• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #250660  autor: Darecky
 11 lut 2008, 14:26
A to szkoda bo całkiem fajny nr sobie wybrałem... :d Trudno, orange na mnie nie zarobi.

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #250661  autor: PiotrG-dz
 11 lut 2008, 15:39
jablo pisze:Bedziesz szczesliwym posiadaczem kawałka plastiku :mrgreen:
Mi przesłali starter w czerwcu i go nieaktywowałem i w listopadzie 07r dostałem mejla przypominajacego mi o aktywacji darmowego startera.A więc czekają dłużej niż miesiąc :D

 #284976  autor: Underek
 26 sie 2008, 10:35
Ostatnio zamówiłem sobie starter ( za jakieś 10 dni powinien być) ale ma kilka pytań.
Jak aktywować usługę Multi Box Gold ?
W regulaminie jest napisane ze po wpisaniu kodów do aktywacji musze jeszcze czekać do 7dni na aktywację a dopiero potem doładować konto. Jak to naprawdę wygląda czy trzeba czekać te 7 dni i czy zostanę powiadomiony o wstępnej aktualizacji?

 #285024  autor: biotyt
 26 sie 2008, 13:58
Underek pisze:Ostatnio zamówiłem sobie starter ( za jakieś 10 dni powinien być) ale ma kilka pytań.
Jak aktywować usługę Multi Box Gold ?
W regulaminie jest napisane ze po wpisaniu kodów do aktywacji musze jeszcze czekać do 7dni na aktywację a dopiero potem doładować konto. Jak to naprawdę wygląda czy trzeba czekać te 7 dni i czy zostanę powiadomiony o wstępnej aktualizacji?
Po otrzymaniu startera musisz najpierw aktywować go na stronie Orange podając numer karty SIM i kod aktywacyjny. Dopiero po tej czynności na komórce z tą kartą pojawi się zasięg Orange. U mnie aktywacja trwała około 12-14 godzin. Wtedy dopiero będzie można utworzyć profil na stronie Orange podając numer telefonu, potwierdzając kodem przysłanym SMS-em, nastepnie aktywować usługę Multibox Gold. Karta będzie ważna na odbieranie połączeń przez 2 tygodnie. Przed tym terminem należy ją doładować bo inaczej ją wyłączą.

[ Dodano: 2008-08-26, 14:00 ]
Nie pamiętam czy dostaniesz SMS powitalny, ale o aktywacji karty dowiesz się gdy pojawi się na niej zasięg Orange.

biotyt

 #285030  autor: Underek
 26 sie 2008, 14:35
biotyt pisze: Wtedy dopiero będzie można utworzyć profil na stronie Orange podając numer telefonu, potwierdzając kodem przysłanym SMS-em, nastepnie aktywować usługę Multibox Gold. Karta będzie ważna na odbieranie połączeń przez 2 tygodnie. Przed tym terminem należy ją doładować bo inaczej ją wyłączą.
Możesz podać konkretny adres tej strony na której mam podać numer telefonu ??
Czy ta aktywacja Multi Box Gold jest na pewno za darmo bo czytałem gdzieś ze czasami kasę zabiera? Co wtedy zrobić ??

 #285031  autor: marcinb
 26 sie 2008, 14:58
Czy chodzi o to?

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #285035  autor: Underek
 26 sie 2008, 15:24
chodzi mi o aktywację Multi Box Gold
tutaj ?

 #285041  autor: biotyt
 26 sie 2008, 17:29
Underek pisze:chodzi mi o aktywację Multi Box Gold
tutaj ?
Tak, właśnie tutaj. Musisz się zarejestrować podając numer telefonu. Gdy już będziesz zalogowany na profil Orange klikasz na zakładkę Orange On-line i potem na usługi (te w lewym menu). Tam zaznaczasz prostokąt o nazwie "internet i poczta". W boksach będziesz miał wyświetloną usługę Multibox Gold i przycisk "włącz".
Może także wejść do zakładki Multibox, a następnie wybrać zakładkę "ustawienia". Pojawi się opis każdej z opcji Multiboxa oraz przycisk "aktywuj".

