tomko111 pisze:
Brak kompetencji, niektórzy pracownicy są naprawdę niedouczeni. Nie pozostaje Rysiu nic innego jak składać zażalenia...

Jestem po kolejnym telefonie na 0790500500 (Play) i tralala :rotfl:
To już sam nie wiem czy warto oszczędzać i brać Playa
klientka -> Cześć o co chodzi
marens -> Dzień dobry, mam pytanie czy istnieją jakieś pakiety internetowe do abonamentu Pakiet złotówek 50zł aby nie płacić 5gr za 10kb? (czyt. Player 30mb=30zł)
klientka -> Niestety nie ma, ale mamy super ofertę weź sobie starter Play online na kartę, aby nie przekładać karty można kupić dual sim i mieć w telefonie 2 karty.
marens -> Będzie działał we Wrocławiu, bo nie ma oficjalnie w ofercie, ale jest zasięg
klientka -> (zonk!) Tak, powinien działać
marens -> a gdybym chciał wziąć abo a potem play online tego samego dnia aby mieć limit 10GB
klientka -> można, ale trzeba odczekać 105dni ( :rotfl: )
marens -> to ja w takim razie kupie starter Play online na kartę przetestuje i się zastanowię.
klientka -> słuchaj weź sobie play online na 7 dniowy test, jak będzie okej to zostawisz sobie a jak nie będzie pasować to oddasz
marens -> no dobra, to jak coś przez e-shop
Rozmowa w stylu "siema, może idziemy na bro po pracy"
Przynajmniej jak dzwonie do Plusa to przez Pan i "proponuję Panu" a nie "weź sobie na 7 dniowy test jak będzie git to zostawisz"
Tym bardziej, że chodzi o migracje Plus -> Play