• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #293589  autor: Jedrker
 20 paź 2008, 16:42
Hej.
Mam wielki problem z Orange, i z rozwiązaniem umowy.
Umowę mam do 10.03.2009 . Chciałem przedwcześnie zrezygnować z usług tej sieci, w trybie natychmiastowym .
Więc, udałem się do salonu Orange, tam wypełniłem odpowiedni druczek, wysłali go faksem. OK, faks zarejestrowali w systemie, i w odpowiedzi na pisemko telefon ma zostać wyłączony 10.03.2009 !
Okazało się, że zabrakło informacji o tym, że chcę rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym . OK
Udałem się do salonu Orange raz jeszcze, wysłałem pisemko z informacją, że chcę w trybie natychmiastowym rozwiązać umowę . Dzwoniłem potem do BOK, pytając się kiedy telefon zostanie wyłączony , wprowadzili znowu datę 10.03.2009 jako termin wyłączenia numeru.
Wysłałem jeszcze jedno takie pisemko, dzisiaj z ciekawości dzwonię do BOK, i jaka informacja padła ?
Telefon mają mi wyłączyć 10.03.2009 czyli wtedy, kiedy skończy mi się umowa .
Pytam się jakim prawem ?
Chcę zrezygnować z umowy w trybie natychmiastowym godząc się na karę za zerwanie umowy, a Ja jako klient w mniemaniu orange nie mogę zerwać wcześniej umowy. Chciało się podpisać umowę, to się męcz !

Co mam jeszcze zrobić, żeby ten telefon został wyłączony wcześniej niż przed zakończeniem umowy ?
Przecież chce zapłacić karę za zerwanie warunków umowy.
Gdzie można tą sprawę jeszcze zgłosić ?
Do UKE czy innej instytucji ?
Mam już dość Orange.
Z góry dzięki za udzielenie jakiś wskazówek, co tu by zrobić w tej sprawie.

 #293604  autor: Btk_Tomas
 20 paź 2008, 18:04
Jedrker pisze:Chcę zrezygnować z umowy w trybie natychmiastowym godząc się na karę za zerwanie umowy
Przekalkulowałeś to dokładnie?
Może lepiej bedzie jednak płacić im abo przez te kilka miesięcy, kara może być wyższa niż koszt płacenia abo w tym czasie.

 #293617  autor: Jedrker
 20 paź 2008, 19:04
Btk_Tomas pisze:Może lepiej bedzie jednak płacić im abo przez te kilka miesięcy, kara może być wyższa niż koszt płacenia abo w tym czasie.
to akurat wiem, różnica w wysokości 100-200 zł .
Generalnie chcę zrezygnować z ich usług w trybie natychmiastowym, bo mam już abonament w PLAYu ;)
No przecież mam prawo do rezygnacji z ich usług w każdym czasie, płacąc karę, więc czemu orange robi takie cyrki ?

 #293665  autor: mikage1
 20 paź 2008, 22:43
zadzwoń do UKE

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:15 do 16:15 pod numerem telefonu:

0801 900 853 lub 022 534 91 74

na pytania użytkowników odpowiadają pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #293670  autor: user_delete48
 20 paź 2008, 23:08
Szczerze mówiąc to jesteś dosyć dziwny jeżeli wolisz zapłacić np. 600 zł kary i nie dostać wcale minut a zapłacić 500 za abo do końca umowy i jeszcze mieć minuty na rozmowy. Jeżeli Ty nie chcesz to może chce Twój znajomy. Na pewno zgodzi się żebyś mu zapłacił 500 zł które opłacą jego rozmowy w przypadku cesji na niego Twojego abonamentu.

 #293673  autor: Jedrker
 20 paź 2008, 23:22
drwlodson,
generalnie powiem tak :
Moja kasa,i ja decyduję jak ją przeznaczę.
Decyzję podjąłem, i chce uwolnić się od jednego abonamentu ;)
mikage1,
dzięki !

 #293707  autor: ziomq
 21 paź 2008, 11:35
Niestety nie mogę znaleźć umowy.Ile kosztowałoby rozwiązanie umowy w Orange? Zawarte umowy: Mix za 10 zł netto oraz oferta Orange dla firm 160. Umowy zawarte pod koniec maja tego roku na 30 miesięcy z telefonami. Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy z Orange i przeniesieniem numeru do Play. Wykonuje 520 minut do wszystkich sieci+160 zł roaming z naliczaniem minutowym. Rachunki w Orange wynoszą ok. 600zł

 #293809  autor: Orfi
 21 paź 2008, 22:11
Zależy kiedy to brałeś,poprostu tyle ile jest zapisane w umowie. W którymś z tematów tu na forum jeden,z userów podawał info,że umowy podpisane po 31.08.2008 r. w Orange mają już inne zapisy dotyczące kar za przedterminowe rozwiązanie umowy. Wcześniej Orange brało zawsze kwotę kary z umowy. Ewentualnie czeka Cię wizyta w salonie Orange i będziesz miał dokładne info o jakie kwoty kar chodzi.

