• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 161 z 318
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 318

 #279226  autor: przemek910
 24 lip 2008, 18:53
dechomenon pisze:jak już to najpierw złóż pismo rezygnacyjne i czekaj aż ktoś zadzwoni z utrzymania, wtedy możesz coś wyhaczyć...
no właśnie nie, źle mu doradzasz. nie wprowadzaj ludzi w blad

najlepiej po wysłuchaniu oferty powiedz ze taka oferta cie nie satysfakcjonuje bo: (tu musisz miec argumenty [prawdziwe]) i chcesz rozwiazac umowe, wtedy powinni cie przelaczyc do dzialu utrzymania klietna.
tam spytaja cie daczego, i tu rowniez przedstaw swoje argumenty, wtedy zazwczyaj proponuja nowa ofertę.

dechomenon, widzisz. o wiele mniej ceregieli a i w 15 minut zalatwione. pismo szlo by troche czasu.

 #279232  autor: dechomenon
 24 lip 2008, 19:10
dechomenon, widzisz. o wiele mniej ceregieli a i w 15 minut zalatwione. pismo szlo by troche czasu.
to jest jedna z opcji, ale mam świeży przypadek, dziś nawet, byłem u kolesia co wyłączył numer, wział nowy w innej sieci, a już do niego z ery się dobijali, przez telefon nic mu nie dali, a nagle tera z chcciel mi zaoferować mega oferte, jednak on z nimi nie rozmawiał bo już miał fona w nowej sieci.

 #279235  autor: przemek910
 24 lip 2008, 19:15
dechomenon pisze:to jest jedna z opcji, ale mam świeży przypadek, dziś nawet, byłem u kolesia co wyłączył numer, wział nowy w innej sieci, a już do niego z ery się dobijali, przez telefon nic mu nie dali, a nagle tera z chcciel mi zaoferować mega oferte, jednak on z nimi nie rozmawiał bo już miał fona w nowej sieci.
tak isam efekt, a nawet lepszy (poczytaj ten topic) uzyskuje się podczas rozmowy z dzialem utrzymania klienta[wystarczy jeden tel do boa).

 #279236  autor: Prometo
 24 lip 2008, 19:27
dechomenon, kin ma rację. Przedłużałem w ten sposób już trzy umowy i za każdym razem od konsultanta z działu utrzymania klienta dostawałem ofertę, która mnie zadowalała :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #279316  autor: jafaja
 25 lip 2008, 07:35
Witam ponownie.
Zgodnie z obietnicą piszę o postępach negocjacyjnych.
Jak wspominałem w poprzednim poście jestem w sieci Era od 8 lat, mam dwa nr i średnie rachunki miesięczne na poziomie 180zł. Wydzwaniam miesięcznie ponad 600 min w tym 70% z nr ERA i stacjonarnymi.
Po negocjacjach z dziełem utrzymania i poinformowaniu że chcę wypowiedzieć umowę zaproponowano mi zniżkę około 40 % na każdą taryfę przez 3 cykle potem powrót do normalnej stawki. Następna rozmowa i z mojej strony ponowne wyrażenie niezadowolenia i zagrożenie, że odejdę do play'a zaowocowało ofertą ponownie około 40 % na każdą taryfę ale tym razem na 12 cykli potem powrót do normalnej stawki.
Czyli np 170 min za 40 zł po 12 cyklach 65zł
220 min za 50 zł po 12 - 85zł
500 min za 100 po 12 - 170zł
i zniżka na telefony 50% na każdy z cennik dla stałych abonentów "Wymiana Telefonu za pośrednictwem kuriera"
Oferta jest ważna przez 2 tyg.
Jak uważacie czy to maks co mogę wynegocjować z nimi?
Czy da radę jeszcze powalczyć o więcej i jakich użyć argumentów?
Pozdrawiam wszystkich.

 #279321  autor: rafcyk
 25 lip 2008, 08:16
jafaja, ja bym był zadowolony z takich warunków. Jak udało ci się uzyskać zniżkę 50% na telefony?

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #279328  autor: jafaja
 25 lip 2008, 08:42
rafcyk, myślę, że to sprawa wysokości płaconych rachunków. Jeśli średnia za okres trwania umowy wynosi powyżej 150zł dostajesz taką ofertę. W moim przypadku średnia wynosiła około 180zł i zniżkę 50% na telefony proponowano mi w standarcie od pierwszej rozmowy.
Zachęcam innych do rozpatrzenia tej kwestii.