Jeśli zostanie pobrana opłata za aktywację należy skontaktować się z BOK-iem i domagać się zwrotu niesłusznie pobranej opłaty. Można także domagać się zwrotu złotówki za połączenie z BOK-iem. W końcu to z ich winy i z tego co zauważyłem długo jakoś tego naprawić nie mogą.

biotyt

 #285311  autor: Underek
 27 sie 2008, 22:46
Te SMS-sy z Multi Box Gold można wysyłać tylko przez internet?

BTW:
Na razie ma starter za 5 zł. jakie mam hasło do konta na orange??

 #285352  autor: biotyt
 28 sie 2008, 07:59
Underek pisze:Te SMS-sy z Multi Box Gold można wysyłać tylko przez internet?
Tak, tylko przez Internet.
Underek pisze:BTW:
Na razie ma starter za 5 zł. jakie mam hasło do konta na orange??
Takie jakie wpisałeś sobie przy zakładaniu konta. Sam sobie ustalasz login i hasło.

biotyt

 #285361  autor: Underek
 28 sie 2008, 09:03
biotyt pisze:
Underek pisze:Te SMS-sy z Multi Box Gold można wysyłać tylko przez internet?
Tak, tylko przez Internet.
Underek pisze:BTW:
Na razie ma starter za 5 zł. jakie mam hasło do konta na orange??
Takie jakie wpisałeś sobie przy zakładaniu konta. Sam sobie ustalasz login i hasło.
Jak chce tak zrobić to pisze ze taki nr. jest juz w ich systemie i żebym skorzystał z normalnego systemu logowania.

 #285366  autor: biotyt
 28 sie 2008, 09:48
Underek pisze:
biotyt pisze:
Underek pisze:Te SMS-sy z Multi Box Gold można wysyłać tylko przez internet?
Tak, tylko przez Internet.
Underek pisze:BTW:
Na razie ma starter za 5 zł. jakie mam hasło do konta na orange??
Takie jakie wpisałeś sobie przy zakładaniu konta. Sam sobie ustalasz login i hasło.
Jak chce tak zrobić to pisze ze taki nr. jest juz w ich systemie i żebym skorzystał z normalnego systemu logowania.
Skorzystaj z przypomnienia hasła. Jest możliwość wysłania nowo wygenerowanego hasła SMS-em. Wystarczy wtedy je przepisać z komórki by dostać się na konto. Najwidoczniej wcześniej założyłeś już profil z tym numerem telefonu lub profil poprzedniego użytkownika tego numeru nie został usunięty po deaktywacji numeru.

biotyt

 #285375  autor: Underek
 28 sie 2008, 10:37
Przypominanie hasła działa po podaniu odp. napytanie ja tej odp. nie znam :P
Ile musze czekać żeby mi wysłali ten starter, sprawdzam status a tu nadal przekazane do realizacj dziś mija 7 dzień.

 #285391  autor: jablo
 28 sie 2008, 11:28
Z tymi starterami to roznie. Ja zamawilem juz kilka starterow. Mi przychodzily srednio po 10-14 dniach.
Przypominanie hasła działa po podaniu odp. napytanie ja tej odp. nie znam :P
Zadzwon do BOKu, albo napisz maila na [email protected] i poproś o usunięcie konta z Orange On-line

 #288038  autor: Underek
 12 wrz 2008, 17:14
Dostałem karte podane dane i wywala mi
Kod: Zaznacz cały
 Prosimy o podanie numeru SSN.
A teraz wywala
Kod: Zaznacz cały
Podany kod zamówienia jest nieprawidłowy.

