• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 169 z 318
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 318

 #287031  autor: Spiite
 06 wrz 2008, 13:51
pawelus, To będzie tylko Twoja dobra wola jeśli wybierzesz się do punktu Ery i ich o tym poinformujesz. Wtedy znacznie szybciej wyłączą tą kartę i po jakimś czasie ten numer dostanie ktoś inny.

 #287275  autor: Loka
 07 wrz 2008, 22:55
Witam serdecznie

Umowa kończy mi się 15.09.2008, wysłałem e-maila z zapytaniem cytuje:

"Na początku zaznaczam iż umowa kończy mi się z dniem 15.09.2008, dla jednego numeru 6XXXXXXXX jak i 2-ego 6XXXXXXXX, czy w opcji abonamentu na 12 miesięcy bez telefonu taryfa NE80 (50zł a w tym 170min/510sms do wszystkich) dostane upust na usługę za 15zł z VAT:- 5 wybranych osób 2000 - 2000 minut na połączenia z pięcioma wybranymi numerami Abonentów sieci Era, Użytkowników systemu Tak Tak lub użytkowników krajowej sieci stacjonarnej - dla taryf Nowa Era 80."

w odpowiedzi otrzymałem;

"Witam
Dziękuję za skierowaną korespondencję.
Z przykrością muszę poinformować, że taka możliwość przygotowana jest tylko w ofercie wymiany aparatu.
Z wyrazami szacunku
X.Y.
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta"

Mam kilka pytań odnośnie tego problemu:
Czy jeżeli w odpowiedzi otrzymałem iż nie mogę otrzymać tego upustu to koniec i kropka na otrzymanie upustu?
Czy macie jakiś pomysł jak można ich "zachęci" - argument abym mógł jednak otrzymać ten upust na tą usługę?
Jak wygląda procedura rezygnacji z podpisania, przedłużenia abonamentu? co sie dzieje jak nie przedłużę abo.?
Jak wygląda procedura przeniesienia tych numerów do tak-taka
Czy jak przejdę do tak-taka to będę mógł bez problemu przenieść ten numer do innego operatora?
Dzięki serdeczne za odpowiedzi
Pozdrawiam

 #287287  autor: rafcyk
 08 wrz 2008, 09:23
Czy ofertę jaką ustali się telefonicznie z konsultantem można zrealizować tylko za pomocą kuriera, czy również jest to możliwe w sklepie Ery?

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #287289  autor: Pablo-1986
 08 wrz 2008, 09:55
Odpowiem jedynie w kwestii przeniesienia numeru do Tak taka. Piszesz do operatora pismo z prośbą o rozwiązanie umowy wraz z końcem cyklu rozliczeniowego. Ostatniego dnia Twojej umowy numer zostaje wyłączony, a Ty widzisz w swoim telefonie: Karta SIM nieaktywna lub podobny komunikat, natomiast telefon cały czas szuka zasięgu.W tym czasie każda dzwoniąca osoba slyszy komunikat, że nie ma takiego numeru lub wybrany numer jest nieprawidłowy. W ciągu max 2 dni odzyskujesz zasięg,a stan konta wynosi 0zł, na uzupełnienie masz 1 miesiąc od włączenia numeru. -Piszę z własnego doświadczenia, ponieważ już 2 krotnie przenosiłem numery z abo na kartę.

Dobry humor podstawą dnia.

 #287298  autor: aga
 08 wrz 2008, 11:17
Pablo-1986 pisze:Piszesz do operatora pismo z prośbą o rozwiązanie umowy wraz z końcem cyklu rozliczeniowego.
Trzeba jeszcze zaznaczyć, że numer ma być przeniesiony do systemu TT.
Pablo-1986 pisze:Ostatniego dnia Twojej umowy numer zostaje wyłączony, a Ty widzisz w swoim telefonie: Karta SIM nieaktywna lub podobny komunikat, natomiast telefon cały czas szuka zasięgu.W tym czasie każda dzwoniąca osoba slyszy komunikat, że nie ma takiego numeru lub wybrany numer jest nieprawidłowy. W ciągu max 2 dni odzyskujesz zasięg
Ja w jednym numerze nawet nie zauważyłam przejścia do TT. Wieczorem jeszcze był abo, a rano jak włączyłam telefon był już TT. Natomiast z drugim numerem miałam problemy. Po 5 dniach ciszy interweniowałam i okazało się, że odłączyli numer w abo i zapomnieli przyłączyć go do TT. Nie ma żadnej zasady i różnie to wygląda.
Loka pisze:Czy jak przejdę do tak-taka to będę mógł bez problemu przenieść ten numer do innego operatora?
Tak
Loka pisze:co sie dzieje jak nie przedłużę abo.?
Umowa przechodzi na czas nieokreślony.
Loka pisze:Czy jeżeli w odpowiedzi otrzymałem iż nie mogę otrzymać tego upustu to koniec i kropka na otrzymanie upustu?
Według mnie nie dostaniesz, ale próbuj jeszcze telefonicznie negocjować.