 #280062  autor: Loka
 29 lip 2008, 22:31
Witam serdecznie czy ktoś może odpowie na moje pytanie dotyczące abonamentu, jeżeli brat podpisał umowę z przedłużeniem na 2 lata w październiku 2007 i wybrał:
2 pakiety po 100min do sieci era i stacjonarne oraz 3 pakiety po 40min do wszystkich
to wszystko za 82zł. Czy da sie zamienić tą ofertę na 5 pakietów po 40min do wszystkich za 82zl. czy jest to możliwe. Thx za odpowiedz. (lub na 6 pakietów po 40min za 98zł)

 #280066  autor: Prometo
 29 lip 2008, 22:36
Loka pisze:Czy da sie zamienić tą ofertę na 5 pakietów po 40min do wszystkich za 82zl. czy jest to możliwe. Thx za odpowiedz. (lub na 6 pakietów po 40min za 98zł)
Nie opłaca się, straci wszelkie upusty (rabaty) jakie otrzymał i nie będzie na pewno płacił 82,00 PLN tylko więcej.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #280068  autor: przemek910
 29 lip 2008, 22:41
zmiana taryfy jest rownoznaczna ze utrata upustów nabytych przy aneksie

 #280144  autor: rafcyk
 30 lip 2008, 09:53
Prometo, zgodnie z regulaminem straci upusty. Ja miałem identyczną sytuację jakiś rok temu, zadzwoniłem do boa, powiedziałem, że nie wykorzystuje darmowego numeru i chciałbym zmienić na 40min, zastrzegając że znam zapis w regulaminie o utracie upustów. Jednak era była tak miła, że w ramach wyjątku i dobrej współpracy zmieniła mi bez wzrostu kosztów.

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2
 #280438  autor: AliG
 31 lip 2008, 20:51
Witam wszystkich!

Mój pierwszy post i od razu pytanie :)

Moja sytuacja przedstawia się tak:

- od 4 lat jestem w erze,
- 2 letnia umowa kończy mi się 17 września,
- posiadam abonament 3 x oferta uniwersalna, opłata 60 zł miesięcznie,

Interesuje mnie tel. Sony ericsson c902i, do tego abonament nie wyższy jak 45 zł

Sprawa przedstawia się w ten sposób, że nic nie zostało mi zaproponowane więcej, jak jest podane na stronie internetowej dla stałego abonenta.
Wymieniałem już z Erą korespondencje mail'ową, odbyłem (nie jedną) rozmowę z konsultantem.
Jest zasadnicza różnica między starym a nowym abonamentem. Teraz 1 min= 4 sms, a po podpisaniu aneksu
1 min= 3 sms. W ten sposób jestem stratny o 120 sms!
Nie wspomnę już o tym, że korzyści nie widzę naprawdę żadnych przy podpisaniu nowego aneksu.

Pani z BOA poinformowała mnie żebym zadzwonił koło 15 sierpnia i się zorientował jeszcze. Jedynym bonusem zaproponowanym przez Ere jest standardowo przez 3 pierwsze miechy abonament 1 zł. Co sądzicie? Mam jakieś szanse na bonusy? Co z urodzinami Ery?
Ostatnie pytanie czy po połączeniu z nr 602 900 mogę poprosić od razu z biurem utrzymania klienta?

Dzięki za poświęcony czas.

Pozdrawiam

 #280455  autor: przemek910
 31 lip 2008, 22:06
poprosic mozesz... ale to bedzie takie naciagane.

za wczesnie na uzyskiwanie bonusów. poczkeaj.
a z biurem u.klienta najlepiej polaczyc sie wten sposob:
mowisz ze oferta cie nie satysfakcjonuje bo: (i tu dlaczego [ale prawdziwe argumenty]) i chcesz dowiedzieć sie jak rozwiazac umowe. tu powinni cie przelaczyc.

 #280520  autor: RS81
 01 sie 2008, 09:48
AliG dostałes 3 pierwsze miesiace po 1 pln ? bo jesli tak to juz era powoli daje coraz wieksze znizki bo dotychczas bylo 50% znizki na 3 pierwsze miesiace.
Widze że powoli się coś rusza w tej Erze.

