• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #286511  autor: DJT88
 03 wrz 2008, 13:16
Moze juz ktos z was mial taki problem. Podpisalem 1 czerwca umowe na drugi telefon na abonament. Przy podpisywaniu umowy zostalem zapytany o to czy chce fakture zbiorcza czy maja przychodzic osobno. Wybralem tę druga opcje, lecz juz w pierwszym okresie rozliczeniowym dostalem zbiorcza, wiec zadzwonilem do BOA i sie pytam czemu nie przyszly osobno, udzielono mi informacji , ze przepraszamy juz zaraz wszystko zmienimy i bedzie dobrze. Nadszedl kolejny okres rozliczeniowy i obliczyli mi na dwoch fakturach rozdzielenie , gdzies okolo 50 zl jak jak nie wiecej,jakies wyrownania. wlaczyli mi usluge tanie weekendy,ktorej nie zamawialem , zabrali darmowe minuty i obliczono mnie za to co wydalem w tych darmowych i przeliczono mi normalnie.

mam wiec pytanie?

Czy jezeli przy podpisywaniu tej umowy na drugi telefon ,jezeli zyczylem sobie osobno to musze placic za to rozdzielenie? Jak ją podpisywalem to powiedziano mi ze chwilke trzeba poczekac bo jakas awaria jest.

Obchodzilem juz wszystkie punkty Ery w moim miescie. I od nikogo nic sie nie moge dowiedziec, ze takie procedury sa.

 #286523  autor: klak
 03 wrz 2008, 14:23
Myslę że Ciebie wiąże ta umowa co podpisałeś i której kopie masz w domu nic więcej włączyć/ wyłączyć Ci nie mogą. Zadzwoń do BOA i przedstaw jeszcze raz całą sytuację, jeśli tam nic nie zdziałasz pozostaje UOKiK :|

HeyaH czy Play oto jest pytanie :D

 #286525  autor: przemek910
 03 wrz 2008, 14:28
czemu wy wszystko sprowadzacie do UOKiK...

zamiast wybrac najprostsza i najbardziej skuteczna forme jaka jest REKLAMACJA.

Zloz reklamację na błędnie naliczoną fakturę

 #286535  autor: klak
 03 wrz 2008, 15:16
przemek910 pisze:czemu wy wszystko sprowadzacie do UOKiK...

zamiast wybrac najprostsza i najbardziej skuteczna forme jaka jest REKLAMACJA.
Przeczytaj dokładnie co napisałem:
Zadzwoń do BOA i przedstaw jeszcze raz całą sytuację,
A UOKiK to ostateczność ale ktoś musi rozstrzygać takie sprawy :/

 #286539  autor: przemek910
 03 wrz 2008, 15:27
klak pisze:Przeczytaj dokładnie co napisałem: Cytat:
Zadzwoń do BOA i przedstaw jeszcze raz całą sytuację,


A UOKiK to ostateczność ale ktoś musi rozstrzygać takie sprawy :/
BiuroObsługi Abonenta sieci Era nie jest działem reklamacji.

 #286554  autor: DJT88
 03 wrz 2008, 16:05
Do BOA dzwoniłem i mowili, ze wszystko u nich jest w porzadku i ze jestem w bledzie. A jestem pewny ze nie jestem. Powiedzieli ze najpierw mam zaplacic wszystko a pozniej oni postaraja sie zalatwic. Do miesiaca maja czas na rozpatrzenie reklamacji a pozniej jak sie okaze ze "oczywiscie" ja bylem w bledzie to odsetki mi dolicza.

No trudno. Pozostaje walczyc o sprawiedliwosc w UOK'u. 8)

 #286555  autor: Tomeczeq
 03 wrz 2008, 16:05
BiuroObsługi Abonenta sieci Era nie jest działem reklamacji.
Ale można zadzwonic i przełącza do właściwego działu

 #286569  autor: yo!
 03 wrz 2008, 17:23
to standardowa procedura, że najpierw trzeba zapłacić

choć to nie w porządku, ale tak jest

fear ends
when yo! comes

 #286692  autor: yagi
 04 wrz 2008, 08:48
Zloz pisemna reklamacje na pismie, opisz wszystko i wyslij to poczta na Al. Jerozolimskie do dzialu reklamacji lub zloz w jakims sklepie lub salonie.

Ja juz sie nauczylem, ze najlepsze sa pisemne reklamacje ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)