 #304901  autor: Jedrker
 19 gru 2008, 17:37
Znajoma właśnie dzisiaj dostała kartę do domu, chciała ją aktywować, niby aktywacja raz przeszła pomyślnie, utworzyła sobie profil na orange.pl, przy próbie logowania do portalu wyskakuje jej info :
Kod: Zaznacz cały
Strony nie można wyświetlić

Przepraszamy, ale wyświetlenie strony nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie za kilka minut. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, prosimy poinformuj nas o tym wysyłając e-mail na adres: [email protected].
Numer do tej pory nie jest aktywny, na ekranie telefonu jest napisane, karta niezarejestrowana czy cuś takiego.
O co chodzi ?
Kiedy telefon zostanie właczony do sieci ?
Przy aktywacji na stronie czasem wywala też prośbę o podanie numeru ssn, co to takiego?

 #304916  autor: jablo
 19 gru 2008, 19:23
Przeczytaj kilka postów wyżej. Masz problem z aktywacja skrob maila na [email protected]
Nie dzwon tylko na *100, tam na temat starterów zamawianych przez internet nie uzyskasz żadnych informacji.

Ale jezeli chodzi o ten komunikat
Strony nie można wyświetlić
Kod: Zaznacz cały
Przepraszamy, ale wyświetlenie strony nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie za kilka minut. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, prosimy poinformuj nas o tym wysyłając e-mail na adres: [email protected].
... to gdyby problem nie ustapił, zgłoś to do bok-u

 #304918  autor: Jedrker
 19 gru 2008, 19:27
jablo,
OK, tylko co mam im napisać ?
Nie pamiętam jaki numer telefonu wybrałem, i może być problem ;/
Wystarczyło by podać im numer zamówienia i kod promocji z numerem karty sim ?

 #305199  autor: kowcio
 21 gru 2008, 11:38
Jedrker pisze:OK, tylko co mam im napisać ?
Napisz wszystko to, z czym masz problem :)
Jedrker pisze:Wystarczyło by podać im numer zamówienia i kod promocji z numerem karty sim ?
Tak, podaj im kod aktywacyjny oraz numer zamówienia. Przynajmniej na zdrowy rozum powinno wystarczyć :)

 #308113  autor: ghostrider
 04 sty 2009, 18:11
DejwiD pisze:
aero1 pisze:Wszystko wskazuje na to że wszystkie numery z orange pożegnam , i przejdziemy całą rodziną na playa
bo Ci multibox nie zalapal. szacunek!! sporadycznie sie trafia.. dzownisz do boku, zglaszasz "zapytanie techniczne" :mrgreen: i mysle, ze w 48h masz juz golda za free.. no max 3 dni robocze.. zwrot srodkow na konto ofkors..
PiKi pisze:Miałem dokładnie to samo, ale zadzwoniłem pod *500, (koszt 1zł za całą rozmowę) i konsultant załatwił tą sprawę, ale zagrywki to mają beznadziejne, tak bardzo się ogłaszają i takie przekręty robią!!!
*100 :P kolejny, ktorego oszukali :D :D :D zastanow sie co piszesz.. jaie przekrety?? :roll:
Ano takie przekręty że naprzykład często giną pieniądze z konta mimo, że nikt nie dzwonił. Naliczane są często jakieś dziwne kwoty do abonamentu za coś zczego się nie kożysta. Aja już uznają reklamację i niby odliczą daną kwotę od następnej faktury to i tak ona się pojkawi i tak można bez końca. BOK ma niby 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a bywa żę i po 50 dniach nie ma odpowiedzi. Na email to często nawet się im odpisać nie chce. Ale najlepsze numery to sa jak się robi umowy przez internet lub przez telefon jak konsultant zadzwoni. Bywa (cześto), że numeru nie można w żaden sposób aktywować, albo telefon nie działą, albo przyślą nie taki jak miał być. Albo mówią, że umowa jest z telefonem a przysyłąją aneks na 24m-ce bez telefonu i biedny ludek nie ma już praktycznie możliwości wycofania się z umowy i zostaje z ofertą bez telefonu na dwa lata. Jak zadzwonić na *100 i ich o coś zapytać to albo nic nire wiedzą albo odyłają do regulaminu albo się zasłąniają awarią systemu. Te doładowania 200% więcej an święta to też o kant d*** potłuc bo często nie wchodzą.

Heyah Swojaki, przyszłość jest jasna. Możesz więcej. Let's PLAY :-)