 #287303  autor: d8wid
 08 wrz 2008, 12:15
duzy pisze:
Dodano: 2008-09-05, 09:27
Szanowny Panie,

Mam przyjemność przedstawić indywidualną propozycję przygotowaną specjalnie dla Pana. Jeżeli chciałby Pan wymienić telefon na nowy oraz dodatkowo zoptymalizować koszty połączeń proponuję wybór Oferty dla Wymagających*

Promocja umożliwi Panu wybór atrakcyjnych, indywidualnie dopasowanych do Pana potrzeb pakietów taryfy Nowa Era. Dodatkowo otrzyma Pan upust na abonament przez okres 24 cykli rozliczeniowych, z czego przez okres pierwszych 12 miesięcy upust ten wynosić będzie aż 50%!

Promocyjne zestawy:
- Nowa Era 40 - miesięcznie 70 minut lub 210 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 20,00 zł z VAT, następnie 25,00 zł z VAT przez miesiące pozostałe do końca aneksu

- Nowa Era 60 - miesięcznie 120 minut lub 360 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 30,00 zł z VAT, następnie 45,00 zł z VAT przez miesiące pozostałe do końca aneksu

Co Ty im powidziałeś że dali Ci taką zniżkę na abonament?? Ja nie mogę coś z nimi tego wytargować... jeszcze są stanowczy

 #287310  autor: rafcyk
 08 wrz 2008, 12:46
Dziś przedłużyłem umowę, dostałem abo 120min za 45zł, gdzie pierwsze 12mc będzie upust do 30zł. Udało mi się to osiągnąć za drugim razem.

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #287311  autor: d8wid
 08 wrz 2008, 12:55
Ja chcę przedłużyć umowę na dwa numery... taryfa Nowa Era 40 i Nowa Era 80 więc skoro można dostać upust na 12 miesięcy to na pewno nie podpisze na innych warunkach:) użyłeś jakiś konkretnych argumentów?

 #287329  autor: vinc
 08 wrz 2008, 15:10
d8wid temat ten powstał by pomóc ludziom właśnie przedłużającym umowę z operatorem. Jak przeczytasz kilka stron wstecz to się dowiesz jak można wynegocjować zniżkę abonamentu przez 12 miesięcy :roll:

Obrazek

 #287337  autor: aga
 08 wrz 2008, 15:25
d8wid pisze:użyłeś jakiś konkretnych argumentów?
Poczytaj sobie kilka, a nawet kilkanaście stron wstecz. Z reguły każdy porównuje propozycję do oferty Playa albo oferty dla nowych abonentów. Staż, wysokość i terminowość opłacanych rachunków też może być atutem. Jeżeli płacisz rachunki w wysokości abonamentu albo niewiele ponad, to raczej nie licz na jakieś super zniżki.

 #287415  autor: bebe
 09 wrz 2008, 09:30
Ja negocjowałem wczoraj umowę dla mojej dziewczyny. Oto co wynegocjowałem:

Taryfa Era Nowa 60, a w niej 120 minut do wszystkich. Przez pierwszy rok opłata 30 pln, przez drugi 45 pln. Do tego numer stacjonarny za free przez 5 miesięcy, a w nim 1200 minut do wykorzystania na połączenia do sieci Era, Heyah i stacjonarnych. Jeszcze wynegocjowałem możliwość wykonania cesji umowy za 1 pln zamiast za 61 pln. Myślę, że warunki są ok :-)

 #287420  autor: d8wid
 09 wrz 2008, 10:23
dobra już mam to co chciałem:) powiedziałem że nie podpisze z nimi umowy na innych warunkach niż zniżka 50% przez rok. Pani z działu utrzymania klienta spytała dla formalności czy się przeniosę jeśli nie dostanę tej oferty. Wystarczyło potwierdzić i jest oferta która mnie zadowala:)

 #287445  autor: rafcyk
 09 wrz 2008, 14:10
Ten numer stacjonarny przez 5mc za free chyba nie trzeba jakoś szczególnie targować? Jest to w standardzie dla przedłużających umowę.

