• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #276579  autor: kupczak
 11 lip 2008, 22:07
Mam taki mały problem. Mianowicie jak mój brat przedłużał umowę w Orange to jego e-propozycja wyglądała tak, iż wyświetlała mu się lista kilkunastu różnych ofert do wyboru - było to jeszcze na tym starym portalu. Ja zaś jestem już jakiś czas uprawniony do przedłużenia umowy i pokazuje mi się tylko lista telefonów do wyboru i rameczka "warto przedłużyć umowę przez internet". Możecie mnie oświecić jak to jest, bo jakoś tego nie rozumiem. Dodam, iż interesuje mnie umowa na 12 miesięcy bez telefonu.

 #276581  autor: cesarz
 11 lip 2008, 22:17
Też takiej oferty bez telefonu :( nie mogę znaleźć. Nie można obniżyć ceny fona za punkty profit.

CNN

 #276587  autor: kupczak
 11 lip 2008, 22:31
Kurde, zaczynam się martwić, bo ani konsultant z centrali, ani w salonie nikt nie da mi tego co mogłaby mi dać e-propozycja. I klops.

 #276589  autor: cesarz
 11 lip 2008, 22:34
Może trzeba trochę poczekać to wszystko jest nowe.

[ Dodano: 2008-07-13, 08:10 ]
Podobno najlepsza propozycja jest gdy się dzwoni na *400 następnie salon , a na końcu on-line. :)

CNN

 #276928  autor: kupczak
 13 lip 2008, 19:52
Hmm zawsze słyszałem, że na Orange on-line oferta jest najlepsza. Bynajmniej mój brat miał bardzo dobrą ofertę bez telefonu, bo z telefonem to była tragedia, a na słuchawce mi nie zależy, więc mam mały problem.

 #276933  autor: cesarz
 13 lip 2008, 20:22
Ja od 15- tego też mogę przedłużyć umowę w propozycji.Mam stary telefon zastanawiam się nad nowym, ale niski abonament, więc słuchawka może mieć wysoką cenę pomimo wielu punktów profit .Szukam dobrej oferyt i szukam w e-propozycji , *400 i salony.Wszystko zależy od warunków jakie mi zaproponują czy podpiszę umowę maksymalnie na 24 miesiące z telefonem , lub bez telefonu -12 miesięcy.Zawsze pytam się w kilku salonach , wiem że są różnice, a teraz w jednym mam znajomą kierowniczkę.Z forum wiem że są trzy stopnie propozycji a wielu klientów poprzestaje na pierwszej ofercie.W niedzielę *400 jest nieczynne , jutro zadzwoń pod ten numer i dowiedz się co Tobie zaproponują . Zastanów się , porownaj z salonem(salonami) , bo on-line nie ma oferty bez telefonu , może poprawią . Myślę że masz czas nowe warunki i tak będziesz miał gdy stara umowa Ci się skończy.

CNN

 #277308  autor: Lukaszsz
 15 lip 2008, 08:31
Nie wiem jak wyglądają oferty dla indywidualnych ale z tymi dla firm jest różnie. Mam jeden numer na koncie firmowym i mam najniższy, ale stary abonament 27,5 netto a rachunki około 100 zł mies.

Jakbym chcial przedluzyc przez konsultanta to przy dowolnym planie np. Orange dla firm 40 mam np. Nokie 6500 classic za 1 zł (rachunki po 100 zł), a przez internet musiałbym wziac plan orange dla firm 160. teoretycznie z własnego doswiadczenia zauwazylem ze przez neta to najczesciej sa te same promocje co dla nowych, a u konsultantow jest wiekszy wybor uslug.

Z gotowych ofert to zwykle sie mi wyswietlaja tylko oferty bez telefonu na 18 mies. z migracja na ODF 40 + Pakiet MMS, mimo ze wcale mmsow nie wysylam :P

Jakis czas temu przedluzalem umowe na numerze z rachunkami ok. 50 zł i chcialem skorzystac z e-propozycji bo miałbym takie warunki jak nowi czyli w ODF 80 Nokia 6300 za 1 zł + 120 min wymienne na 440 do orange za 54 netto. raz oferta mi sie wyswietlila, ale cos mnie podkusilo zeby zadzwonic na infolinie i spytac o oferte, a oni dali mi tylko w ramach przedluzenia migracje do ODF80 ze standardowymi 80 minutami :shock: No to wszedłem sobie jeszcze raz na portal orange.pl, a tam kicha: wywaliło mi ze numer nie uprawniony, no i zaczelo sie: ponad poltora miesiaca dzwonilem do nich a oni tylko ciagle mowili ze zajmuje sie tym dzial techniczny do ktorego nie mozna dzwonic, a oni ich poganiali a i tak nic sie nie dalo zrobic, tylko ciagle mnie przekierowywali, dzwonilem na *400, *600, *800 (tam tez mi kazali) i chyba jeszcze gdzies. z jedna konsultantka gadalem przwie 50 minut i juz kurde zaczynalo mi brakowac argumentow wiec zakonczylem rozmowe. zadzwonilem po 10 minutach znowu na *600 i odebral jakis madry gosciu, powiedzial tylko ze w zwiazku z zaistniala sytuacja da mi taka oferte jak w necie. jakos sie to wszystko rozwiazalo pomimo tych 15 zł wygadanych na infoliniach :P

Nokia 3210 -> Nokia 3410 -> Siemens SL45i -> Nokia 6610i -> Siemens CX65 -> Siemens S65 -> Nokia E50 -> Nokia E51 -> Nokia E52 -> Nokia E6 -> Sony Xperia L -> LG G3s -> LG G3 -> LG G6 -> LG G7 -> Asus Zenfone 8