 #280537  autor: AliG
 01 sie 2008, 11:53
RS81 Zgadza się, tylko z tego co się orientuję to dużo osób (każdy?) w tej chwili taką propozycje dostaje.
---------------------------------
przemek910 dzięki za rady. Nic trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Pozdro

 #280810  autor: krystian1022
 02 sie 2008, 23:34
Odpowiedz na maila od Ery.
Niby warunki ok, ale nie do końca mi odpowiadają.
Co można z nich jeszcze wydusić.???
Umowa kończy się dopiero 25 listopada...
rachunki średnie ok 30 zł(70% roaming, 15% era domowa i 15% kraj)
co polecacie??
a może zmienić opa???
tylko ,że nr się nie da przenieść, bo jest Era domowa do niego podpięta....

Oto co mi napisali:


Witam!
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.


W odpowiedzi na Pana zgłoszenie pragnę poinformować, że miło mi jest poinformować, iż zgodnie z Pana życzeniem została dla Pana indywidualnie przygotowana nowa, specjalna oferta.

Propozycja oprócz upustu na abonament przysługującego naszym Stałym Abonentom zawiera niestandardowy 50% upust do ceny każdego abonamentu, który będzie obowiązywał przez 12 pierwszych miesiecy trwania umowy. Takie rozwiązanie pozwoli Panu na optymalizacje kosztów utrzymania telefonu.

Postanowiłem również przychylić się do Pańskiej prośby 50 % rabatu do cen każdego aparatu z cennika dla Stałych Abonentów.

Obecnie oferowana taryfa Nowa Era nie umożliwia jednak rozliczeń w ramach pakietów kwotowych. Pragnę również nadmienić, iż minuty wliczone w abonament mogą być wykorzystywane na połączenia do krajów UE na tych samych zasadach, co połączenia krajowe.


Poniżej zamieszczam szczegóły przygotowanej dla Pana oferty.


Promocja umożliwi Panu wybór atrakcyjnych, indywidualnie dopasowanych do Pana potrzeb pakietów taryfy Nowa Era. Dodatkowo otrzyma Pan upust na abonament przez okres pierwszych 12 cykli rozliczeniowych - upust ten wynosić będzie aż 50%.

Promocyjne zestawy:

- Nowa Era 100 - miesięcznie 220 minut lub 660 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 50,00 zł z VAT

- Nowa Era 120 - miesięcznie 280 minut lub 840 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 60,00 zł z VAT

- Nowa Era 200 - miesięcznie 500 minut lub 1500 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 100,00 zł z VAT

Dzięki ofercie będzie Pan mógł zakupić markowy model aparatu, za jedyne 50% ceny promocyjnej z załącznika cenowego. Wykaz wszystkich aparatów wraz z cenami promocyjnymi przy poszczególnych taryfach jest dostępny na naszej stronie internetowej pod adresem http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... _cen20.pdf

Dodatkowo, niezależnie od wybranej opcji, tylko jako Stały Abonent, otrzymuje Pan możliwość dopasowania taryfy wedle własnych potrzeb. Do każdej z taryf może Pan wykupić usługi dodatkowe na warunkach cennika Nowa Era:

Era i stacjonarne - 35 lub 70 minut dodatkowe minuty na połączenia do Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci stacjonarnych.

Weekendy oraz Wieczory i weekendy - nawet 2000 minut w soboty i niedziele na połączenia do Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci stacjonarnych.

Wybrana osoba lub 5 wybranych osób - możliwość wykupienia nawet 2000 minut na połączenia z 5 wybranymi numerami Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci stacjonarnych.
SMS-y lub MMS-y - 500 SMS-ów lub 100 MMS-ów do Abonentów Era i Użytkowników systemu Tak Tak.

Blueconnect w telefonie - nawet do 500 MB do wykorzystania za pomocą erawap, erainternet, Hotspot w sieci Era.
Szczegóły dotyczące poszczególnych Usług oraz ich cenników znajdzie Pan na naszej stronie internetowej www.era.pl

Zmiany można dokonać samodzielnie bezpłatnie poprzez witrynę www.era.pl (logując się do serwisu i-BOA) oraz TeleErę dzwoniąc pod numer telefonu 602909, lub poprzez Konsultanta Biura Obsługi Abonenta, 602900 (opcja płatna 5,00 zł z VAT).

