• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #291613  autor: darase
 08 paź 2008, 13:58
Dodam swoje 3grosze, w Plusie jest super podejście do klienta, rozmowy są nagrywane i mi to odpowiada, np. "Panie Dariuszu mamy dla pana notebok dell z internetem za jedyne 208zł miesięcznie" :-). W mojej pracy do klienta na per Ty to =brak klienta. Szacuneczek. Nawet do syna mówię Panie Wojciechu ;-) niech się uczy od małego.

eCoal i nie ma problemu :-)

 #291704  autor: Ryszard Lubicz
 08 paź 2008, 21:29
Wieczorem zadzwoniłęm znowu do play - po dłuższym oczekiwaniu odpowiedziano mi , że nie mogę mieć 200 sms gratis bo mam na koncie 8,00zł a potzreba powyżej 20,00 bo usługa kosztuje 20 zł miesięcznie... :shock: :lol: Komedia.

Grażynko wybacz...

 #291715  autor: vinc
 08 paź 2008, 22:45
Ryszard Lubicz pisze:Wieczorem zadzwoniłęm znowu do play - po dłuższym oczekiwaniu odpowiedziano mi , że nie mogę mieć 200 sms gratis bo mam na koncie 8,00zł a potzreba powyżej 20,00 bo usługa kosztuje 20 zł miesięcznie... :shock: :lol: Komedia.
Ostro :shock: toż szkoleń nie mają :lol: Jednak mają za bardzo wyluzowane podejście do klienta (przynajmniej na słuchawkach) Jednak w Germanosie to już się poprawia...

Obrazek

 #292046  autor: tomko111
 10 paź 2008, 21:55
Ryszard Lubicz pisze:Wieczorem zadzwoniłęm znowu do play - po dłuższym oczekiwaniu odpowiedziano mi , że nie mogę mieć 200 sms gratis bo mam na koncie 8,00zł a potzreba powyżej 20,00 bo usługa kosztuje 20 zł miesięcznie... :shock: :lol: Komedia.
Brak kompetencji, niektórzy pracownicy są naprawdę niedouczeni. Nie pozostaje Rysiu nic innego jak składać zażalenia... :wink:

 #292904  autor: Marens
 15 paź 2008, 22:28
tomko111 pisze: Brak kompetencji, niektórzy pracownicy są naprawdę niedouczeni. Nie pozostaje Rysiu nic innego jak składać zażalenia... :wink:
Jestem po kolejnym telefonie na 0790500500 (Play) i tralala :rotfl:
To już sam nie wiem czy warto oszczędzać i brać Playa

klientka -> Cześć o co chodzi
marens -> Dzień dobry, mam pytanie czy istnieją jakieś pakiety internetowe do abonamentu Pakiet złotówek 50zł aby nie płacić 5gr za 10kb? (czyt. Player 30mb=30zł)
klientka -> Niestety nie ma, ale mamy super ofertę weź sobie starter Play online na kartę, aby nie przekładać karty można kupić dual sim i mieć w telefonie 2 karty.
marens -> Będzie działał we Wrocławiu, bo nie ma oficjalnie w ofercie, ale jest zasięg
klientka -> (zonk!) Tak, powinien działać
marens -> a gdybym chciał wziąć abo a potem play online tego samego dnia aby mieć limit 10GB
klientka -> można, ale trzeba odczekać 105dni ( :rotfl: )
marens -> to ja w takim razie kupie starter Play online na kartę przetestuje i się zastanowię.
klientka -> słuchaj weź sobie play online na 7 dniowy test, jak będzie okej to zostawisz sobie a jak nie będzie pasować to oddasz
marens -> no dobra, to jak coś przez e-shop

Rozmowa w stylu "siema, może idziemy na bro po pracy"
Przynajmniej jak dzwonie do Plusa to przez Pan i "proponuję Panu" a nie "weź sobie na 7 dniowy test jak będzie git to zostawisz"

Tym bardziej, że chodzi o migracje Plus -> Play

 #292931  autor: Ryszard Lubicz
 16 paź 2008, 08:05
Ja się cały czas zastanawiałem czy przejsc do playa bo umowa mi się konczy w lutym ale raczej nie przejdę, żenujące jest ich BOK...

Grażynko wybacz...

 #293014  autor: tomko111
 16 paź 2008, 19:00
Rysiek, ale bez przesady, ile do tego BOKu zadzwonisz - raz, dwa razy? Przecież nie możesz oceniać sieci Play po ich biurze obsługi...

 #293017  autor: vinc
 16 paź 2008, 19:05
tomko111 pisze:Rysiek, ale bez przesady, ile do tego BOKu zadzwonisz - raz, dwa razy? Przecież nie możesz oceniać sieci Play po ich biurze obsługi
Właśnie, że obsługa telefoniczna i podejście do klienta jest bardzo ważne! W dzisiejszych czasach nie jest ważna TYLKO cena, ale też jakość. Ja osobiście dziękuję za konsultantów, którzy nic nie wiedzą, a na dodatek mówią do mnie jak do kumpla :roll: Jeśli chodzi o jakość obsługi to bardzo zadowolony jestem z jakości BOK Plusa oraz Ery. Play w tej dziedzinie do pięt dla tych opów nie dorasta.

Obrazek

 #293049  autor: Marens
 16 paź 2008, 21:49
W każdej sieci zdarzają się ludzie niekompetentni. Mam już listę sprawdzonych salonów każdego operatora i polecam je innym. Niestety z moich statystyk wygląda, że najgorzej jest w hipermarketach.

Nie ma co się do sieci zrażać po po obsłudze klienta. Nie dzwonimy przecież codziennie do BOK tylko raz na 3miesiące, 6miesięcy, rok.

Tak sobie policzyłem, że za 95zł mam w Play internet ~768kbps z limitem 10GB oraz 142min/466sms (na 2 kartach sim)
Dodatkowo stacjonarny przenoszę do Ery domowej i za 25zł odbieram połączenia.

Mieszczę się w 120zł
Umowa z TP kończy mi się 1.02.09 więc mam czas na zastanowianie się.