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #287588  autor: ryszard_ochodzk
 10 wrz 2008, 11:34
Witam!!
Jestem w erze ponad 10 lat (6-tt/4abo). Moje srednie rachunki to ok. 65 PLN.
W pazdzierniku konczy mi sie umowa i na razie udalo mi sie utargowac 50% zniżki na abo przez 12 miesiecy a przez nastepne 12 miesięcy 15%.
Moje pytanie brzmi: czy czekac jeszcze ten ostatni miesiac, czy jest jakas szansa na jakiekolwiek profity z ich strony, czy bez gadania wziac NE100(220m/660sms + jakis tam zestaw bluetooth za zeta) i LG KU990Viewty za 49,-PLN i miec spokoj?? :wink:
Drugie pytanie to czy jak ich troche jeszcze przytrzymam to czy jest szansa na obnizenie ceny telefonu i jaki moglby byc ewentualny upust procentowy??
Pozdrawiam

 #287595  autor: rafcyk
 10 wrz 2008, 11:58
ryszard_ochodzk, przy twoich rachunkach chyba nie masz co liczyć na jakieś większe bonusy. Upust na 12mc do 50% abo to już chyba wszystko co w Erze możesz wytargować.

W poniedziałek przedłużałem umowę, taryfa została już zmieniona, jednak status oferty nadal jest : "przygotowanie wysyłki". Gdy przedłużałem umowę 1,5 roku temu to już na drugi dzień był numer listu przewozowego. Ile średnio czekacie na dostarczenie przesyłki?

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #287607  autor: Loczek
 10 wrz 2008, 12:44
Mam pytanie czy ktoś "targował" w ofercie biznesowej? i jakie były efekty? Ewentualnie czego można oczekiwać/chcieć - na firmę mamy 3 umowy 2 znich się kończą pakiet biznes60 - rachunki ok 115 i pakiet biznes 120 rachunki ok160. Czy jest możliwe wynegocjowanie zniżek na abo?

Z góry dzięki za odpowiedzi

 #287967  autor: mario_vincento
 12 wrz 2008, 11:15
Czy mógłby ktoś mi odp na pytanie czy wynegocjowane zniżki na abonament w Internetowym biurze obslugi abonenta obowiązują również w sklepie firmowym ery?????????????Pytam ponieważ konsultant z internetowego biura obsługi abonenta nie był wstanie mi powiedzieć kiedy będzie dostawa tego telefonu mtóry chciałbym otrzymać przy przedłużąniu umowy:/

 #287968  autor: vinc
 12 wrz 2008, 11:28
mario_vincento pisze:Czy mógłby ktoś mi odp na pytanie czy wynegocjowane zniżki na abonament w Internetowym biurze obslugi abonenta obowiązują również w sklepie firmowym ery????????????
Wszystko zależy od tego jakie dostałeś zniżki w iBOA

Obrazek

 #287993  autor: rafcyk
 12 wrz 2008, 14:35
Wczoraj odebrałem od kuriera telefon (zamawiałem w poniedziałek). Telefon świetny, wart swojej ceny, made in finland i bateria litowo-polimerowa :D

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #288189  autor: painkiller7
 13 wrz 2008, 16:32
witam, wczoraj dzwonila do mnie pani z ery i proponowala przedluzenie umowy na 2 lata za 25zl i 70 minut + wymiana telefonu (podala nokie 3110 classic i nokie 2610). to ma byc moje pierwsze przedluzenie umowy, wczesniej mialem abo 20zl-40min na 2 lata i tylko kilka razy przekroczylem nieznacznie te kwote. jak sadzicie, czy ta ofera jest dobra? gdzie moge sprawdzic inne modele telefonow i ich ceny dla przedluzajacych umowe (na era.pl sa tylko telefony dla nowych aonentow). Pozdrawiam
  • Strona 169 z 318
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 318
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 318