Orfi

 #293998  autor: konrad
 22 paź 2008, 23:31
ziomq, podaj numery na maila mojego z podpisu to jutro Ci spr. w systemie co i jak ;]

 #294034  autor: Jedrker
 23 paź 2008, 13:11
Generalnie temat można już zamknąć ;)
Po xx telefonach do Orange, dostałem dzisiaj smsa z informacją, że numer zostanie wyłączony 18.11.2008 roku, i zostanie naliczona kara umowna ;)

 #294087  autor: elfrid
 23 paź 2008, 18:44
Jedrker pisze:numer zostanie wyłączony 18.11.2008 roku, i zostanie naliczona kara umowna ;)
ile biora :P ?

 #294125  autor: Jedrker
 23 paź 2008, 21:17
elfrid pisze:ile biora :P ?
w moim wypadku 500 zł z groszami ;)

 #294328  autor: Marens
 25 paź 2008, 00:28
Jedrker pisze:Generalnie chcę zrezygnować z ich usług w trybie natychmiastowym
Btk_Tomas pisze:Może lepiej bedzie jednak płacić im abo przez te kilka miesięcy, kara może być wyższa niż koszt płacenia abo w tym czasie.
ziomq pisze:Umowy zawarte pod koniec maja tego roku na 30 miesięcy z telefonami
Jak się podpisuje umowę na 30 / 36 miesięcy dla tańszego telefonu to tak to sie później kończy. Znam wielu takich co podpisało umowę na internet 512kbps na 3 lata. Dopiero teraz powoli kończą im się umowy.

 #294356  autor: elfrid
 25 paź 2008, 10:45
Marens pisze:Jak się podpisuje umowę na 30 / 36 miesięcy dla tańszego telefonu to tak to sie później kończy. Znam wielu takich co podpisało umowę na internet 512kbps na 3 lata.
ja podpisalem umowe na 30 mies z orange. i jestem zadowolony. przeszedlem z twojego planu na plan na rozmowy potem z planu na rozmowy na orange abonament. wiec to nie jest tak, ze mam stawki do wszystkich 0,75zł. poza tym orange jest siecia pro kliencka, w przeciwienstwie do ery, ktora z klienta robi glupa. zebys sie tylko nie rozczarowal swoim nowym operatorem i nie zateskin do orange :twisted:

 #294413  autor: Marens
 25 paź 2008, 14:29
elfrid pisze:
poza tym orange jest siecia pro kliencka, w przeciwienstwie do ery,
i Plusa.

Jako, że jestem nowym klientem Orange. Jakoś wcześniej ich mijałem jestem zadowolony z podejścia do klienta. Załatwiałem znajomej aneks i usiadłem z wrażenia jak usłyszałem co jej zaproponowali. Oczywiście pozytywnie

 #294472  autor: konrad
 25 paź 2008, 18:01
Marens pisze:usiadłem z wrażenia jak usłyszałem co jej zaproponowali.
ja mam codziennie kilkanascie takich telefonow i smiem twierdzic ze jestescie rodzynkami ;] 99,99%

 #294483  autor: macs22
 25 paź 2008, 18:54
@elfrid
Era też jest siecią "prokliencką" i też dają ludziom możliwość przejścia na nowy abonament....

 #294523  autor: Marens
 25 paź 2008, 21:41
konrad pisze:smiem twierdzic ze jestescie rodzynkami ;] 99,99%
Możesz to rozwinąć...

 #294559  autor: elfrid
 26 paź 2008, 06:36
macs22 pisze:Era też jest siecią "prokliencką"
zwlaszcza dokonujac "uzupelnien" w regulaminie zamiast jego zmian i groazac klietom sadem, mimo ze kwestia jest sporna

 #294625  autor: konrad
 26 paź 2008, 12:03
Marens pisze:Możesz to rozwinąć...
a co tu rozwijac ?
Orange stawia na nowe aktywacje, zaniedbujac obecnych klientow, bo jak wytlumaczyc sytuacje gdzie przy przedluzeniu KU 990 dla abo. 2 czy 4 letniego juz nie pamietam dokladnie, kosztuje ok 1199zl a dla kogos z ulicy 699zl ??