• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #290326  autor: soul blade
 28 wrz 2008, 19:40
Witam ja z takim pytaniem do wszystkim osób...
Czy zdarzyło się Wam usłyszeć "miły" głos od pani z *500 która informując o stanie konta itd. podaje Wam błędne informacje ? Przykładowo jedną z moich ofert w abo jest "do wszystkich i na wszystko" gdzie słysze wtedy ( a zdarzyło mnie się to już 3 raz) że wyczerpałem limit "do wszystkich w orange" i że przekroczyłem abonament o 20 zł.
W takich przypadkach dzwonie jeszcze raz i wtedy wszystko jest ok... w sumie nie przeszkadza mi to zbytnio ale skąd taki problem się pojawia ?

W jednym dniu można zyskać i wiele stracić

 #290497  autor: kamil1221
 29 wrz 2008, 23:42
Tak mi się zdarzyło w ofercie dla biznesu pod *200. Miałem jeszcze ok 300 minut do pomarańczy a tu słyszę, że już ich nie mam i pozostało mi zaledwie 13tys z poprzednich okresów rozliczeniowych :D

 #290500  autor: mikage1
 30 wrz 2008, 00:15
mnie się zdarzyło, że kiedy zadzwoniłem pod *500, usłyszałem, iż "dla twojego planu taryfowego usługa nie jest przewidziana" - dopiero po powtórnym wybraniu numeru nastąpiło normalne połączenie i możliwość uzyskania jakichkolwiek informacji

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #290504  autor: soul blade
 30 wrz 2008, 01:23
:)

no ale skąd ten problem ??

:roll:

W jednym dniu można zyskać i wiele stracić

 #290527  autor: mikage1
 30 wrz 2008, 13:25
błąd sysytmu ? :P :P :P

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #290530  autor: kowcio
 30 wrz 2008, 13:44
mikage1 pisze:błąd sysytmu ? :P :P :P
Dokładnie.
Ja miałem kiedyś problem ze sprawdzeniem daty końca umowy Zetafon dzwoniąc pod *500. "Trwa weryfikacja... Proszę Czekać..." i pik pik pik - połączenie zakończone. Po pewnym czasie naprawiło się ;)

 #293940  autor: kasper
 22 paź 2008, 19:46
Jak bedziesz mial nadal problem zadzwon pod *100 i zglos do BOK :)

 #294004  autor: jurak
 23 paź 2008, 00:04
Ja również mam pewne pytanie odnośnie numeru *500. Mam Orange POP i pod klawiszem 1 są kolejne dwie opcje, sprawdzenie 1. stanu konta i 2. sprawdzenie pakietów.
Z opcją numer 1 jest wszystko OK, jednak przy wyborze opcji numer 2 jest komunikat "trwa weryfikacja... proszę czekaj", następnie następuje rozłączenie lub komunikat "brak dostępu do danych".
BOK nie umie mi rzetelnie odpowiedzieć na ten problem. Napisali, że połączenie z numerem po 3 minutach jest automatycznie rozłączane (u mnie rozłączenie następuje nawet jak najszybciej dostane się do tej opcji czyli po jakichś kilkunastu sekundach). Po ponownej interwencji brak odzewu.

Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać to proszę o informację.
Nie wiem po co ta opcja jest w menu, skoro nie można z niej skorzystać...

 #294056  autor: kowcio
 23 paź 2008, 15:55
jurak, u mnie także ten problem występuje. Będzie trzeba napisać w-maila na [email protected] i zobaczymy co oni mają do powiedzenia w tej sprawie.