Nadmieniam, że jako Stały Abonent może Pan korzystać z usług sieci Era na specjalnych warunkach, ponieważ wyżej wymienione przywileje są dostępne wyłącznie w ofercie dla Stałych Abonentów. Proponuję wygodny sposób realizacji oferty - aneks może zostać bezpłatnie dostarczony przez kuriera pod wskazany przez Pana adres, co pozwoli Panu na zaoszczędzenie czasu. W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt pod numerem Biura Obsługi Abonenta 602 900 (opłata za połączenie wg cennika). Nasz konsultant odpowie na Pana pytania i doradzi najbardziej korzystne rozwiązanie.

Liczę, że przedstawione powyżej propozycje spotkają się z Pana zainteresowaniem oraz zachęcą do pozostania w gronie Stałych Abonentów sieci Era.

* Operator zastrzega sobie możliwość zmiany ofert oraz określania puli dostępnych modeli aparatów. Szczegółowe informacje na temat warunków promocji, nowych taryf oraz parametrów aparatów, dostępne w punktach sprzedaży, na stronie internetowej www.era.pl.


Z wyrazami szacunku
Mariusz Ż.
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta
Niniejsza wiadomość dotyczy:
Nr Sprawy 12x-K-xxx/07/2008
Nr Umowy 16x198xx
Nr telefonu 60xx3x8x0


A to mój mail do nich:


Treść wiadomości:
Treść: Witam
W związku z kończącą się umową na współpracę na numerze telefonu 60x8xx8x0 zapoznałem się z ofertą przedłużenia umowy i z przykrością muszę przyznać, że przedstawione warunki na stronie boa, jak i w BOA nie spełniają warunków do kontynuowania współpracy.
Jako abonent z wieloletnim stażem, spodziewałem się korzystnych warunków kontynuowania współpracy, ale te przedstawione przed konsultanta nie spełniają moich oczekiwań. W związku z moim profilem dzwonienia chciałbym najlepiej pakiet złotówkowy w wysokości ok. 200 miesięcznie, lecz dla klientów indywidualnych nie jest on oferowany. Przedstawiona mi oferta minutowa( niestety nie kwotowa) jest bardzo nie korzystna dla mnie… Nie wykonuję dużo połączeń w kraju, lecz intensywnie korzystam z roamingu. Jeśli miałbym kontynuować współpracę z Wami, to nie na gorszych warunkach niż zniżka przynajmniej przez pierwszy rok w 50% wysokości abonamentu, dostać dobry telefon w promocyjnej cenie( przynajmniej z 50% upustu) oraz także jakieś z 30 minut do Ery, co miesiąc gratis przez cały okres umowy.
Jeśli nie będzie to możliwe, zakończymy współpracę z przeniesieniem numeru do sieci Plus ( Mixplus), bo tam roaming schodzi z pakietu złotówkowego.
Mam nadzieję, że dostane satysfakcjonującą propozycje kontynuowania dalszej współpracy.
Pozdrawiam
 #280923  autor: hgg
 03 sie 2008, 15:56
Po 6 latach w erze stwierdziłem, że w tym roku chcę umowę na 12 miesięcy bez telefonu.
Rachunki 80-100 pln.
Propozycja ery dla mnie 70 pln brutto 220 minut/ miesiąc
Propozycja dla nowych abonentów 75 pln 220 minut /miesiąc plus 220 na okres 12 miesięcy co daje dodatkowo 18 minut miesięcznie, aktywacja przez net 1 pln. jak łatwo policzyć przy stawce 0,49 gr/minuta moja oferta jest gorsza bo za te 5 zl którymi róźnią się oferty moge wydzwonić jedynie około 10 minut

Biuro utrzymania klienta w korespondencji mailowej wypisuje marketingowe farmazony,
ze sie starają ale nie mogą itp


Czy to jest normalne??

 #281097  autor: RS81
 04 sie 2008, 11:43
AliG a czy dostałeś też zniżke 50% na 12 miesięcy ?

 #281119  autor: alan85
 04 sie 2008, 13:02
Nie orientuje sie nikt co moge dostac od ery w zamian za to ze jestem u niech 8 lat, srednio rachunki powyzej 250 zl, ale abo chcialbym placic mniejszy, przygotowali dla mnie jedna oferte to po prostu zenada, czy ktos na podobnych warunkach co ja przedluzal z nimi umowe? jesli tak to co uzyskal? interesuje mnie abo tak odo100-120 zl, moze jakies upust na abonament przez rok? dzieki za pomoc
  • Strona 161 z 318
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 318
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 318