samodzielnie i bezpłatnie
> pobrać 
> fakturę i rachunek szczegółowy.
>  
> Pozdrawiam,
> Iwona Kwiatosz
> Konsultant w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
> PTK Centertel Sp. z o.o.
> tel.: *100

> ----- Oryginalna wiadomość -----
> 
> [email protected]
> 26-08-2008 00:10:49
>  
> Czy w nowych planach dla klientów indywidualnych obowiązują warunki
> promocyjne pakiet 3G ?
> 
> W regulaminie ( http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1812/1856195.pdf
)
> niestety nie ma o tym słowa.
> 
> Proszę o odpowiedź
> 
> Pozdrawiam
> 
> Abonent
> 
> ---------------------------------------------------------------

po około 3 TYGODNIACH jakiś inny konsultant jeszcze raz odpowiedział. Tym razem trochę bardziej konkretną:
Witam

Uprzejmie informujemy, że pakiet 3g i promocję obowiązujace w tym że
pakiecie sa dostepne we wszystkich planach taryfowych.

Pozdrawiam

Piotr Domański
Biuro Obsługi Klienta Biznesowego
PTK Centertel Sp z.o.o.
Kod: Zaznacz cały
[code][code]
[/code][/code]

nokia 5110 -> nokia 8210 -> siemens c35 -> motorola v2280 -> ericsson t29s -> sonyericssont610i -> nec e616v -> lg U8120 -> sonyericsson k600i -> motorola v360 -> nokia e66

 #296752  autor: user_delete10
 09 lis 2008, 18:43
W innym temacie jest narzekanie na obsługę BOKu Play,także nie tylko pomarańczowi nas zawodzą i dziwią. Niestety w korespondencjach e-mail z takimi firmami i call center wydaje się, że rozmawiamy z robotem a nie zwykłym człowiekiem.Odpowiedzi są tak sztywne,jakby wygenerowane przez komputer, występuje irytująca zbyt duża,zbędna grzeczność.wszystkie odpowiedzi są bardzo podobne do siebie.Miałem okazję spróbować przez tydzień pracy w call center i od razu uciekłem,bo to było tak monotonne i żałosne, że w zupełności rozumiem rozżalenie tych,którzy otrzymują takie jak powyżej odpowiedzi od BOK.

 #296755  autor: jurak
 09 lis 2008, 19:05
BOK Orange przez e-mail to totalne dno.
Na pytanie o brak zasięgu sieci (w pewnym miejscu) spytali mnie z jakiej oferty korzystam. Ktoś może wie czy dla POPa mają więcej nadajników :lol: :lol: :?:

 #296765  autor: mike278
 09 lis 2008, 20:28
no coz moje boje o dzialajaca skrzynke email w mboxie trwaja od 25.10. korespondencja tez przesmieszna. ja o niedzialajacej skrzynce a oni o bzdurach czy mi mbox dziala. i tak w kolko jakby mieli problem w rozroznieniu. paranoja.

Execute the order 66.

 #296807  autor: biotyt
 10 lis 2008, 00:59
jurak pisze:BOK Orange przez e-mail to totalne dno.
Na pytanie o brak zasięgu sieci (w pewnym miejscu) spytali mnie z jakiej oferty korzystam. Ktoś może wie czy dla POPa mają więcej nadajników :lol: :lol: :?:
Z jednej strony wydaje się to głupie pytanie, z drugiej rozsądne. Ile razy były afery, że ktoś podpisał umowę, a nie ma zasięgu. Jeśli zgłoszenia składają klienci kontraktowi to oczywiste, że należało by im zapewnić możliwość korzystania z usług jak najszybciej. Wtedy może uda się przekonfigurować okoliczne stacje lub wybudować nową. Sądzę, że takie zgłoszenia od użytkowników na kartę mają mniejszy priorytet - mniej dochodowy klient, niepewny i zawsze może zrezygnować. Kontrakty stanowią sporą część przychodów więc należy o nie dbać.

biotyt

 #297591  autor: microcom
 14 lis 2008, 12:02
pozatym zgodnie z regulaminem który zaakceptowałeś wkładając karte orange do tel. musisz się zarejestrować bez rejestracji operator niema obowiązku podawania ci jakichkolwiek danych a to że odpisali to jest ich dobra wola.

 #297600  autor: Marcin1108
 14 lis 2008, 12:54
Dziwne, ile razy ja bym ich o coś nie pytał przez BOK Online, zawsze odpisywali zgodnie z prawdą i bez zbędnych pytań.

Może dlatego, że ja umiem zadać normalnie pytanie ?

 #297633  autor: Marens
 14 lis 2008, 15:32
Marcin1108 pisze:Może dlatego, że ja umiem zadać normalnie pytanie ?
Dzwoniłem kiedyś do BOK Orange z telefonu TPSA.
Konsultantka kazała czekać i włączyła muzykę, Po 10min oczekiwania rozłączyłem się, bo nie chciałem dopłacać do problemu. Jakie było moje zdziwienie, jak oddzwoniła po 15min i przeprosiła że tyle to trwało i zdaje sobie z sprawę z tego, że połączenie z telefonu stacjonarnego nie należy do najtańszych.