 #294057  autor: mikage1
 23 paź 2008, 16:04
ja myślę, że albo dopiero przewidują taką możliwość sprawdzania pakietów (i trochę się pospieszyli z "ujawnianiem" jej), albo może przygotowując menu zrobili kalkę menu dla abo (ja w abo w opcji 2 sprawdzam minuty "wszyscy w orange 18 extra")

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #294058  autor: marcino94
 23 paź 2008, 16:07
takie błędy się często zdarzaja. np u mojej siostry chłopaka gdy kiedyś zadzwonił pod *500 głos Pani poinformował że ma na koncie 17500zł i połaczenie wychodzace zostaną zablokowane za 24000 dni. ja czasami gdy dzwonie to dowiaduje się ze konto mam puste chociaż kilka dni wcześniej doładowałem telefon i przez ten czas wysłałem kilka sms'ów w sieci. teraz nagminnie zdarza mi się, że gdy dzwonie pod *500 i sprwdzam stan usług dodatkowych czekam chwile i dosłownie w momencie wypowiadania przez panią ostatniego słowa połączenie zostaje przerwane.

 #294059  autor: kowcio
 23 paź 2008, 16:08
mikage1 pisze:może przygotowując menu zrobili kalkę menu dla abo (ja w abo w opcji 2 sprawdzam minuty "wszyscy w orange 18 extra")
Chyba tak, ponieważ ta opcja nie działa w POPie już od jakiegoś dobrego czasu. Nie działała od samego początku, oczywiście.

 #294067  autor: jurak
 23 paź 2008, 16:35
kowcio ja do nich właśnie pisałem jakiś czas temu i odpowiedzieli tak, jak napisałem we wcześniejszym poście.
Zdecydowałem się dziś na telefon pod *100. Okazuje się, że podobno usługa działa tylko niektórym osobom i że pracują nad tym, żeby wszystkim działała. Ale jak spytałem o termin wprowadzenia usługi dla wszystkich to niestety już mi konsultant nie był w stanie odpowiedzieć. Ma działać, ale nie wiadomo kiedy :)

 #294122  autor: kowcio
 23 paź 2008, 20:50
jurak pisze:Ma działać, ale nie wiadomo kiedy :)
To se zapewne długo poczekamy... Przecież ta opcja pod *500 już od dawna jest (przynajmniej kilka miesięcy), ale ona w ogóle nie działa... :| Pewnie nic sobei z tego nie robią, także ja jutro do nich też napiszę dwa e-maile przynajmniej z różnych adresów w różnym odstępie czasowym (jeśli będzie zainteresowanie sprawą, to zapewne coś zaczną robić). Pewnie mało kto się tym przejmuje. Także jeśli ktoś ma chwilkę czasu, i ma telefon w Orange, niech pisze do nich e-maile :-) Przykładowo, żeby sprawdzić ilość SMSów z pakiety, trzeba słać odpowiednie żądanie SMSem (za którego oczywiście się płaci, niewiele, ale zawsze coś- szczególnie, gdy pakiet się kończy), a tu wystarczy za darmo jeden telefon ;)

 #294171  autor: DejwiD
 24 paź 2008, 04:30
hahah podkabluje WAS :D

 #294205  autor: kowcio
 24 paź 2008, 14:03
DejwiD pisze:hahah podkabluje WAS :D
Pracowniku Orange, masz coś do powiedzenia na ten temat jako przedstawiciel Orange? Zainteresuj się lepiej sprawą ;)

 #294208  autor: DejwiD
 24 paź 2008, 14:29
Kliencie Orange - mam to w poważaniu :)

 #344829  autor: marcino94
 05 lip 2009, 21:08
Ostatnio dzwoniąc pod *500 i sprawdzając stan pakietów usłyszałem że mam 9 tysięcy sms'ów podczas gdy kupiłem jeden pakiet 600 sms. Wysłałem jednego sms'a w sieci i zauwazyłem że z tych 9 tysięcy ubyło mi 15 sms'ów. Czy Wy też tak macie?

 #344848  autor: Kaczy
 05 lip 2009, 22:00
Mi mówi, że stan na dzień 30.08.2009 r. wynosi...
Normalnie już przeszłość przywidują :)

...::: Made for loneliness :::...

 #344945  autor: guzikowalbn
 06 lip 2009, 14:39
ilość SMS-ów pod *500, w przypadku Orange Music jest podawana w groszach :mrgreen: ,

proponuję zatem wysłanie SMS-a ILE na 122, albo ILE na 114 (jeśli to SMS-y za regularne doładowania),

i problem rozwiąże się sam.